Auteur Topic: Au pair worden  (gelezen 253 keer)

Anoniempjee_x

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 oktober 2019, 18:57:12 »
Hey girls,
Ik zit in 5 vwo en zit een beetje na te denken wat ik wil na de middelbare. Ik ben er bijna zeker van om een tussenjaar te nemen en werken enzo. Wat mij dus heel leuk lijkt is au pair worden in bijvoorbeeld Amerika. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt :)

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2019, 19:20:14 »
Ik ben au pair geweest op Bonaire. Amerika heeft wel wat regels wat betreft au pair worden. Je moet volgens mij perse via een bureau je aanmelden en ook een specifiek visum aanvragen geloof ik. Maargoed, dat kan iemand anders je wellicht wel vertellen.
Hoi

joos21

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2019, 16:12:38 »

Ik twijfelde ook heel lang en uiteindelijk eens op de site www.aupairworld.com gekeken, alle landen afgestreept waar ik niet heen wilde en bleef over met Amerika, Australiƫ en Spanje. Daar kwam ik in contact met verschillende families maar uiteindelijk gekozen voor de familie waar ik de leukste klik mee had, op Mallorca. Een uur mee gefacetimed en het was super gezellig, een maand later zat ik in het vliegtuig naar Spanje. Ik heb de aller leukste dingen ooit mee gemaakt, een geweldige tijd gehad en als ik het nog een keer zou kunnen doen zou ik het meteen doen!! Het is echt een aanrader als je dol bent op kinderen.
Ik heb wat kennissen en verhalen gehoord over aupair worden in Amerika en zij keken er hetzelfde op terug. Het is het echt waard en een ervaring om nooit meer te vergeten!
Succes!!

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2019, 17:12:53 »
Ik zou de kans grijpen als het nu kan. Dadelijk als je studeert of werkt wordt het alleen maar lastiger om er ineens tussen uit te gaan. Ik ben meteen na de havo begonnen aan de opleiding en daar heb ik nog steeds spijt van. Au-pair in het buitenland lijkt mij echt hartstikke gaaf, zeker als je bij een leuk gezin terecht komt!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 november 2019, 21:07:11 »
Ik heb mijn gezin toen ook gevonden via de website die hierboven benoemt word. Ook geskyped en zelfs in Nederland eerst afgesproken.
Hoi