Auteur Topic: Het algemene 'Ik heb mijn beste vriend(in) verloren' topic  (gelezen 321 keer)

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 juli 2019, 15:54:31 »
Tot mijn grote verdriet is mijn beste vriendin afgelopen weekend totaal onverwachts overleden. Het is iets wat gewoon niet te bevatten is. Ik denk dat ik voor iedereen spreek dat je jezelf en je bff voorstelt als een duo dat gewoon tot in het bejaardentehuis samen is. Je belangrijke gebeurtenissen met elkaar deelt, je hele leven lang, zoals trouwen, kinderen krijgen.. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht toen mijn moeder onverwachts voor de deur stond.

Ze wordt deze week begraven. Ik mag ook een stukje voordragen. Maar ik zie echt op tegen de tijd hierna. Na zo'n uitvaart kunnen de meeste mensen door met hun leven. Maar mijn hoofd is alleen nog maar bij haar. De laatste tijd zagen we elkaar niet zoveel meer. We hadden ieder onze relatie en ons eigen leven. We hielden zeker nog contact met elkaar, maar nu zou ik willen dat ik nog veel meer met haar had afgesproken. Maarja, dat is iets voor achteraf.

Ik wilde dit topic graag aanmaken voor meiden die hetzelfde (hebben) doorstaan als ik. Om af en toe wat steun te kunnen vinden bij lotgenoten. Ik hoop dat ik hier andere meiden ook mee kan helpen, om een plekje te hebben om af en toe even wat kwijt te kunnen.

Veel sterkte voor degene die nu zonder hun bff door het leven moeten.
We komen er wel doorheen. Wel uit het oog, niet uit het hart <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2019, 20:38:07 »
Veel sterkte!
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

vero999

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2019, 08:49:24 »
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendin