Auteur Topic: ECO flessen (tupperware & ecobubble) schoonhouden?  (gelezen 17955 keer)

Emmely

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 juni 2014, 00:15:06 »
Hi! Velen van jullie hebben vast een eco bubble of een tupperware fles die je kunt hergebruiken.
Ik heb alleen een klein probleem met mijn tupperware fles. Wat ik ook doe: elke keer komen er zwarte schimmelplekjes in, en dat terwijl ik de fles altijd goed schoon en droog houd.
Wat kan ik doen om die plekjes en viezigheid eruit te krijgen? Ik kan er niet met een doekje in omdat de opening te smal is  :blush:

soap

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2014, 01:28:53 »
Kan je hem niet gewoon in de vaatwasser stoppen? Of gewoon afwassen kan natuurlijk ook. In beide gevallen in ieder geval GOED laten drogen voordat je het deksel er terug op doet. Of je laat het deksel gewoon openstaan
Isn't it ironic  

soap

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2014, 01:31:56 »
Je bent trouwens echt niet de enige :')
Ik keek net even op Google hoe zo'n fles er no uitzag en ik kreeg allemaal zoekresultaten
Tupperware fles stinkt
Tupperware fles schimmel
Isn't it ironic  

BelleDeJour

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2014, 08:13:28 »
Een beetje rijst met heet water in de fles doen en dan schudden net zo lang tot alles weg is.
Werkt heel goed, gebruikte ik ook altijd voor drinkflesjes van huisdieren met aanslag erin. :)

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2014, 10:56:51 »
Ik heb een Dopper en die mag tot 65 graden in de vaatwasser. Dus misschien die van jou ook op de laagste temperatuur?

No shit

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2014, 12:11:42 »
Wij hebben zon speciale flessen borstel, die precies erdoor past. Misschien die ergens kopen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Emmely

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2014, 18:50:28 »
Een beetje rijst met heet water in de fles doen en dan schudden net zo lang tot alles weg is.
Werkt heel goed, gebruikte ik ook altijd voor drinkflesjes van huisdieren met aanslag erin. :)
Hey, dat ga ik eens proberen! Schuurt de rijst de aanslag weg?

Bellissima

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2014, 22:54:41 »
Ik heb het met een ander merk, maar die leg ik een nachtje in bleekwater, en daarna HEEEL GOED afspoelen en dan is het ook weg :)
 ♥  Blog  ♥

PepsiMax

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 juni 2014, 23:51:38 »
De eco flessen van tupperware kunnen makkelijk in de vaatwasser!
Instagram
After all this time? ~Always.