Auteur Topic: eenzaam voelen  (gelezen 350 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 mei 2020, 14:49:04 »
Hooii,

Misschien komt het door de tijd waar we nu in verkeren, maar ik voel mij ontzettend eenzaam. Ik heb genoeg vrienden, maar niet mensen waarvan je verwacht dat ze je helpen wanneer je niet lekker in je vel zit. Of als er iets is dat ze naar je huis fietsen. Terwijl dit andersom wel gebeurt. Ik heb niemand die ik alles kan vertellen. Komt dat door mij? Kan ik iets veranderen waardoor ik wel vrienden maak die meer voor mij over hebben? Ik merk dat ik gewoon ontzettend behoefte heb aan een hechte vriendschap, maar ik weet niet hoe ik hiervoor kan zorgen...

Alvast bedankt!
X

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2020, 17:33:13 »

je moet helemaal niks aan jezelf veranderen! er is niks mis met jou
alles komt vanzelf. misschien voel je je nu erg eenzaam (wat ik heel vervelend voor je vind) maar over een tijdje is alles weer anders. er komt vanzelf iemand in jou leven die de perfecte vriend/vriendin is.
het komt goed
-x

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2020, 16:33:41 »

je moet helemaal niks aan jezelf veranderen! er is niks mis met jou
alles komt vanzelf. misschien voel je je nu erg eenzaam (wat ik heel vervelend voor je vind) maar over een tijdje is alles weer anders. er komt vanzelf iemand in jou leven die de perfecte vriend/vriendin is.
het komt goed
-x

Dank je wel, geruststellende woorden!

Borra

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2020, 23:40:40 »
Hooii,

Misschien komt het door de tijd waar we nu in verkeren, maar ik voel mij ontzettend eenzaam. Ik heb genoeg vrienden, maar niet mensen waarvan je verwacht dat ze je helpen wanneer je niet lekker in je vel zit. Of als er iets is dat ze naar je huis fietsen. Terwijl dit andersom wel gebeurt. Ik heb niemand die ik alles kan vertellen. Komt dat door mij? Kan ik iets veranderen waardoor ik wel vrienden maak die meer voor mij over hebben? Ik merk dat ik gewoon ontzettend behoefte heb aan een hechte vriendschap, maar ik weet niet hoe ik hiervoor kan zorgen...

Alvast bedankt!
X

Hoii, ik snap je volkomen. Ik ben zelf verhuisd van ht weet nl naar Drenthe en heb geen vrienden eraan over gehouden. Wel meiden die afentoe hoi zeggen in de groep app maar verder nie. Nu woon ik er al bijna 2 jaar en heb ik hier nog steeds geen vrienden. Maar je moet altijd jezelf blijven en probeer het thuis zoveel mogelijk naar je zin te hebben. Verder vind ik ht wel jammer om te horen dat jij wel klaar staat voor je vrienden en hun nie voor jou, ik zal dan zeggen, stop met moeite in hun gooien want blijkbaar doen ze dat ook nie