Auteur Topic: Eerste auto  (gelezen 387 keer)

0hboy

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 mei 2018, 12:41:18 »
Ik ga volgende maand waarschijnlijk een eerste auto kopen. Nu heb ik al naar een paar modellen gekeken: Toyota aygo, peugeot 107, Hyundai i10. Ik vroeg me af of jullie nog wat ideeën hebben.
Zuinige auto's zouden zeer gewaardeerd worden :')

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2018, 14:18:09 »
Ik heb zelf een Aygo. Bevalt prima, weinig onderhoudt en rijdt zuinig.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2018, 14:42:20 »
Peugeot 107 is enorm zuinig! Rijdt 1 op 20.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

0hboy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2018, 14:56:41 »
Ja heb inderdaad gehoord dat ze beiden heel zuinig zijn en weinig onderhoudt hebben dus ben zeker naar die twee aan het kijken! Zelf ben ik alleen heel erg lang en heb laatst bij iemand in de auto gezeten die ook een Peugeot 107 heeft en ik zat daar heel bekrompen in dus ben nog even aan het rond kijken.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2018, 15:23:20 »
Volkswagen Polo? Ik rijd er zelf één uit 2007. Nette auto, goede kwaliteit, vrij veel ruimte en niet mega duur in onderhoud.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2018, 20:31:33 »
Ik zou zelf dus nooit voor een Franse auto gaan. Iedereen die er een heeft, heeft er altijd gezeik mee 😂
Anyway, ik heb een Volkswagen polo, niet kapot te krijgen die dingen. Rijd prima qua zuinigheid, genoeg ruimte..
Hoi

Joana

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2018, 20:51:51 »
ik zou inderdaad net voor een franse auto gaan, elk jaar wordt er een lijst uitgebracht met auto's die het meest terug naar de garage worden gestuurd en in de top 10 staan altijd de franse auto's. in het nieuws kan je er ook wat over lezen,
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/consumentenbond-franse-autos-het-minst-betrouwbaar

ik zou inderdaad voor een toyota gaan.
ik rij zelf in een mini en ben er op zich heel erg tevreden over. als dat in je budget valt is het wel een aanrader.

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2018, 20:55:30 »
Ik heb een keertje een Hyundai i10 gereden, was wel fijn. Het was geen vlotte auto als je daar van houdt, maar zeker bekwaam. Ook een best grote kofferbak.

https://www.anwb.nl/auto/besparen/top-10-zuinige-autos
Kan je misschien eens kijken!

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2018, 08:55:14 »
Ik rij in een peugot 107, idd een erg zuinige auto en vind hem heel lekker rijden!