Auteur Topic: Het algemene Aliexpress topic (vergelijkbaar aan eBay)!  (gelezen 172039 keer)

Ashley1989

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 01 juli 2014, 15:23:38 »
Volgensmij heb ik t al eens gezegd maar ik ben daar opgelicht voor 60 euro.
Ik zou niets duurs kopen en/of grote bestelling want de klantenservice is ruk.

Je bent overigens ook niet beschermd als je met paypal koopt want aliexpress accepteert officieel geen paypal en voor transacties die zomaar afgesproken zijn tussen 2 personen ben je niet beschermd.

Je betaalt met creditcard dan zijn je aankopen toch verzekerd? Als je het buiten aliexpress om via paypal doet is datje eigen risico, maar dan nog heb je via paypal ook de mogelijkheid een case te openen.
En ik zou sowieso niks duurs kopen gezien ten eerste de invoerrechten, en ten tweede kan er altijd iets misgaan, het blijft internet.
Ik vind de service juist goed, had een item niet ontvangen, maar de verkoper wilde geen geld teruggeven omdat het volgens hem was aangekomen. Is toen ook via aliexpress gegaan en heb netjes mn geld teruggekregen.

Koekske

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 augustus 2014, 15:18:46 »
je kan nu ook via maestro :)

juist deze besteld

Zelfbepalend

• Manifesto
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2014, 09:34:36 »
Kan je hier met ideal betalen?
Of hoe het nou verder moet met mij. Tumblr

Lorem Ipsum

• **
  • Really bitch. Really.
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 18 augustus 2014, 12:48:56 »
Een vriendin had pas voor mij een mooie ketting, skaterskirt en een jurk besteld. Binnen 2 weken binnen en erg tevreden!
The child is grown The dream is gone
And I have become Comfortably numb

Koekske

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 18 augustus 2014, 16:26:10 »
dit zijn hun betalingsmethoden
maestro card
visa, mastercard
bank stransfer
QIWI
western union
web money
boleto

Michelle Grupstra

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 30 september 2014, 19:00:35 »
Dit heb ik een tijdje terug besteld bij aliexpress en ook al erg snel binnen gekregen!!

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 27 november 2014, 19:14:38 »
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, er is net zoals eBay een Aliexpress groep op facebook waar mensen hun aankoopjes in zetten. Heb er al veel leuke dingen door gevonden  :bounce:
(aangezien dit topic een beetje dood loopt)

https://www.facebook.com/groups/287406248112130/

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 december 2014, 23:46:10 »

mijn laatste aankopen  :bounce:
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Ballerina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 07 december 2014, 11:03:36 »
Haha ik dacht erover om een aliexpress  topic te maken maar toen zag ik dat ie al bestond :)

Heb laatst een mobilhome en 2 armbandhorloges  besteld
some people just need a high five
in the face... with a chair...

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 07 december 2014, 23:21:20 »
iemand ervaring met een 3d gun bag? :)

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 11 december 2014, 04:04:38 »
Het is zo stil hier! Ik wil wat bestellen en zie als betaalmethode banktransfer staan maar als ik op het product klik wat ik wil kopen en dan naar het betaalscherm ga dan zie ik die optie niet eens staan..:/

Voor de personen die ook geen credit card hebben, hoe betalen jullie dat altijd?

K

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 11 december 2014, 13:39:03 »
Je kan het ook gewoon via bankkaart hoor! Moet je maestro als optie nemen ^^
En dan met dat homebanking apparaatje de betaling doen.

ivw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 11 december 2014, 17:14:45 »
http://www.aliexpress.com/item/2014-Women-messenger-bags-handbags-vlieger-vandam-hot-gun-bag-3d-cartoon-pistol-metal-rivets/2037796594.html

Deze een tijd geleden besteld en ook al binnen! (weet niet of het dezelfde verkoper is)
Hij ziet er gewoon zo uit als op het plaatje, heel mooi! Ben er heel blij mee.

Monikaatje

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 11 december 2014, 20:43:58 »
Ik koop al super lang en veel via Aliexpress, nog geen negatieve ervaringen. Ik heb een aantal keer iets niet ontvangen, maar je kan via Aliexpress zelf een Dispute openen als een artikel niet aankomt binnen bepaalde tijd (die tijd staat aangegeven)  of als een artikel niet goed is, en dan krijg je gewoon je geld terug of een nieuw product. Als een verkoper niet binnen 5 dagen op je dispute (refund) reageerd is de case automatisch in jou voordeel en krijg je dus ook meteen je geld terug.

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 11 december 2014, 23:49:24 »
http://www.aliexpress.com/item/2014-Women-messenger-bags-handbags-vlieger-vandam-hot-gun-bag-3d-cartoon-pistol-metal-rivets/2037796594.html

Deze een tijd geleden besteld en ook al binnen! (weet niet of het dezelfde verkoper is)
Hij ziet er gewoon zo uit als op het plaatje, heel mooi! Ben er heel blij mee.

Jaaa die probeer ik dus te bestellen! Maar het lukt niet helemaal met de betaalopties haha. Heb je misschien een eigen foto  :blush: Ik ben nl desperate op zoek naar deze met gouden studs en anders zou ik die zonder studs nemen en het even aanzien. Duurde het lang met verzenden?

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 11 december 2014, 23:49:48 »
@K Thanks! Ik ga nog een x beter kijken

1975

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 17 december 2014, 13:20:29 »
Als jullie nog een goede verkoper zoeken, ik raad:

http://www.aliexpress.com/store/231830

Echt super erg aan. Je kan betalen met paypal als je hem een berichtje stuurt, reageert altijd snel en vriendelijk, alles steeds in 3 weken binnen gehad en ik heb hem zelfs gevraagd of hij nog meer AA dupes had en die heeft hij er speciaal voor mij op gezet. Echt een super verkoper.
VERKOOP // If you never shoot you'll never know // TUMBLR

ivw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 18 december 2014, 16:18:54 »
Jaaa die probeer ik dus te bestellen! Maar het lukt niet helemaal met de betaalopties haha. Heb je misschien een eigen foto  :blush: Ik ben nl desperate op zoek naar deze met gouden studs en anders zou ik die zonder studs nemen en het even aanzien. Duurde het lang met verzenden?

Ik zal nog wel even een foto maken! Duurde denk ik 2 weken ongeveer met verzenden :)

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 18 december 2014, 16:38:21 »
Ik heb echt allemaal coole dingen gevonden!
Nu nog wachten op mijn creditcard :")
A smile is the most beautiful curve on a womans body

Nikkiii

• Bekijk profiel
Dol op beauty? Neem even een kijkje op beautyliefde.nl!

Cherri

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 18 december 2014, 22:47:32 »
Ik zal nog wel even een foto maken! Duurde denk ik 2 weken ongeveer met verzenden :)

Jaa graag! Heb jij het via banktransfer betaald als ik vragen mag? Ik probeer het via banktransfer of iets te doen maar dat kan volgens mij niet met abn amro.. :hamer:

gyaruXeye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 19 december 2014, 06:43:45 »
Jaaa omg tegenwoordig is mastro ook mogelijk je kan gwn met je nederlandse pinpasje betalen. Vroeger hadden ze dat niet terwijl ik zooo graag iets van Aliexpress wilde bestellen maar het teveel moeite vond om helemaal naar een geldkantoor te gaan die dat kan storten ofzo.
Het werkt net als Ebay zo ongeveer daarom moet je kijken naar de verkopers die er het betrouwbaarst uitzien. ander kan je idd opgelicht worden.

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 19 december 2014, 10:14:06 »
http://www.aliexpress.com/item/Hotsell-2015-New-arrival-casual-shoes-couple-sport-shoes-for-Men-Women-New-fashion-sneakers-Travel/32247099716.html

iemand ervaring?
Ik heb zulke aangehad in een winkeltje in Portugal, ze zien er redelijk echt uit en zitten ook wel oké maar ze zijn heel breed... Ze sluiten niet mooi aan aan je voet en ze zijn een beetje lomp.
Al weet ik natuurlijk niet of het precies dezelfde zijn maar de prijs was ongeveer gelijk.

Honey93

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 19 december 2014, 10:43:15 »
http://www.aliexpress.com/snapshot/6378221213.html?orderId=64853204681130

Heb deze tas in het rood gekocht en ben er zeer tevreden mee ! Ziet er precies uit zoals op de foto en geleverd in 3 weken :)