Auteur Topic: Geen Snapchat  (gelezen 548 keer)

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 april 2021, 15:18:51 »
Hoi,

Snapchat is natuurlijk erg populair tegenwoordig. Soms heb ik het gevoel alsof ik de enige ben die daar nauwelijks gebruik van maakt, want ik merk dat mensen dit heel gek vinden/verbaasd reageren. Ik heb gewoon geen behoefte om de hele dag door allemaal nonsens dingen te ontvangen of te sturen. Ik snap eens in de zoveel tijd met vriendinnen of mensen waarvan ik merk dat ik goeie klik mee heb.

Hebben meerdere mensen dit? Ik voel me soms namelijk alsof ik uit een andere planeet kom hahah.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2021, 15:25:55 »
Niet iedereen gebruikt snapchat. Ik stuur ook niet elke dag een snap. Mijn vriend al helemaal niet. Maar ik ben ook al iets ouder, ik heb het idee dat snapchat heel populair is onder 16-jarigen nu.
Heel logisch ook als niet constant je leven wilt snappen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2021, 16:34:06 »
Ik heb zelf ook al denk ik 6 jaar snapchat sinds de middelbare
En naja je hebt mensen die idd heel vaak snappen en voor de streaks maar vaak zijn dat ook echt meer tieners die dat doen. Als je wat ouder bent dan heb je dat minder haha en het is wel leuk als je leuke dingen doet om dat te delen met je vrienden maar dat is niet continue. Vind het ook wel leuk om van die herinneringen te krijgen van 4 jaar geleden had je dit en dan zie je de snaps die je had gestuurd/bewaard van 4 jaar geleden. Denk dat als je jonger ben dat je dan continue alles snapt maarja het is wel leuk snapchat je bent er ni zo mee bezig als je ouder bent.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2021, 18:39:31 »
Ik ben 29 en heb Snapchat eigenlijk ook nooit zo gebruikt. Ik zag er nooit het nut van in en had eerlijk gezegd altijd het idee dat het alleen werd gebruikt voor seksueel getinte foto's naar elkaar sturen. Ik gebruik het nu eigenlijk alleen maar om een selfie te maken, voor de rest doe ik er helemaal niets mee :')

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2021, 22:04:19 »
Volgens mij is het vooral leuk voor tieners. Ik heb het een paar keer op m'n mobiel gezet maar ik kan er ook niet echt in komen. Ik beleef niet zoveel dus heb geen idee waar ik een foto van zou moeten maken.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

🌸Julia🌸

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 april 2021, 10:13:41 »
Ik heb precies hetzelfde, ik vind Snapchat gewoon saai ofzoiets dus doe er niks mee. Ik heb het wel zodat ik weet wat het is en hoe het werkt, maar meer niet.
🌸When the sun shines we shine together🌸

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2021, 18:43:07 »
Ik denk dat het aan de leeftijdscategorie ligt. Ik ben 21 en ik ken eigenlijk niemand die die app nog echt gebruikt.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞