Auteur Topic: Het algemene Aliexpress topic (vergelijkbaar aan eBay)!  (gelezen 153719 keer)

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #275 Gepost op: 21 januari 2016, 21:54:16 »
^ Ah oke, ik ben benieuwd!

Anne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #276 Gepost op: 22 januari 2016, 09:25:03 »
Op ebay betaal je met paypal, aliexpress met ideal en creditcard (dacht ik)
Verder is op ali meer namaak te vinden wat wel onder de merknaam verkocht wordt (zoek maar eens naar Mac lipsticks, die vind je op ali voor bijvoorbeeld $2) Op ebay is natuurlijk ook namaak maar daar wordt de merknaam naar mijn idee minder genoemd (wat ook niet mag dus wat dat betreft is ebay beter bezig)
Wat ik aan aliexpress fijner vind qua kleding is dat ik daar vaker foto's vind van de daadwerkelijke producten (ipv alleen de promo foto's).

Goed kijken naar de maattabellen en aan de hand daarvan bestellen. En mijn ervaring is bij twijfel altijd 1 maat groter doen omdat het vaak klein valt.

Niet helemaal waar. Aliexpress weet dat zij geen merknamen mogen gebruiken, daardoor gebruiken ze niet de hele naam en is het product moeilijker te vinden. Calvin Klein is bijvoorbeeld alleen Calvin, Tommy Hilfiger is Tommie/Tommy. Dus dat doen ze heel slim hoor! :)

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #277 Gepost op: 22 januari 2016, 10:33:07 »
Niet helemaal waar. Aliexpress weet dat zij geen merknamen mogen gebruiken, daardoor gebruiken ze niet de hele naam en is het product moeilijker te vinden. Calvin Klein is bijvoorbeeld alleen Calvin, Tommy Hilfiger is Tommie/Tommy. Dus dat doen ze heel slim hoor! :)

Ik heb er genoeg gezien die wel de volledige naam gebruiken, veel meer dan op ebay. Verkeerd gespelde of incomplete namen zie je op beide heel veel, maar op ali zie ik ook heel vaak complete merknamen voorbij komen

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #278 Gepost op: 22 januari 2016, 11:15:26 »
Ik heb deze laatst binnengekregen! Ziet er heel mooi uit.

sorry voor de grote foto!
A smile is the most beautiful curve on a womans body

Anne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #279 Gepost op: 22 januari 2016, 12:38:01 »
Ik heb er genoeg gezien die wel de volledige naam gebruiken, veel meer dan op ebay. Verkeerd gespelde of incomplete namen zie je op beide heel veel, maar op ali zie ik ook heel vaak complete merknamen voorbij komen

Als jij op Aliexpress bij zoeken "Calvin Klein" intypt, krijg je niks.
Wat wel zo is is dat als jij de hele naam doet aliexpress het zelf voor jou corrigeert, dus doe jij "Tommy Hilfiger" dan krassen zij Hilfiger door zodat je wel al die producten vindt aangezien iedereen het alleen Tommy noemt. Maar er zijn volgens mij geen merknamen die compleet voorbij komen :)

Livelaughlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #280 Gepost op: 22 januari 2016, 23:15:22 »
Heb vandaag 3 pakketjes binnen gehad, heeft iets minder dan 2 weken geduurd! Een ketting en 2 telefoonhoesjes, De ketting is helaas niet dezelfde als die ik besteld heb (wel alsnog een leuke gelukkig) dus daar ga ik een dispute voor openen.

Fluuuffy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #281 Gepost op: 23 januari 2016, 10:28:53 »
Ik heb een bikini besteld en de verkoper heeft mij goed geholpen met de maat. Maar het topje blijkt toch te klein te zijn, maar het broekje is goed. Nu heb ik de verkoper een berichtje gestuurd en zei zij dat ik een nieuwe set moet bestellen en dat ze dan alleen het topje toe stuurt voor de helft van het geld. Ik heb net dus een nieuwe set besteld, maar ik heb dus wel voor de hele set betaald. Heeft iemand ervaring hoe dit geregeld wordt?

En kan ik nu klikken dat ik het heb ontvangen, of moet ik een dispute openen? of even wachten totdat dit zo geregeld is?

Genevieve

• Bekijk profiel
« Reactie #282 Gepost op: 23 januari 2016, 11:59:38 »
Heb net wat dingen besteld. Totaal iets van 22 euro. Maar nu las ik over douane kosten. Geld dat voor 1 product dat duurder is als 20 euro of totaal bedrag. Heb namelijk 16 producten besteld van totaal 22 euro. Of kan het zijn dat ze allemaal apart verzonden worden? Het lijkt net of bij verschillende kopers heb gekocht. Heb er niet heel veel verstand van

Als je 16 verschillende producten heb besteld dan lijkt het mij dat je die bij verschillende verkopers heb gekocht?
Vooralsnog, ik vraag altijd of ze een lager bedrag erop willen zetten. Mijn schoenen kosten 38 euro en ik vroeg of ze 15 euro op de verpakking kon zetten.
Dat had ze gedaan en ik heb zo ook geen risico op het betalen van douanekosten.
The only thing we have to fear is fear itself.. And spiders, Fuck spiders

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #283 Gepost op: 23 januari 2016, 14:01:10 »

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #284 Gepost op: 23 januari 2016, 18:56:09 »
Als jij op Aliexpress bij zoeken "Calvin Klein" intypt, krijg je niks.
Wat wel zo is is dat als jij de hele naam doet aliexpress het zelf voor jou corrigeert, dus doe jij "Tommy Hilfiger" dan krassen zij Hilfiger door zodat je wel al die producten vindt aangezien iedereen het alleen Tommy noemt. Maar er zijn volgens mij geen merknamen die compleet voorbij komen :)

Dat weet ik, maar daar heb ik het niet over. Bekijk hier even de zoekresultaten voor anastasia beverly hills:
http://nl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=Anastasia+beverly+hills&catId=&initiative_id=SB_20160123095155
Bij "merknaam" staat vaak anastasia of iets anders, maar de naam wordt dus wel degelijk gebruikt in de advertentie.
Op Calvin Klein vind ik ook niks, maar dus genoeg merknamen die wel gebruikt worden

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #285 Gepost op: 24 januari 2016, 18:03:14 »
Heeft iemand een linkje van de nederlandse facebook over Aliexpress?
kan 'm niet vinden.. hehe

https://www.facebook.com/groups/287406248112130/

xDB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: 25 januari 2016, 16:45:17 »
Leuk topic!
Ik heb al een paar keer wat besteld op aliexpress. Afgelopen week dit ontvangen:
http://data.whicdn.com/images/221094274/large.jpg
Alleen de hanger, de ketting had ik zelf nog en kreeg ik er ook niet bij :p

Elena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: 25 januari 2016, 20:27:04 »

Dit kettinkje juist binnen gekregen! Supermooi en perfect hetzelfde als op de foto.

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: 25 januari 2016, 23:04:32 »
Ik heb Calvin Klein onderbroek voor mij en mijn vriend gekocht. Bij mij wordt het een wonder als het past, maar probeer het gewoon aangezien ik xl/xxl heb als maat. Mijn vriend een M dus dat moet wel passen hoop ik! Hopelijk krijg ik hem nog binnen voor valentijnsdag maar dat zal wel niet.

m.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: 26 januari 2016, 14:07:27 »
Ik heb voor mijzelf en voor mijn vriend Calvin klein onderbroeken besteld. Hopelijk komt het gewoon binnen zonder gezeik :").
Mijn vriend is midden februari jarig dus ik denk dat het niet op tijd binnen komt maargoeeed.

Onder wat voor zoekterm heb je die gevonden?

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: 26 januari 2016, 14:47:52 »

Na ongeveer 3 weken binnengekregen!
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Demi

• Bekijk profiel

Kitten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: 26 januari 2016, 17:24:18 »
Leuk topic, hopen dat er wat meer mensen gaan posten hier zodat we elkaar aan leuke linkjes kunnen helpen!

Mijn bestellingen:
Telefoon hoesje Huawei voor 2,73

http://nl.aliexpress.com/item/2015-New-Style-For-Huawei-P8-Case-Luxury-Ultrathin-Mirror-Metal-Aluminum-Acrylic-Hard-Back-Cover/32433473024.html
Telefoon hoesje Huawei voor 1,90
http://nl.aliexpress.com/item/Palace-Paper-Cut-Flower-Pattern-Henna-Floral-Retro-mobile-phone-skin-case-Cover-For-Huawei-Ascend/32473720173.html
Tasje mango 5,57
http://nl.aliexpress.com/item/Women-s-handbag-MNG-mango-New-2015-cross-body-crossbody-bags-women-leather-handbags-Shoulder-small/32299840437.html
Horloge 2,69
http://nl.aliexpress.com/item/Fashion-Women-Classic-Gold-Quartz-Stainless-Steel-Wrist-Watch-New-Alipower/32318785611.html

Ik zou ze graag als afbeelding toevoegen maar ik ben nieuw op dit forum dus is me nog niet gelukt, weet iemand hoe dit makkelijk kan?

Precies hetzelfde hoesje had ik ook besteld voor mijn Huawei, maar ik heb hem weg kunnen gooien. Hij verstoord namelijk super erg je WIFI, als ik het hoesje er om deed was mijn WIFI weg of heel slecht en als ik hem er af haalde had ik meteen weer mijn goede WIFI terug. Heel vervelend en zonde want het hoesje zelf is echt wel mooi! Dat wou ik even als tip geven anders ben je straks misschien net zo teleurgesteld als dat ik was..

Livelaughlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: 26 januari 2016, 17:34:28 »
Precies hetzelfde hoesje had ik ook besteld voor mijn Huawei, maar ik heb hem weg kunnen gooien. Hij verstoord namelijk super erg je WIFI, als ik het hoesje er om deed was mijn WIFI weg of heel slecht en als ik hem er af haalde had ik meteen weer mijn goede WIFI terug. Heel vervelend en zonde want het hoesje zelf is echt wel mooi! Dat wou ik even als tip geven anders ben je straks misschien net zo teleurgesteld als dat ik was..

Bedankt voor je reactie dan weet ik dus waar het aan ligt mocht mijn wifi het niet meer doen. Ik heb het hoesje al sinds een paar dagen binnen en nu om mijn telefoon maar ik heb er gelukkig tot nu toe nog geen last van gehad. Het hoesje is inderdaad erg mooi voor de prijs, ben er blij mee!

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #294 Gepost op: 26 januari 2016, 22:51:46 »
Ik heb net 2 lime crime velvetine dupes ontvangen. Eerste indruk is echt heel erg goed!
Verpakking is op en paar kleine dingen na hetzelfde als de echte, maar wat me vooral verbaast is dat de lipstick qua substantie echt identiek lijkt! Net zo dun en vloeibaar, maar perfct dekknd, snel drogend, en hij zit mooi!!! Heb net alleen ff geswatcht dus ik ga morgen ff testen of deze ook net zo lang blijven zitten, maar ik vind het nu al een geweldige aankoop.
Zal morgen foto's posten

ChantalElisabeth

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #295 Gepost op: 27 januari 2016, 13:18:23 »
Ik heb net 2 lime crime velvetine dupes ontvangen. Eerste indruk is echt heel erg goed!
Verpakking is op en paar kleine dingen na hetzelfde als de echte, maar wat me vooral verbaast is dat de lipstick qua substantie echt identiek lijkt! Net zo dun en vloeibaar, maar perfct dekknd, snel drogend, en hij zit mooi!!! Heb net alleen ff geswatcht dus ik ga morgen ff testen of deze ook net zo lang blijven zitten, maar ik vind het nu al een geweldige aankoop.
Zal morgen foto's posten

Ik ben benieuwd naar de foto's, en heb je toevallig ook een linkje?

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #296 Gepost op: 27 januari 2016, 16:11:59 »
Hierbij mijn review van de nep limecrime velvetines die ik had besteld. Ik had echt nooit verwacht dat ze zo goed zouden zijn, ik heb ze vandaag de hele dag gedragen, inclusief vette maaltijd, en de kwaliteit is net zo goed als de echte! Ik ben echt enorm blij verrast!!!
Ik heb zelf een originele Limecrime in de kleur Suedeberry, en ik heb op Aliexpress een aantal dupes besteld, bij 2 verschillende verkopers.

De kleuren die ik heb ontvangen zijn Red Velvet en Rave, deze heb ik voor €1,88 per stuk gekocht bij deze verkoper: http://www.aliexpress.com/store/1045768
Volgens mij heeft hij ze nu niet meer in de shop staan.

Ik heb ook no de kleuren Faded, Utopia, Pansy, Pink Velvet en Cashmere besteld voor €1,78 per stuk bij deze verkoper: http://www.aliexpress.com/store/319363
Deze heb ik alleen nog niet binnen en weet dus niet of deze net zo goed zijn.

Hierbij de foto's van de lipstick die ik al had (originele) en de 2 neppe die ik heb ontvangen, ter vergelijking.

Lettertype op de aliexpress varianten is anders, maar de originele hebben soms ook dit lettertype (ik geloof dat er 3 of 4 verschillende soorten doppen zijn?)

Qua dop is de originele net iets matter, en de print is iets lichter roze

Sticker aan de onderkant is iets anders, tekst van de originele is veel scherper

Swatches. Kleuren komen hier niet goed uit, in het echt is alles feller. Substantie is naar mijn idee gelijk, allemaal erg vloeibaar

En de swatches. Zoals je ziet dekken ze erg goed. De onderste foto is gemaakt na 6 uur dragen, diverse glazen drinken, in de ochtend 2 boterhammen en in de middag een restje macaroni met kaas (= vette hap). Aan de binnenkant is de lipstick vervaagd, maar dat heb ik bij de originele ook. Bijwerken is ook heel goed te doen, 1 dun laagje eroverheen en het zit weer perfect, je krijgt ook niet zo'n raar lijntje wat je soms met liquid lipsticks hebt als je gaat bijwerken.

Ik geeft ze dus echt een dikke 10, al helemaal voor die prijs! Ze zijn gewoon net zo goed als de echte. Ik heb alleen Suedeberry origineel dus ik kan niet zeggen hoe goed de kleure overeenkomen met de echte, maar als ik swatches op google bekijk denk ik wel dat de kleuren vrijwel gelijk zijn.

Als ik de 5 andere kleuren van de andere verkoper binnen heb zal ik laten weten of deze net zo goed zijn. Zo ja dan ga ik de hele collectie bestellen (lipstickverslaafde...)

Degelijk

• Bekijk profiel
« Reactie #297 Gepost op: 28 januari 2016, 16:43:00 »
Ik heb ook dupes besteld van lime crime! Ik ben zo benieuwd!!

En vraagje, zouden jullie wimpergroeimiddel vertrouwen van Ali? Ik ben bang dat mijn wimpers straks uitvallen, maar revitalash is zo duur..

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #298 Gepost op: 28 januari 2016, 22:23:47 »
@GirlOnline leuk dat je zo'n grote review plaatst :) Nu ben ik ook nieuwsgierig, ga even kijken ;)
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #299 Gepost op: 28 januari 2016, 22:27:32 »
Ik heb ook dupes besteld van lime crime! Ik ben zo benieuwd!!

En vraagje, zouden jullie wimpergroeimiddel vertrouwen van Ali? Ik ben bang dat mijn wimpers straks uitvallen, maar revitalash is zo duur..

Dat lijkt mij ook wat enger, precies om de reden die jij noemt. Maar revitalash is idd belachelijk duur. Staan er op ali geen reviews bij?

@GirlOnline leuk dat je zo'n grote review plaatst :) Nu ben ik ook nieuwsgierig, ga even kijken ;)

Thx! Ik vind het leuk om artikelen te reviewen haha, zeker als ik zo positief ben 😋

Ik heb net ook 2 anastasia beverly hills liquid lipstick dupes binnen. Eerste indruk is wel ok. Net als de limecrime erg vloeibaar en brengt fijn aan,
. Heb een lichtroze die is heel makkelijk, en een donkerpaarse die brengt niet zo makkelijk egaal aan. Maar daarna blijft het vrij plakkerig, wil hem morgen testen met een balsen a la max factor lipfinity eroverheen.
En toen ik het net eraf wilde halen moest ik mijn lippen scrubben met een grove scrubhandschoen om het te verwijderen, het lukte niet met makeup remover. Op zich goed want het blijft dus wel heel goed zitten. Review hiervan komt dus nog 😋