Auteur Topic: GEEEEN ZIN!  (gelezen 1203 keer)

ScrewYou

• Bekijk profiel
« Gepost op: 15 januari 2009, 16:10:29 »
Ik heb dus echt nooit zin in huiswerk, nooit. Uiteindelijk maak ik het wel, maar nadat ik het zolang mogelijk heb uitgesteld. Is het eindelijk zomervakantie, heb ik na dag 1 zin in huiswerk! Dat overkomt mij dus altijd, bij alle vakanties waar ik dus geen huiswerk heb.
Hebben jullie dat ook of ben ik gewoon raar :P
I can be patient - if I make a great effort

Biscuit

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2009, 16:11:42 »
Zelfde X)
vooral heel handig nu ik in mijn examenjaar zit :D
Dare to dream

ScrewYou

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2009, 16:14:04 »
whaha, jaa, dat is natuurlijk super handig, maarja, ik zit nu in de 3e en dan is het vooral irritant. :)

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2009, 16:18:52 »
Ik heb ook nooit zin, schuif t voor me uit tot ik echt  aan de slag moet.
Net als nu, moet ik nog van alles doen, en k neem t me steeds voor, maar in plaats van woord klik ik girlscene en hyves aan:S
Lekker nutteloos.
Ik weet dat ik gewoon moet beginnen, mja
Iemand tips?
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Kwamkwammer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2009, 16:23:37 »
Ik heb het ook!

Maar ik ga denk ik maar mijn huiswerk niet meer achter de computer doen, of bijvoorbeeld als ik dan toch de hele tijd niets doe, bijvoorbeeld zeggen dat ik geen snoepjes vandaag niet meer mag eten ofso, dan ga je het wel doen

Szara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2009, 16:26:11 »

Zelfde X)
vooral heel handig nu ik in mijn examenjaar zit :D
with love, Szara .

Megalomania

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2009, 16:26:52 »
Hmm apart. Ik heb gewoon nooit zin in huiswerk.
Hoi, ik was Opblaasbob

SJMOEK

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2009, 16:29:25 »
Ik heb dat ook! Ik vind dat zo vervelend  <_< . Volgens mij is dat gewoon kwestie dat je je aan je planning moet houden (ofja planning, gewoon je huiswerk niet uitstellen). Maar het lukt gewoon niet. Sinds de dag dat ik voor het eerst huiswerk heb opgekregen heb ik het uitgesteld tot het laatste moment en waarschijnlijk zal dat altijd/nog een lange tijd zo blijven.

Lovefighter

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2009, 16:30:41 »
wie heeft er nou wél zin in huiswerk?
We shall prevail, our Lord is our Protector - You have none.

Loyalty

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 januari 2009, 16:40:15 »
Nee, dat heb ik bijna nooit, maar wel zoiets.

Maar het kan komen omdat het dan een verplichting is, als het verplicht is om huiswerk te maken, dan wil je computeren, dan lijkt het alsof er leuke topics zijn en zo. Maar heb je geen huiswerk dan lijkt het alsof er niks interessants op Girlscene staat, en dan verveel je je, en dan blijkt dat huiswerk toch niet zo vreselijk is, tot je weer huiswerk op krijgt, dan is het weer verplicht.
Make it happen. Shock everyone.

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 januari 2009, 16:49:10 »

Maar het kan komen omdat het dan een verplichting is, als het verplicht is om huiswerk te maken, dan wil je computeren, dan lijkt het alsof er leuke topics zijn en zo. Maar heb je geen huiswerk dan lijkt het alsof er niks interessants op Girlscene staat, en dan verveel je je, en dan blijkt dat huiswerk toch niet zo vreselijk is, tot je weer huiswerk op krijgt, dan is het weer verplicht.

Precies.

Bovendien willen mensen gewoon altijd iets te klagen hebben.. ik ken het probleem maar al te goed :x
Lessons on lessons on lessons ~

ScrewYou

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 15 januari 2009, 16:58:25 »

Ja, idd  :ja:

MakeitBuoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 januari 2009, 17:02:48 »
ik heb nooit zin, ik verlang er nooit naar, maar toch doe ik het gewoon als het moet.
L'avenir est un paradis d'où personne n'est encore revenu