Auteur Topic: De eerste keer?  (gelezen 1689 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 24 november 2007, 12:56:34 »
Heej, Jaa we zitten nu in een leeftijd waarin haast iedereen "het" al doet, ja ik heb het over dat verhaaltje waarin je ouders je vroeger vertelden dat jij van de ooievaar komt, het gebeuren waar uiteindelijk 2 mensen het met elkaar doen. Misschien heb je het al gedaan, misschien al je vriendinnen wel. Ik heb wel menesn im me omgeving die het al hebben gedaan, zelf ben k 2jaar vrijgezel en k laat me niet door de eerste best ontmaagden. Sommige vriendinnen van mij wel.
Het is raar om erover te praten mar hoe denk jij erover? Vind jij dat de eerste keer niet uitmaakt? Of moet je het met iemand doen waarvan 'je houd'  Of meot je het doen als je zin hebt?
Heb j al 134567890x gedaan of wacht liever nog even?

X

Isfet

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2007, 13:12:38 »
Ik vind zeker dat de eerste keer bijzonder moet zijn, maar je moet er niet teveel van verwachten. Sowieso, of het nou je eerste keer is of niet, als je echt van iemand houdt dan is het altijd beter.
Ja, ik heb het al gedaan. En tegenwoordig heb ik ook een vriend. Bij je eerste keer moet je gewoon zeker weten dat je het wilt, geen twijfel, want dan krijg je er vaak toch spijt van .Als je het al vaker hebt gedaan en een vriend hebt, moet je het gewoon doen wanneer je er zin in hebt, en niet doen omdat je vriend dat zo graag wilt.

Eline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2007, 15:23:09 »
Als je het nog niet hebt gedaan maar wel 1 orgasme hebt gehad dan zou ik het met iemand doen die je echt lief hebt waar je zeker van bent....maar hebje nog niet 1 orgasme gehad dan zou je het gewoon met iemand kunen doen...denk ik....maar tog blijft boelijk

Stempel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2007, 15:29:01 »
Ik vind het wel heel belangrijk dat je met een goed gevoel terug kan kijken op je eerste keer. Het is niet niks, en ik zou er zeker niet te makkelijk over doen.

Bij mij is dat ook zeker zo. Ik was 15 toen ik voor het eerst sex had, ik had toen bijna 6 maanden met mijn vriend. Als ik erop terug kijk heb ik er geen spijt van & ben alleen maar blij dat ik zo lang heb gewacht. Ik ga nu nog steeds met die vriend, al bijna 2 jaar. Ik ben nog steeds ziels gelukkig met hem.
"Een slonzige, brildragende en een pukkel op haar neus hebbende, schoonmaakster natuurlijk. Zo een dat totaal geen concurrentie voor je is." - 'Op de man af' van Jane Fallon

superrooz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2007, 19:38:22 »
Leuke Avatar Harpa! :-D

x zusje superrooz
turn the other way

JustKidding

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2007, 19:52:27 »

Ik vind het wel heel belangrijk dat je met een goed gevoel terug kan kijken op je eerste keer. Het is niet niks, en ik zou er zeker niet te makkelijk over doen.

Bij mij is dat ook zeker zo. Ik was 15 toen ik voor het eerst sex had, ik had toen bijna 6 maanden met mijn vriend. Als ik erop terug kijk heb ik er geen spijt van & ben alleen maar blij dat ik zo lang heb gewacht. Ik ga nu nog steeds met die vriend, al bijna 2 jaar. Ik ben nog steeds ziels gelukkig met hem.

zo denk ik er ook over, zeker 3 maanden of langer wachten als ik een vriend zou hebben. dan weet ik tenminste dat ie het niet alleen daarvoor doet.

pieceofgum

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2007, 19:55:40 »
Ik vind ook dat je eerste keer bijzonder moet zijn, nee ik heb het nog niet gedaan en ben ook nog niet ontgroend ofzo, maar ik vind dat je het met iemand moet doen van wie je houdt en ik vind 14/15 echt jong, te jong maar als je op je 15e al een hele lang relatie hebt, en je staat er volledig achter, tsja waarom zou je het dan niet doen.
het is rood en het is een aardbei

anoniemmm

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2007, 20:02:25 »
De eerste keer moet heel belangrijk zijn en ook mooi, goed en op een moment dat jij dat wilt. Het hoeft niet zoals in films, met kaarsjes, romantische muziek en al dat soort dingen, maar het moet bijv. rustig zijn in huis. Alleen jij en je vriend.
En zo ging mijn eerste keer ook. Ik was alleen met mn vriend thuis en we hadden het gepland, niet precies hoe. Maar wel dat het zou gebeuren. Het was wel eng toen hij om 1 uur s middags binnen kwam lopen, maar toen we 2 uur later op bed lagen, was het nog enger. Het deed een beetje pijn omdat ik gespannen was, maar het was wel lekker. Gelukkig kwam mijn vriend klaar en dat was een goed teken. Ik niet, maar dat vond ik niet erg. Ik heb het met 1 persoon gedaan, en die vriend heb ik nu nog steeds. We hebben 4 maanden gewacht. We kregen in januari iets en in mei deden we het. Hij was 16 en 14 (bijna 15). Veel mensen vinden dit te vroeg, maar ik voelde me er goed bij en ik heb er geen seconde spijt van...
:)
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2007, 20:09:05 »
De eerste keer was voor mij heel erg belangrijk.. vooral omdat het met iemand moest zijn waar ik ├ęcht van hou! en het moest gebeuren op het juiste moment, en alleen thuis zijn.
Na een half jaar was onze eerste keer, en het was voor mij helemaal perfect en heb er geen moment spijt van gehad. Ik was 17 jaar en mijn vriend 16 (ik ben een jaar ouder)
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!