Auteur Topic: Het algemene Aliexpress topic (vergelijkbaar aan eBay)!  (gelezen 172730 keer)

Katniss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #950 Gepost op: 31 juli 2017, 16:36:35 »
Iemand misschien linkje van Tommy Hilfigger shirts? Wil dat wel eens een uitproberen!

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #951 Gepost op: 01 augustus 2017, 13:57:17 »
Meet jezelf op op de genoemde plekken hier in de tabel: borst, schouders, middel. Dit doe je door op het breedste (of smalste in geval van middel) punt op te meten. Schrijf je maten op, die kunnen nog wel eens van pas komen.
Bij schouders kun je het best iemand anders laten meten, houd dan het meetlint gewoon voor je schouders van de een naar de andere kant, dan weet je ongeveer die maat. Voor je middel en heupen is het het handigst om het rondom te meten, anders weet je niet precies waar je moet meten. Deel de uitkomst door twee en je hebt het getal waar je op moet letten hier in de tabel. Soms staat in de tabel het getal in omtrek dus die kun je het best ook opschrijven.
Body length is hier neem ik aan de lengte van het shirt, voor dit en de mouwen kun je een shirt dat lekker zit pakken en die opmeten van boven (schouder) naar beneden.

Succes :)

Edit: nog een tip is om niet uit te gaan van wat iemand je aanraadt te kopen op basis van je Europese maat en lengte. Ieder lichaam is anders dus pak altijd de maattabel erbij en je genoteerde maten. Doe ik ook iedere keer en dat gaat altijd goed
Bedankt voor je reactie. Ik had het in eerste instantie verkeerd gemeten. Mijn maten komen overeen met de maattabel s, maar ik neem voor de zekerheid een maat m. Ik wil liever een shirt dat iets groter is dan te klein.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #952 Gepost op: 04 augustus 2017, 16:30:22 »
Ik heb deze vorige week binnen gekregen, super snel en het horloge ziet er hartstikke leuk uit dus ik bestel de bruine ook haha.

https://nl.aliexpress.com/item/Brand-Quartz-Watch-Men-Women-khaki-Leather-Band-Wrist-Watches-Relojes-Montre-Homme-CHARWENDER-Wristwatch-simple/32785836950.html

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #953 Gepost op: 04 augustus 2017, 17:12:51 »
Ik heb deze vorige week binnen gekregen, super snel en het horloge ziet er hartstikke leuk uit dus ik bestel de bruine ook haha.

https://nl.aliexpress.com/item/Brand-Quartz-Watch-Men-Women-khaki-Leather-Band-Wrist-Watches-Relojes-Montre-Homme-CHARWENDER-Wristwatch-simple/32785836950.html

Ik vind Daniel Wellington horloges wel vet (waar dit een knock-off van is) maar ben altijd een beetje huiverig met horloges bestellen via AlieExpress enzo. Heb het gevoel dat ze binnen een week ofzo 't niet meer doen.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #954 Gepost op: 14 augustus 2017, 19:16:36 »

Linkje doet het niet :(

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #956 Gepost op: 13 september 2017, 20:10:10 »
Ik wilde net wat bestellen op aliexpress voor de eerste keer, maar ik kan niet vinden waar ik met paypal kan betalen. Hoe doen jullie het? Met ideal lijkt mij nou niet echt veilig en weet niet of het heel betrouwbaar is om met creditcard te betalen?

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #957 Gepost op: 13 september 2017, 22:34:33 »
^ Je kunt op Aliexpress niet met PayPal betalen. Maar waarom lijkt iDEAL je niet veilig? Het is toch niet voor niets de meest gebruikte betaalmethode in Nederland?

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #958 Gepost op: 14 september 2017, 00:10:35 »
^ Je kunt op Aliexpress niet met PayPal betalen. Maar waarom lijkt iDEAL je niet veilig? Het is toch niet voor niets de meest gebruikte betaalmethode in Nederland?

Omdat je met ideal volgensmij niet berschermd bent als koper toch? Dat vind ik zo ideaal van paypal, als ik op ebay ooit iets niet binnen kreeg had ik met paypal zo mijn geld terug.

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #959 Gepost op: 14 september 2017, 09:04:03 »
Je kunt met iDEAL ook gewoon je geld terugkrijgen als je iets niet ontvangen hebt of een verkeerd/gebrekkig product ontvangen hebt. Dat doe je door een case te openen via Aliexpress zelf.
http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/buyer_protection_process.php

Maar omdat Aliexpress pakketjes tegenwoordig allemaal netjes een track & trace code krijgen (door de samenwerking met PostNL), komen verloren pakketjes eigenlijk bijna niet meer voor.

Lana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #960 Gepost op: 18 september 2017, 14:46:39 »
Hoi! Ik vroeg me af hoe groot de kans is dat je pakketje wordt onderschept door de douane, en wat de gevolgen dan zijn (boete, waarschuwing, etc)? Ik wil namelijk een namaak tas bestellen maar ik  ben toch bang dat ik er problemen mee kan krijgen :/

lieveheersbeestje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #961 Gepost op: 23 september 2017, 16:38:54 »
Ik heb een vraag, als je iets bestelt en het is samen 34 euro, is er dan een kans dat je douane kosten moet betalen? Want als je bij 34 verschillende verkopers iets van 1 euro koopt is dat toch nooit tegelijk bij de douane? Of is het zo dat je alleen kans op douanekosten hebt als je bij 1 verkoper meer dan 22 euro hebt? Ik wil het heel erg graag weten!

Aguamenti

• Stay strong
    • Bekijk profiel
« Reactie #962 Gepost op: 23 september 2017, 17:17:13 »
Ik heb een vraag, als je iets bestelt en het is samen 34 euro, is er dan een kans dat je douane kosten moet betalen? Want als je bij 34 verschillende verkopers iets van 1 euro koopt is dat toch nooit tegelijk bij de douane? Of is het zo dat je alleen kans op douanekosten hebt als je bij 1 verkoper meer dan 22 euro hebt? Ik wil het heel erg graag weten!

Dit geldt alleen als je bij 1 verkoper voor meer dan 22 euro bestelt.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #963 Gepost op: 23 september 2017, 17:40:38 »
Kopen er mensen weleens elektronica Aliexpress?
''Syncopate my skin to your heart beating.''

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #964 Gepost op: 25 september 2017, 12:02:21 »
Kopen er mensen weleens elektronica Aliexpress?
Telefoons en dergelijke zou ik nooit doen, maar heb er wel een nagelfrees besteld en een lamp voor gelnagels en -nagellak. Die werken prima :)
Wat voor iets wil je bestellen?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #965 Gepost op: 25 september 2017, 19:24:08 »
^ Ik wil niets bestellen haha, was gewoon nieuwsgierig.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #966 Gepost op: 26 september 2017, 09:16:06 »
^ oh okee haha

Nicky

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #967 Gepost op: 28 september 2017, 13:42:14 »
Hoe snel krijgen jullie het binnen? Ik heb er nog niet vaak besteld maar soms is het er al in 7 dagen en soms duurt het echt een maand voor iets kleins. :hamer:

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #968 Gepost op: 28 september 2017, 16:00:46 »
Hoe snel krijgen jullie het binnen? Ik heb er nog niet vaak besteld maar soms is het er al in 7 dagen en soms duurt het echt een maand voor iets kleins. :hamer:
Ik wacht al 3 maanden op iets xD  :fieuw: Met andere dingen verschilt het inderdaad tussen een week en een maand

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #969 Gepost op: 28 september 2017, 16:04:40 »
https://nl.aliexpress.com/item/2016-Summer-and-Fall-Ladies-IVY-PARK-Grey-Streetwear-Sweatshirts-Hoodies-Pullover-Long-Sleeve-Exo-Sexy/32733389487.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.272.4hKUBL

doen of niet doen? Ik heb nog nooit kleding besteld op aliexpress en ik weet ook niet of de douane moeilijk gaat doen
Ik heb wel eens kleding besteld, je moet vooral letten op het aangegeven materiaal (klinkt dat logisch) en goed kijken naar de maattabel. Hier bijvoorbeeld is ie op de foto heel lang, maar ik zie in de maattabel dat ie een lengte heeft tussen 62 en 65cm. Dat is de lengte van een normaal shirt :p Hier staan wel foto's onderaan in de beschrijving, ik denk dat dat is hoe degene die je krijgt eruit ziet en die zien er goed uit. Mocht er toch iets vreemds zijn als je 'm binnen hebt (klopt helemaal niet met de maattabel of ziet er compleet anders uit), stuur dan de verkoper een bericht of open een dispute en je krijgt je geld terug :)

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #970 Gepost op: 28 september 2017, 21:59:46 »
^ ohja ook altijd naar de reviews kijken als die er zijn!

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #971 Gepost op: 23 oktober 2017, 10:10:53 »
Hebben jullie een shop die je aanraadt voor goedkope pruiken die er nog best goed uitzien voor een cosplay? Hoeft dus niet super echt haar te lijken, als het maar niet een pruik is waarvan al het haar eruit valt.. xd

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #972 Gepost op: 23 oktober 2017, 17:51:35 »
Ik wacht al 3 maanden op iets xD  :fieuw: Met andere dingen verschilt het inderdaad tussen een week en een maand
Uhh, had je dan niet al lang om een refund moeten vragen? Op een gegeven moment is je wachttijd toch gewoon voorbij? Het is niet normaal als het 3 maanden duurt  :fieuw: Zeker sinds die samenwerking met PostNL zijn de meeste dingen er binnen 2-4 weken al.

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #973 Gepost op: 23 oktober 2017, 17:53:29 »
Hebben jullie een shop die je aanraadt voor goedkope pruiken die er nog best goed uitzien voor een cosplay? Hoeft dus niet super echt haar te lijken, als het maar niet een pruik is waarvan al het haar eruit valt.. xd
Ik zou gewoon op wigs zoeken (evt. met max prijs), sorteren op het aantal bestellingen en de foto's bekijken die andere gebruikers van de pruiken in het echt hebben gemaakt.

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #974 Gepost op: 27 oktober 2017, 11:15:48 »
Uhh, had je dan niet al lang om een refund moeten vragen? Op een gegeven moment is je wachttijd toch gewoon voorbij? Het is niet normaal als het 3 maanden duurt :fieuw: Zeker sinds die samenwerking met PostNL zijn de meeste dingen er binnen 2-4 weken al.
Ik hou altijd in de gaten wanneer de buyer protection van dingen voorbij zijn. Binnen die tijd kun je nog een refund aanvragen en soms zelfs daarna krijg je nog een refund. Weet niet meer om welk item dat ging, maar heb inmiddels alles binnen of een refund gehad van wat ik niet binnen heb gehad :) Is blijkbaar redelijk normaal hoor, heb het eerder gehad. Heb ook wel eens dat ik al 8 weken ongeveer wacht op iets en dan de seller contacteer of ik een refund kan krijgen en dan vragen ze of ik nog even wat langer wil wachten.... Uhm nee ik wacht al best lang xd Maar ja, dat accepteer ik dan maar weer. Vaak hebben die dingen die ik bestel geen haast dus ach