Auteur Topic: Creatieve portfolio  (gelezen 185 keer)

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 oktober 2019, 15:27:04 »
Olaaa !! 

Voor mijn stage moet ik een portfolio maken met mijn ontwikkelingen en uiteindelijke toekomstvisie. Nou heeft mijn docent gezegd: 'maak er wat moois van, ik zou graag voor sinterklaas willen spelen en punten cadeau geven'.

Wat is op een powerpoint, verslag en prezi na nog een leuke manier om een portfolio te maken?

Liefs x  :cheers:
Liefsssss

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2019, 15:33:40 »
Ik weet niet wat voor studie/stage je doet maar ik moest vaak voor mijn opleidingen een eigen website maken via WIX, hele makkelijke site die je helemaal kan personaliseren en je eigen verslagen en foto's etc. op kan zetten. Verder misschien op Pinterest kijken naar ideeën??

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2019, 15:37:22 »
Een website is een leuk idee! Het is een sportopleiding, maar kan in principe mijn website wel sport gerelateerd maken. 

Op Pinterest heb ik weinig kunnen vinden. Dus ben nog best benieuwd naar andere reacties.
Liefsssss

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2019, 19:49:42 »
Een filmpje misschien? Dan kun je er beelden van sporten in doen. Ik opper maar wat hoor, want ik heb geen idee hoe zo'n portfolio er precies uitziet.

ellibelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2019, 19:52:25 »
Combineren is wel leuk! Een filmpje op mijn website.

Ben inderdaad gestart met het maken van een website via wix. Mijn intentie is om via een wekelijks blog al mijn voortgang bij te houden! Thanks voor jullie reacties
Liefsssss

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2019, 22:15:03 »
Combineren is wel leuk! Een filmpje op mijn website.

Ben inderdaad gestart met het maken van een website via wix. Mijn intentie is om via een wekelijks blog al mijn voortgang bij te houden! Thanks voor jullie reacties
Dat bloggen is echt een leuk idee!