Auteur Topic: Feestje  (gelezen 296 keer)

L.

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 november 2018, 21:46:53 »
ik ben dus binnenkort jarig (hm, februari.. duurt nog wel even maar ben al aan het brainstormen) en wil graag een feest vieren. heb alleen nog vele ideeën nodig, het gaat om een huisfeestje van iemand van 14. (dus niet al aan de zuip en ook geen stroopwafels met slagroom en sprinkles versieren..)
ook zit ik te denken wáár ik het in huis wil doen, onze woonkamer is niet super gezellig en buiten is nogal koud met februari. anybody help?

honestlyme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 december 2018, 19:50:42 »
Je zou opzich het wel buiten kunnen doen, en dan zo’n kolf buiten zetten. Gewoon met muziek, leuke lichtjes en lekker eten ofs.
Xoxo me 🖤

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2018, 21:06:32 »
Pfoe, even denken.. Nodig je jongens en meiden uit?
Je kan ook een matras in de woonkamer leggen, de ruimte versieren met lichtjes, lekkere hapjes neerzetten en een film aanzetten oid?

Wat ik vroeger met vriendinnen deed, was een 'beautyavondje' (make-up en foto's maken of maskertje/'wellness'), muziek aanzetten (ook karaoke) of een gameconsole neerzetten en gamen. Of een heel enge film kijken en daarna een comedy om bij te komen.

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 december 2018, 22:45:04 »
Gezellig eten met zijn allen, filmpje aanzetten, ergens gaan lunchen, je huis leuk aankleden etc
handtekening