Auteur Topic: GEZOCHT: ideeën voor een eigen webshop!  (gelezen 399 keer)

Naomi

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 maart 2018, 23:01:44 »
Hi meiden!

Ik wil heel graag een eigen webshop beginnen met een gerichte doelgroep.
Echter loop ik even helemaal vast en zou een nieuwe dosis inspiratie mij erg goed doen.

Daarom mijn vraag aan jullie:
- Waar zouden jullie graag een leuke webshop in zien? (kleding en voeding wil ik niet verkopen om diverse redenen)

Alvast bedankt voor het meedenken!  :kusje:

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2018, 23:08:07 »
Ik denk dat het beter is om eerst een producten te vinden waar jij persoonlijk een passie voor hebt en later pas een webshop te beginnen :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Naomi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2018, 23:14:31 »
Ja, en dat vind ik dus zo lastig.
Ik vind voornamelijk (gezonde) voeding, veganisme, milieuvriendelijkheid, fotografie, reizen en onderwijs erg interessant. Maar hoe en wat dan precies ... wil het ook niet te breed.

LiveLifeHappyshop

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2018, 10:38:20 »
Het is inderdaad het beste als je iets kiest wat écht bij jou past! De keuze voor gezonde voeding/milieu en veganisme is denk ik héél erg goed in deze tijd: steeds meer mensen zijn hier bewust mee bezig! Misschien kun je dus een bepaald product(en) vinden die jij zelf leuk vind en die milieubewust zijn geproduceerd etc. Als je dit op een toffe manier kunt brengen denk ik dat je hier ver mee kunt komen!
De vrolijkste shop van NL! http://www.livelifehappy.nl

Naomi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2018, 13:34:35 »
Het is inderdaad het beste als je iets kiest wat écht bij jou past! De keuze voor gezonde voeding/milieu en veganisme is denk ik héél erg goed in deze tijd: steeds meer mensen zijn hier bewust mee bezig! Misschien kun je dus een bepaald product(en) vinden die jij zelf leuk vind en die milieubewust zijn geproduceerd etc. Als je dit op een toffe manier kunt brengen denk ik dat je hier ver mee kunt komen!

Ah, daar heb je wel een mooi ding ja!
Top! :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2018, 14:25:10 »
Je hoeft helemaal niet perse iets te doen waar je een passie voor hebt hoor. Ik zag laatst een filmpje van een vrouw die een gat in de markt zag voor een webshop/website over iets waar ze helemaal niks over wist. Dat is super succesvol geworden. (Ik kan je de link wel sturen als het je interesseert)

Maar ik zou vooral kijken wat nog niet bestaat of waar vraag naar is. En ik denk dat dat op het gebied van gezonde voeding/veganisme binnen Nederland best kan.

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2018, 14:28:19 »

Ja, dit vind ik ook wel interessant!
I feel free when I see no one and nobody knows my name

Naomi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2018, 14:49:32 »
Je hoeft helemaal niet perse iets te doen waar je een passie voor hebt hoor. Ik zag laatst een filmpje van een vrouw die een gat in de markt zag voor een webshop/website over iets waar ze helemaal niks over wist. Dat is super succesvol geworden. (Ik kan je de link wel sturen als het je interesseert)

Maar ik zou vooral kijken wat nog niet bestaat of waar vraag naar is. En ik denk dat dat op het gebied van gezonde voeding/veganisme binnen Nederland best kan.

Heel graag! :)

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 22 maart 2018, 20:09:16 »
Ik denk dan meteen aan een webshop voor leuke hebbedingetjes. Van die gekke leuke dingetjes :') Bijv; een powerbank in de vorm van een Chanel lippenstift,of een spaarpot in de vorm van een ananas. Ik zeg maar wat,maar zulke dingen zijn erg populair bij tienermeiden. Daar heb je al een hele grote groep mee (je hebt geen specifieke doelgroep genoemd?) Hé,eigenlijk een beetje zoiets als de GirlScene webshop. Maar wees origineel én werk hard. Heel veel succes! :bounce:

LiveLifeHappyshop

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 22 maart 2018, 20:25:42 »
Ik denk dan meteen aan een webshop voor leuke hebbedingetjes. Van die gekke leuke dingetjes :') Bijv; een powerbank in de vorm van een Chanel lippenstift,of een spaarpot in de vorm van een ananas. Ik zeg maar wat,maar zulke dingen zijn erg populair bij tienermeiden. Daar heb je al een hele grote groep mee (je hebt geen specifieke doelgroep genoemd?) Hé,eigenlijk een beetje zoiets als de GirlScene webshop. Maar wees origineel én werk hard. Heel veel succes! :bounce:
Zorg er dan wel voor dat er geen chanel logo opstaat :wink2: (= dikke boetes)
De vrolijkste shop van NL! http://www.livelifehappy.nl

supercoolsy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2018, 21:11:48 »
Een webshop voor duurzame hobbies! Duurzame longboards, schildersverf, skates, volleybals, surfplanken...

En vooral voor tekenen en schilderen ben ik op zoek naar duurzame spulletjes :D  :bounce: