Auteur Topic: Eenzaam maar niet alleen  (gelezen 132 keer)

Luna743

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 november 2020, 11:52:08 »
Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik heb eigenlijk altijd wel redelijk veel vrienden gehad. Vanaf de middelbare school is een grote vriendengroep ontstaan met kleine groepjes erin. Op dit moment voelt t alsof ik nergens meer bij pas. Ik heb 3 beste vriendinnen ze zijn allemaal single behalve ik, ik heb niet echt het gevoel dat ik met ze mee kan praten of dat ze mij ├╝berhaupt horen als ik wat zeg. De grotere groep heb ik door corona al lang niet gezien daar zitten wel meer stelletjes in, maar niet echt die bij mij passen.

Vaak zie ik mijn beste vriendinnen afspreken met elkaar zonder dat ik daar weet van heb.
Blijkbaar facetimen zij ook heel vaak met elkaar en ik ben altijd de laatste die iets te horen krijgt.
Dat ik een vriend hebt betekent toch niet dat ik hun niet meer nodig heb.

Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. 

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2020, 16:55:24 »
Ik vind dit geen echte vriendinnen. Heb je hen er weleens op aangesproken, dat je dit vervelend vind? Als je dat nog niet gedaan hebt, zou ik dat eerst doen, dan hebben ze nog kans om hun gedrag te verbeteren. Mocht het dan nog niet goed gaan, dan zou ik uit gaan kijken naar nieuwe vrienden. Jij verdient lieve vrienden die er echt voor je zijn. Succes!