Auteur Topic: Het algemene Aliexpress topic (vergelijkbaar aan eBay)!  (gelezen 168955 keer)

flylikeabird

• We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 22 maart 2015, 11:58:22 »
Voor iedereen die met maestro betaald, hoe gaat dat dan? Krijg je dan automatisch ideal of? Durf het niet te proberen want ben ben bang dat ik het dan sws moet kopen en me moeder wilt haar creditcard voor zulke sites niet gebruiken
Sometimes you gotta fall before you fly

Wingardium

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 22 maart 2015, 13:15:56 »

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 22 maart 2015, 23:03:15 »
Voor iedereen die met maestro betaald, hoe gaat dat dan? Krijg je dan automatisch ideal of? Durf het niet te proberen want ben ben bang dat ik het dan sws moet kopen en me moeder wilt haar creditcard voor zulke sites niet gebruiken

Maestro lukt enkel met Belgische bankkaarten.. Als je uitcheckt en wilt betalen moet er normaal als betaaloptie iDeal bijstaan.. (Kan denk ik wel zijn dat niet elke verkoper dit als optie heeft?)

helloMona

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 22 maart 2015, 23:08:48 »
Dit jurkje besteld! Kan niet wachten totdat het binnen is :D

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 22 maart 2015, 23:40:08 »
Ideal is sinds een tijdje een algemene betaaloptie op Aliexpress zelf alle verkopers hebben het maar het staat niet overal ook in de advertentie zelf. Als je naar het betaalscherm gaat zie je het wel gewoon staan :)

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 01 april 2015, 20:50:00 »
Hoi, ik heb nog nooit wat eerder op Aliexpress besteld, dus een vraagje van de ervaren shoppers :). Is dit een betrouwbare verkoper? Het lijkt op het eerste ogenblik van wel, maar goed meer meningen tellen beter dan een!
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Gintama-Silver-Soul-Death-God-Courtesan-Tsukuyo-Cosplay-Costume-Anime-Custom-Kimono-Uniform-kimono/1918567440.html

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 01 april 2015, 22:24:34 »

Wendy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 06 april 2015, 20:46:03 »
Upje!

Isabelle88

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 06 april 2015, 21:00:52 »
Ik heb net deze site 'ontdekt' en ik vroeg mij af of iemand er een triangl dupe heeft besteld? Want ik heb vele youtube filmpjes gezien waarbij zij het hebben ontvangen reviewen. Maar ik wil toch graag ervaringen van jullie horen :)

Koala

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 09 april 2015, 22:58:12 »
Net voor het eerst besteld op aliexpress. Eerst kocht ik veel via ebay, maar zag dat ze nu ideal als betaalmiddel hebben. Ben benieuwd, want het is een stuk goedkoper dan ebay.
Ik heb net dit onderstaande hoesje besteld. Heb er al 1 met een bruine kleur maar de blauwe vind ik ook leuk. :fieuw:

http://nl.aliexpress.com/item/Silicone-Soft-Case-for-Apple-iphone-4-4S-4G-Back-Cover-Fashion-Cute-3D-Chocolate-Cookies/32316845745.html?recommendVersion=1
Mirror mirror on the wall, I'll always get up after I fall. And whether I run, walk or crawl, I'll set my goals and achieve them all.

Blackbutterfly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 09 april 2015, 23:03:55 »
Heb een bikini besteld voor een tientje dus als het misgaat ben ik gelukkig geen fortuin kwijt. Iemand die ervaring heeft met de levertijd? Naar mijn idee is die namelijk best lang.. is inmiddels een dikke maand geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst..

lalalaaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 14 april 2015, 19:14:53 »
iemand ervaringen?
Ik heb wat besteld 2 weken geleden. Heb de verkoper een paar keer een bericht gestuurd, zeggen dat ze dag erna versturen maar dit doen ze elke keer niet. Gister een bericht gestuurd dat ze het vandaag zouden sturen. En als dit niet het geval was dat ik maar mijn bestelling moest annuleren?
nou die willen blijkbaar geen geld verdienen ofzo :')

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 14 april 2015, 19:30:47 »
iemand ervaringen?
Ik heb wat besteld 2 weken geleden. Heb de verkoper een paar keer een bericht gestuurd, zeggen dat ze dag erna versturen maar dit doen ze elke keer niet. Gister een bericht gestuurd dat ze het vandaag zouden sturen. En als dit niet het geval was dat ik maar mijn bestelling moest annuleren?

Best annuleren dan als zij het morgen niet opsturen.

De meeste verkopers geven zichzelf 10 dagen om te verzenden. Vorige week had ik een horloge besteld bij een verkoper dat zichzelf 42 dagen gaf :o Ik had hem 2x gestuurd, maar hij verzond maar niet dus ik heb geannuleerd.

Ze kunnen jou zo een lange tijd aan het lijntje houden. Meestal kan je ook hetzelfde product bij een andere verkoper vinden voor ongeveer dezelfde prijs.

Het zou ook kunnen dat zij het product niet meer in stock hebben en  je daarom aanmoedigen om te annuleren.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2015, 19:34:07 door nana »
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 14 april 2015, 19:32:16 »

Besteld!
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Maia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 15 april 2015, 18:09:54 »
Ik heb net deze site 'ontdekt' en ik vroeg mij af of iemand er een triangl dupe heeft besteld? Want ik heb vele youtube filmpjes gezien waarbij zij het hebben ontvangen reviewen. Maar ik wil toch graag ervaringen van jullie horen :)

Ik heb een week geleden een Triangl bikini dupe besteld bij Aliexpress :) natuurlijk zal het voorlopig nog niet aankomen, maar het is in ieder geval verstuurd en ik heb maar 11 euro betaald! (11,69 dollar).
Ik zal laten weten hoe het is als het is aangekomen

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 15 april 2015, 22:39:39 »
iemand ervaringen?

Ik heb nu ook voor het eerst zoiets. Jurkje besteld op 1 april, 2x gemaild, krijg ik nu te horen dat het nog gemaakt moet worden en dat het over 40-50 dagen verzonden zal worden... Wtf?! Heb dus gevraagd mn bestelling te annuleren, wat is geweigerd. En aliexpress geeft aan dat ik dit vooraf had moeten vragen bij de verkoper. Het zal vast wel ergens in kleine letters in de voorwaarden staan, maar als je iets bestelt ga je er toch vanuit dat de verkoper het ook heeft...
Laat het hier ook niet bij zitten, als die verkoper geen negatieve feedback wil kan die het beter annuleren, anders laat ik over 50 dagen mn geld alsnog terugstorten als in niet aangekomen.
Voor het eerst dat ik zwaar teleurgesteld ben in de service van aliexpress ook...

loesblogt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 16 april 2015, 19:50:31 »

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 16 april 2015, 20:15:12 »
Ik heb nu ook voor het eerst zoiets. Jurkje besteld op 1 april, 2x gemaild, krijg ik nu te horen dat het nog gemaakt moet worden en dat het over 40-50 dagen verzonden zal worden... Wtf?! Heb dus gevraagd mn bestelling te annuleren, wat is geweigerd. En aliexpress geeft aan dat ik dit vooraf had moeten vragen bij de verkoper. Het zal vast wel ergens in kleine letters in de voorwaarden staan, maar als je iets bestelt ga je er toch vanuit dat de verkoper het ook heeft...
Laat het hier ook niet bij zitten, als die verkoper geen negatieve feedback wil kan die het beter annuleren, anders laat ik over 50 dagen mn geld alsnog terugstorten als in niet aangekomen.
Voor het eerst dat ik zwaar teleurgesteld ben in de service van aliexpress ook...

Ja, het enige dat je kan doen is idd een negatieve feedback geven over de service. Maar het is wel zo dat de dienst van aliexpress je geld heeft en niet de verkoper. Hij kan dus niet met je geld gaan lopen zeg maar. Het kan wel zijn dat jij je geld niet snel terugziet.

Misschien contact opnemen met de klantendienst?

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 16 april 2015, 20:28:28 »
Zwarte besteld

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 16 april 2015, 20:29:08 »
Ja, het enige dat je kan doen is idd een negatieve feedback geven over de service. Maar het is wel zo dat de dienst van aliexpress je geld heeft en niet de verkoper. Hij kan dus niet met je geld gaan lopen zeg maar. Het kan wel zijn dat jij je geld niet snel terugziet.

Misschien contact opnemen met de klantendienst?

Die doet er juist niks aan. Krijg net weer een bericht ie ineens wel op voorraad is (hoezo vreemd). Ik wacht rustig af tot ik mijn geld terug kan vragen, en die goeie feedback kan die vergeten.
Jammer dat de service van aliexpress dus niet zo denderend is, vind niet dat de verkoper het recht heeft me 40-50 dagen te laten wachten zonder dat vooraf aan te geven.
Maarja, voor de volgende keer, eerst de verkoper mailen

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 17 april 2015, 00:12:30 »
Die doet er juist niks aan. Krijg net weer een bericht ie ineens wel op voorraad is (hoezo vreemd). Ik wacht rustig af tot ik mijn geld terug kan vragen, en die goeie feedback kan die vergeten.
Jammer dat de service van aliexpress dus niet zo denderend is, vind niet dat de verkoper het recht heeft me 40-50 dagen te laten wachten zonder dat vooraf aan te geven.
Maarja, voor de volgende keer, eerst de verkoper mailen

Wat raar dat het hij het annuleren niet aanvaard. Ik heb dat ook voorgehad maar het was anders. Bij het annuleren moet je aangeven waarom je cancelled. Ik had eerlijk aangeduid dat de verkoper te traag was met het opsturen, dat aanvaardde hij niet en zo werd mijn annulering geweigerd. Hij heeft me gevraagd om aan te duiden dat ik het product niet meer wilde en toen was het goed. Misschien moet je dat proberen.

En anders van zodra zij het opsturen kan je steeds dispute openen omdat het te lang duurt. Maar ook dat moeten zij aanvaarden.

amLevida

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 19 april 2015, 18:28:04 »
In november daar All stars gekocht en nooit binnengekomen, ook geen reactie meer van de verkoper, was maar 14 euro, maar toch.  :hamer:
slay