Auteur Topic: Het algemene topic voor linkshandigen  (gelezen 10418 keer)

Merveille

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 27 februari 2011, 22:54:41 »

geen echte last van, wel van mensen die zeggen 'BEN JIJ LINKS??!!' 'ehh ja... ?'

verder heb ik een klok die linksom loopt (die is very cool xD).

ik heb trouwens wel een probleem met scharen en nagelschaartjes. en kaas snijden :P.
verder heb ik mijn muis gewoon recht, en ook me bestek xD.
ik tennis wel weer links, en eigenlijk had ik vroeger wel last, met dat in je map schrijven idd.

Je bedoelt vanwege de ringband? Daar heeft toch iedereen last van? Want als je de bladzijde omslaat hebben juist de rechtshandigen die ringen onder hun arm :P

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #76 Gepost op: 27 februari 2011, 23:26:14 »
ik ook

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #77 Gepost op: 28 februari 2011, 17:33:09 »
ik ben ook links, op de basisschool was het verplicht om met een vulpen te schrijven en dat was altijd een hel, ik kreeg een speciale vulpen voor linkshandigen maar daar had ik niks aan.
ik nam altijd zo een inktwisser mee , niet perse om de inkt op papier weg te halen maar om na het schrijven mn handen schoon te maken x]

verder tja, als het bestek klaar ligt moet ik t omdraaien, ik heb een lelijk handschrift, ik kan niet goed knippen.
heb mezelf wel aangeleerd met rechts te knippen maar ik ben gewoon niet rechts dus dat gaat niet goed
niks bijzonders dus

Lux L

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 28 februari 2011, 17:37:36 »
ja best wel.
Ik speel gitaar en wil binnenkort een elektrische kopen en ik heb maar heel weinig keuze eigenlijk :(

Annelieke

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 07 maart 2011, 10:10:25 »
up!
Geluk is het enige dat verdubbelt als je het deelt.

cupofreality

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 08 maart 2011, 18:47:45 »
ik ben rechts maar kan wel goed schrijven met links alleen dat ik dan heel traag schrijf x)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #81 Gepost op: 08 maart 2011, 19:11:54 »
Yay voor linkshandige!

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 17 september 2020, 09:57:38 »
Ik ben met veel dingen rechts maar schrijven ga ik steeds meer doen met mijn linker hand.
Wel veel oefenen maar na een paar maanden hoop ik een mooie handschrift te krijgen.
Zijn er mensen die ervaring mee hebben?
Boy55

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 17 september 2020, 10:03:08 »
Ik schrijf ook langzaam met links dan gaat het best prima. Oja ik ben nieuw hier.

Boy55

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 17 september 2020, 10:18:18 »
Ik schrijf ook langzaam met links dan gaat het best prima. Oja ik ben nieuw hier.
Boy55

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 01 oktober 2020, 15:41:31 »
Ik ben rechts en ben voor de fun begonnen om links te gaan schrijven. na elke avond oefenen gaat het steeds beter, Ook andere dingen ga ik met links doen zoals brood smeren afwassen de rest komt nog zoals groente schoonmaken etc Gr. Leo :bounce:
Boy55

Lili

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 30 oktober 2020, 16:27:47 »
Ben links, heel lastig hoor, dan zit je hand vol met inkt als je schrijft, en pingpong spelen met een rechtshandige gaat ook weer niet. Ik ben er wel trots om, want ik voel me "uniek" als ik de enige van de klas ben die linkshandig is. En als we dan met 2 linkshandigen zijn, voel ik een soort medelijden ofzo.