Auteur Topic: Animatiewerk buitenland  (gelezen 2479 keer)

TinyElephant

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 maart 2019, 15:24:30 »
Hoii!

Ik zit nu in mijn tweede jaar van mijn bachelor en ik zit er over te denken om een tussenjaar te nemen om een seizoen (april - oktober) animatiewerk te gaan doen. Is dus pas voor volgend jaar :p
Anyway, ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben? Het liefst zit ik in een resort in Griekenland/Canarische eilanden oid. Ik kan eigenlijk alleen maar verhalen vinden van campings, terwijl een resort mij toch was anders lijkt...

X

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2019, 18:15:50 »
Zelf heb ik dat inderdaad ook op een camping gedaan maar ik denk dat het best wel vergelijkbaar is. Je weet dat het hard werken voor weinig geld is?
Hoi

TinyElephant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 april 2019, 14:22:12 »
@Traveler Jaa, heb dat inderdaad meegekregen. Ik wil het ook echt niet doen voor het geld; meer voor de ervaring. Hoeveel uur werkte je per dag ongeveer? Raad je het wel aan?

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 april 2019, 18:21:22 »
Dat is wel al wat jaren geleden maar ik vond het niet heel fantastisch. Maar het moet ook wel je ding zijn. Als jij het leuk vind om de hele dag met kinderen te werken dan ga je het hartstikke leuk vinden.
Volgens mij begon toen om 10u het knutselen en was als laatste om 7u savonds het theater en in de vakanties was er vaak nog wel een avondprogramma voor de wat oudere kinderen. Ik deed niet elk programma maar je bent er hoe dan ook toch wel mee bezig want die kinderen herkennen je als je rondloopt. Verder was ik 1 dag in de week vrij.
Hoi

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 april 2019, 18:54:23 »
Ik denk dat er binnen resorts veel minder werk is omdat ik denk dat de populatie die ‘gebruikt maakt’ van animatiewerk daar veel minder rondlopen dan op een camping...