Auteur Topic: HELP Kat eet niks!  (gelezen 317 keer)

Mimogan

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 maart 2021, 23:23:01 »
Hoi! Mijn kat heeft 2 weken geleden acute nierfalen gehad. Daarvoor is zij 3 dagen lang opgenomen bij de dierenarts en is daar ondertussen van genezen zoverre dat kan. Gelukkig drinkt ze genoeg om ze lekker door te blijven spoelen.

Door die nierfalen is ze gestopt met eten. Ze begon eerst met heftig spugen en hield niks meer binnen. Ze toont 0 interesse in eten en we zijn haar nu ook al 2 weken lang aan het dwangvoeden met speciaal voer van de dierenarts. Daarvan geven we ook maar ongeveer 25 ml per dag van (verdund met water).

We hebben allemaal soorten merk, vaste brokken, mousse, zachte voeding, kattenmelk, alle smaken voer en zelfs verse vis en kip geprobeerd maar ze wilt niks eten. Het enige waar ze interesse in toont is de Whiskas Temptation snoepjes maar daar eet ze per dag ook niet meer dan 10 van.

Hebben jullie dierliefhebbers nog ideeën of gouden tips waardoor we haar eetlust op kunnen wekken? Ik hoor het graag!
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2021, 01:16:51 door Mimogan »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2021, 21:44:29 »
Weet de dierenarts er geen raad mee?
Je noemde deze stokjes nog niet op, misschien het proberen waard?
cat stick - Google Zoeken
Of het water van een blikje tonijn oid?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?