Auteur Topic: Het algemene Aliexpress topic (vergelijkbaar aan eBay)!  (gelezen 167840 keer)

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 19 december 2014, 23:09:42 »
Jaaa omg tegenwoordig is mastro ook mogelijk je kan gwn met je nederlandse pinpasje betalen. Vroeger hadden ze dat niet terwijl ik zooo graag iets van Aliexpress wilde bestellen maar het teveel moeite vond om helemaal naar een geldkantoor te gaan die dat kan storten ofzo.
Het werkt net als Ebay zo ongeveer daarom moet je kijken naar de verkopers die er het betrouwbaarst uitzien. ander kan je idd opgelicht worden.

Jaa alleen jammer dat je geen paypal kan gebruiken, ten minste niet op de officiƫle manier. Volgens mij kan het met maestro niet met abn amro..je hebt nl een code nodig en abn geeft die nog niet aan particulieren. Ing als het goed is wel

ivw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 21 december 2014, 17:42:53 »
Jaa graag! Heb jij het via banktransfer betaald als ik vragen mag? Ik probeer het via banktransfer of iets te doen maar dat kan volgens mij niet met abn amro.. :hamer:

Sorry duurde beetje lang maar bij deze de foto!

Ik heb gewoon betaald met Creditcard van m'n moeder haha

ivw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 23 december 2014, 20:28:49 »
up

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 27 december 2014, 16:09:58 »
Ik heb ook allemaal spulletjes besteld, zal wel even een foto maken als het binnen is :)
A smile is the most beautiful curve on a womans body

LisaLovegood

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 18 januari 2015, 22:12:28 »
Up voor dit topic!
Kopen meer meiden hier wel eens iets?

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 19 januari 2015, 11:37:48 »
Oh ja zeker ik regelmatig!
Btw er is een facebookgroep die veeeel actiever is dan dit topic  :aanbid:

Voor de geĆÆnteresseerden, het heet : Aliexpress tips & tricks

Lyubovta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 19 januari 2015, 15:04:43 »
^ Ooohh thanks! Ik zat ooit in een Aliexpress groep maar die was Spaans volgens mij haha. Nu hebben we er alleen nog 1 nodig voor Buyincoins en dan is mijn leven compleet xD

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2015, 21:11:36 »
Sorry duurde beetje lang maar bij deze de foto!

Ik heb gewoon betaald met Creditcard van m'n moeder haha

Haha ik heb je reactie helemaal niet gezien! Dit topic leeft minder erg dan het ebay topic helaas. Thanks voor de foto! Ziet er gewoon heel mooi uit, hmm ik ga even kijken hoe ik dat moet doen met betalen dan :/

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 23 januari 2015, 14:56:11 »
^ Ooohh thanks! Ik zat ooit in een Aliexpress groep maar die was Spaans volgens mij haha. Nu hebben we er alleen nog 1 nodig voor Buyincoins en dan is mijn leven compleet xD

Ja, een Braziliaanse denk ik die je bedoelt :p Aliexpress Superdicas ofzo iets! Zit ik ook in maar dat is gewoon om te kijken of zij leuke spullen posten  laughing7.

Angela

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 25 januari 2015, 12:55:51 »
Heeft iemand ervaring met schoenen kopen? Ik wil er graag een paar bestellen, maar ik twijfel over de maten.

Magicalfxlls

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 09 februari 2015, 19:21:50 »
Ik heb zoveel besteld op deze webshop. Dit topic moet echt actiever worden, ik show zometeen mijn laatste aankopen met reviews!

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 26 februari 2015, 13:01:34 »
Ik heb de laatste tijd eea besteld. Zag gister dat je nu ook via ideal kunt betalen, echt top!
Anyway, dit is wat ik besteld heb:

Ik had deze in XL besteld. Hij paste mooi, alleen vond ik hem aan de voorkant vrij hoog en de schouderbandjes te breed. Ik heb dus bij zowel de armgaten als nekgat de rand eraf geknipt, in de was gegooid (zodat het een beetje omkrult en niet gaat rafelen), en nu vind ik hem perfect! Denk dat ik hem ook in zwart ga bestellen.

Deze viel tegen. Heb hem besteld in XL (heb normaal 38/40) en hij zou net moeten passen. Maar hij was te groot. Niet heel extreem, maar vond de armgaten ook raar naar buiten staan bij mn oksel. Vond het niet genoeg afwijken om er moeilijk over te doen (je weet van te voren dat het tegen kan vallen op ebay en aliexpress) dus deze is samen met veel andere oude kleren naar een goed doel.

Heb hier geen link van omdat deze is verwijderd. Had deze een tijd terug besteldm, helaas nooit ontvangen. Geld teruggevraagd en binnen een dag reactie dat ik mijn geld terug krijg. Vind aliexpress wat dat betreft sneller en beter in klachtafhandeling dan ebay. Ik ga deze opnieuw zoeken en bestellen, vind hem echt super.

Nog niet binnen

Besteld in zwart en wit, nog niet binnen.

BlackxMascara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 26 februari 2015, 13:17:01 »
Super leuke dingen allemaal, ik bestel wel is wat op Ebay nog nooit op Aliexpress ga nu zeker even kijken :)

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 februari 2015, 13:27:39 »
Je kon eerst alleen met creditcard betalen, maar sinds een tijdje ook met maestro en zag gister dat ik zelfs gewoonmet ideal kon betalen. Denk dat dat voor velen een groot voordeel is. Ik vind t ook wel fijn, dan wordt t gewoon gelijk afgeschreven ipv eind van de maand

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #64 Gepost op: 28 februari 2015, 16:57:01 »
heeft iemand mischien ervaring met (nep) merkspulletjes op ali kopen?
wil heel graag make up kwasten van naked kopen en een clutch waar givenchy opstaat alleen ben bang dat het door de douane word tegen gehouden en dat ik gelijk een boete krijg :(

Smith

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 01 maart 2015, 13:40:30 »
Je kon eerst alleen met creditcard betalen, maar sinds een tijdje ook met maestro en zag gister dat ik zelfs gewoonmet ideal kon betalen. Denk dat dat voor velen een groot voordeel is. Ik vind t ook wel fijn, dan wordt t gewoon gelijk afgeschreven ipv eind van de maand
oh hoe kan je dan met ideal betalen? of is dat alleen bij bepaalde verkopers? zou een stuk makkelijker zijn dan zo'n prepaid creditcard te regelen (heeft iemand hier trouwens ervaring mee? ik wil sowieso nog iets bij een andere site bestellen waar je met creditcard moet betalen) :)
Come on make it easy, say I never mattered

PepsiMax

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 01 maart 2015, 14:53:22 »
Er staan nu al een poosje 2 items bij orders awaiting shipment. Moet ik nu aan de bel trekken of is er een kans dat ze al lang onderweg zijn?
Instagram
After all this time? ~Always.

PepsiMax

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 01 maart 2015, 14:54:41 »
oh hoe kan je dan met ideal betalen? of is dat alleen bij bepaalde verkopers? zou een stuk makkelijker zijn dan zo'n prepaid creditcard te regelen (heeft iemand hier trouwens ervaring mee? ik wil sowieso nog iets bij een andere site bestellen waar je met creditcard moet betalen) :)

Ik heb een tijdelijke 3v kaart gebruikt. Werkt prima. 20 euro tegoed en 1 euro administratie kosten.
Instagram

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 01 maart 2015, 20:11:45 »
Er staan nu al een poosje 2 items bij orders awaiting shipment. Moet ik nu aan de bel trekken of is er een kans dat ze al lang onderweg zijn?

Wat is een poosje? Want het zijn net feestdagen geweest daar (Chinees Nieuwjaar) en dan werkten ze niet ;)
Ik zou als ik van jou was het nog een klein weekje de tijd geven!

PepsiMax

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 02 maart 2015, 14:34:55 »
Wat is een poosje? Want het zijn net feestdagen geweest daar (Chinees Nieuwjaar) en dan werkten ze niet ;)
Ik zou als ik van jou was het nog een klein weekje de tijd geven!

Ik had ze al voor het Chineze nieuwjaar besteld.
Instagram

Monikaatje

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 03 maart 2015, 00:47:42 »

Ik hoor het steeds vaker, van het betalen met Maestro, of Ideal, maar ik krijg niks bij betaalmogelijkheden als ik wil betalen. Hoe doen jullie dat? Bestel nu al maanden met mijn cc, maar vind die einde van de maand afschrijving ook vervelend.

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 03 maart 2015, 09:25:24 »
Ik had een aantal artikelen toegevoegd aan mn mandje en dat in 1x afgerekend, en daar stond gewoon ideal bij.

BlackxMascara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 03 maart 2015, 13:50:23 »
Iemand ervaring met deze bikini?
http://www.aliexpress.com/item/-/1965981647.html
Zijn de bandjes verstelbaar?

Monikaatje

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 04 maart 2015, 00:55:09 »
Ik had een aantal artikelen toegevoegd aan mn mandje en dat in 1x afgerekend, en daar stond gewoon ideal bij.

Oke! Moet ik dat eens gaan proberen, probleem is dat ik 99 dingen in mijn mandje heb, gooi hem altijd vol :P Dus even veranderen en het in mijn wishlist gooien.

My Sweet Baby Boys

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 12 maart 2015, 15:05:30 »
heeft iemand mischien ervaring met (nep) merkspulletjes op ali kopen?
wil heel graag make up kwasten van naked kopen en een clutch waar givenchy opstaat alleen ben bang dat het door de douane word tegen gehouden en dat ik gelijk een boete krijg :(

Het kan tegengehouden worden. Maar volgens mij valt het erg mee hoor. Houd er alleen rekening mee.
Maar als je je item niet binnen de termijn hebt ontvangen moet je dat melden bij aliexpress.