Auteur Topic: Anglofielen, verenigt u!  (gelezen 3926179 keer)

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183750 Gepost op: 09 november 2016, 17:47:12 »
ik snap er echt niets van dat trump nu president zou moeten zijn :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183751 Gepost op: 09 november 2016, 20:52:23 »
ik snap er echt niets van dat trump nu president zou moeten zijn :')
ik ook niet. :')
ik heb het vannacht live gekeken en ik heb nog nooit zoveel verschillende emoties gevoeld ahahaha. het is echt zwaar kut
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183752 Gepost op: 10 november 2016, 14:53:30 »
ik ook niet. :')
ik heb het vannacht live gekeken en ik heb nog nooit zoveel verschillende emoties gevoeld ahahaha. het is echt zwaar kut
toen hij zich kandidaat stelde was iedereen al van 'hij wordt het niet hoor!11!'
toen werd hij kandidaat en zei alsnog iedereen dat hij het nooit kon worden
maar blijkbaar heeft USA liever een blanke te rijke racistische/seksistische man dan een vrouw :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183753 Gepost op: 13 november 2016, 17:06:45 »
ik ga morgen naar londen  :naughty:

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183754 Gepost op: 13 november 2016, 17:18:05 »
oeeeeh leuk, veel plezier!
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Ox

• Victory Through Harmony
    • Bekijk profiel
« Reactie #183755 Gepost op: 13 november 2016, 17:32:48 »
toen hij zich kandidaat stelde was iedereen al van 'hij wordt het niet hoor!11!'
toen werd hij kandidaat en zei alsnog iedereen dat hij het nooit kon worden
maar blijkbaar heeft USA liever een blanke te rijke racistische/seksistische man dan een vrouw :')

daarom nu ook bang voor nederlandse verkiezingen,  want mijn gevoel zegt wel ja er gaan nooit genoeg meensen op pvv stemmen maar eh na referendum brexit en dit heb ik echt 0.0% vertrouwen dat dit goed gaatkomen
Football isn't a matter of life or death. It is way more important than that

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183756 Gepost op: 13 november 2016, 18:38:41 »
oeeeeh leuk, veel plezier!
dankje!

daarom nu ook bang voor nederlandse verkiezingen,  want mijn gevoel zegt wel ja er gaan nooit genoeg meensen op pvv stemmen maar eh na referendum brexit en dit heb ik echt 0.0% vertrouwen dat dit goed gaatkomen
hier ben ik ook echt bang voor inderdaad, het staat voor mij al vast dat ik best wel links ga stemmen :')

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183757 Gepost op: 17 november 2016, 15:41:09 »
voor arctic monkeys is bks waarschijnlijk nog te vroeg helaas, maar voor radiohead alleen al zou ik wel willen gaan haha
wel jammer dat dtrh het weekend erop alweer is
ik heb echt een slechte gewoonte ontwikkeld om berichten te lezen en dan op de een of andere manier compleet vergeten te antwoorden :'D

en oh da's wel jammer ja, maar als ik moet kiezen tussen bks met radiohead en dtrh zonder (of allebei maar geld) dan is de keuze niet moeilijk haha
het scheelt ook wel dat we arctic monkeys toen al op pinkpop gezien hebben, wil ze wel heel graag nog een keer zien maar dan eigenlijk het liefst ergens in een zaal
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183758 Gepost op: 17 november 2016, 15:45:17 »
En nog (met een beetje vertraging) gefeliciteerd met die kamer Poly! Fijn dat je nu eindelijk van al dat gedoe af bent, en het klinkt echt superleuk met al die kunstacademie-mensen haha tenzij ze mode zijn misschien.
Geen idee of je nog in Londen bent, maar zo ja: veel plezier nog!

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183759 Gepost op: 17 november 2016, 15:52:25 »
Het enige wat me geruststelt is dat andere partijen niet met Wilders als minister president samen zullen willen werken, en hij krijgt nooooooit zo'n grote meerderheid dat hij die andere partijen niet meer nodig heeft. Maar ja, als je kijkt naar wat hij het verleden heeft gedaan dan hoeft hij natuurlijk ook niet echt aan de macht te zijn om voor problemen te zorgen :')

Ik kan alleen maar hopen dat Nederland wat leert van Brexit en de Amerikaanse verkiezingen. Volgens zo'n artikel dat ik laatst las daalt de populariteit van Wilders gelukkig weer een beetje, maar dat was nog voordat Trump won...

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183760 Gepost op: 17 november 2016, 16:06:00 »
twenty one pilots was trouwens echt superleuk eergisteren! ik heb nog nooit zo lang in de rij gestaan voor een concert, maar het was het wel waard en het was ook echt wel nodig haha (volgens 3fm stonden sommige mensen al fucking 3 dagen in de rij??)

dit artikel vat het wel goed samen haha, vooral de fanklont laughing7. : http://www.volkskrant.nl/muziek/twenty-one-pilots-is-een-bandje-om-te-koesteren~a4416289/

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183761 Gepost op: 18 november 2016, 14:15:09 »
En nog (met een beetje vertraging) gefeliciteerd met die kamer Poly! Fijn dat je nu eindelijk van al dat gedoe af bent, en het klinkt echt superleuk met al die kunstacademie-mensen haha tenzij ze mode zijn misschien.
Geen idee of je nog in Londen bent, maar zo ja: veel plezier nog!
Dankje! Ik ben gisterenavond weer teruggekomen haha, volgens mij heb ik nog nooit zoveel musea gezien in zo'n korte tijd maar het was wel echt leuk. En ik heb in totaal 11 boeken gekocht :')

Bronzed

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #183762 Gepost op: 18 november 2016, 15:16:36 »
Kijkt er iemand trouwens in dit topic toevallig 'The Crown' op netflix?
Ik vind het echt een geweldige serie, en ik vind het zo interessant om van alles over Queen Elisabeth II haar jongere leven te zien.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183763 Gepost op: 18 november 2016, 15:41:46 »
ik heb echt een slechte gewoonte ontwikkeld om berichten te lezen en dan op de een of andere manier compleet vergeten te antwoorden :'D

en oh da's wel jammer ja, maar als ik moet kiezen tussen bks met radiohead en dtrh zonder (of allebei maar geld) dan is de keuze niet moeilijk haha
het scheelt ook wel dat we arctic monkeys toen al op pinkpop gezien hebben, wil ze wel heel graag nog een keer zien maar dan eigenlijk het liefst ergens in een zaal
Zullen we samen naar BKS gaan dan? Morgen is de voorverkoop al, zal wel snel gaan door Radiohead dan. Maar als we het allebei proberen moet het vast wel lukken.
Ergens voel ik me wel schuldig omdat ik zoveel geld uitgeef de laatste tijd (Athene/Londen/meubels/camera etc.), maar aan de andere kant zijn festivals pas in de zomer dus dan kan ik mezelf wel wijsmaken dat het een investering is :')

Oh en tof dat je naar Twenty One Pilots bent geweest! Ik ben ergens wel jaloers, dit is al de derde keer dat ik ze eigenlijk wel had willen zien :')

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183764 Gepost op: 18 november 2016, 18:34:48 »
Zullen we samen naar BKS gaan dan? Morgen is de voorverkoop al, zal wel snel gaan door Radiohead dan. Maar als we het allebei proberen moet het vast wel lukken.
Ergens voel ik me wel schuldig omdat ik zoveel geld uitgeef de laatste tijd (Athene/Londen/meubels/camera etc.), maar aan de andere kant zijn festivals pas in de zomer dus dan kan ik mezelf wel wijsmaken dat het een investering is :')

Oh en tof dat je naar Twenty One Pilots bent geweest! Ik ben ergens wel jaloers, dit is al de derde keer dat ik ze eigenlijk wel had willen zien :')
Ja is goed! Ik baal nog steeds een beetje van dat concert toen, maar met z'n tweeën maken we in ieder geval kans haha. En het scheelt waarschijnlijk ook dat de tickets op naam staan, heb je als het goed is in ieder geval niet van die lui die het alleen maar kopen om het weer door te kunnen verkopen.
En ja zelfde hier, maar ja. Ik tel het maar een beetje als vakantie haha.

Ze zijn wel echt super leuk live dus als je nog een keer de kans krijgt zou ik zeker gaan. Wees alleen voorbereid op lang wachten en chaos laughing7.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183765 Gepost op: 18 november 2016, 21:03:23 »
Ja is goed! Ik baal nog steeds een beetje van dat concert toen, maar met z'n tweeën maken we in ieder geval kans haha. En het scheelt waarschijnlijk ook dat de tickets op naam staan, heb je als het goed is in ieder geval niet van die lui die het alleen maar kopen om het weer door te kunnen verkopen.
En ja zelfde hier, maar ja. Ik tel het maar een beetje als vakantie haha.

Ze zijn wel echt super leuk live dus als je nog een keer de kans krijgt zou ik zeker gaan. Wees alleen voorbereid op lang wachten en chaos laughing7.
Oke dat wordt stressen morgenochtend haha, hoop dat het lukt. Gelukkig is het wel op naam inderdaad.
Ben inderdaad bang voor die fangirls, volgens mij is dat bij Twenty One Pilots best wel heftig ja :') Ik ging een keer naar The 1975 en daar was dat ook echt erg.

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183766 Gepost op: 19 november 2016, 00:05:55 »
Oke dat wordt stressen morgenochtend haha, hoop dat het lukt. Gelukkig is het wel op naam inderdaad.
Ben inderdaad bang voor die fangirls, volgens mij is dat bij Twenty One Pilots best wel heftig ja :') Ik ging een keer naar The 1975 en daar was dat ook echt erg.
Ja ik ga ook met mijn zusje naar the 1975 in de HMH begin volgend jaar en daar zijn we inderdaad ook bang voor haha. We hebben dus maar besloten om deze keer maar voor een balkonplek te gaan :')
Uiteindelijk waren het niet eens de fangirls waar je echt last van had, maar eerder de kerels van halverwege de twintig die vet laat aan kwamen zetten met hun biertjes en hun meerderwaardigheidsgevoel. De fangirls (en -boys) waren dan wel bloedfanatiek, maar ook heel aardig en ze hadden tenminste het fatsoen om in de rij te staan voor hun plek haha.

En hmm, ik denk dat ik maar een paar laptops klaar zet en dan is het hopen op het beste :')

Hopey

• Fish fingering your custard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183767 Gepost op: 19 november 2016, 10:08:37 »
Hoe gaat het trouwens Hope? En thanks nog Mor, succes nog met je tentamens!
(totaal geen laat antwoord ofzo)
Het gaat nog altijd niet goed, binnenkort ga ik waarschijnlijk weer naar een andere afdeling en als dat niet doorgaat wordt het een ander ziekenhuis, dus meh :')

Wat fijn trouwens dat je nu een kamer hebt :D
Det är skönare lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge. (Blog)

Hopey

• Fish fingering your custard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #183768 Gepost op: 19 november 2016, 10:11:11 »
Ik ga zondag naar Fantastic Beasts en ik weet niet of ik er nu naar uit moet kijken of niet. Eerst was ik wel geïntrigeerd, maar nu bekend is dat het een vijfdelige reeks wordt heb ik een beetje het gevoel dat het uitgemolken gaat worden. Dus hmm.

Succes met die tickets trouwens!
Det är skönare lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge. (Blog)

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183769 Gepost op: 19 november 2016, 10:37:57 »
(totaal geen laat antwoord ofzo)
Het gaat nog altijd niet goed, binnenkort ga ik waarschijnlijk weer naar een andere afdeling en als dat niet doorgaat wordt het een ander ziekenhuis, dus meh :')

Wat fijn trouwens dat je nu een kamer hebt :D
Oh jammer :c ik hoop voor je dat het weer beter zal gaan!
En dankje!

Ik ga vanavond ook naar Fantastic Beasts. Ik zie er wel veel goede dingen over, dus ik zie wel eigenlijk. Als het echt zo'n lange filmreeks wordt, zijn vaak toch de eerste films het beste dus dan kan ik altijd later nog afhaken :')

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183770 Gepost op: 19 november 2016, 10:38:22 »
Oh en Space en ik gaan naar BKS yay. Eindelijk Radiohead zien.

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #183771 Gepost op: 19 november 2016, 20:09:35 »
Vanmiddag naar Fantastic Beasts geweest en ik vond hem wel leuk! Alleen heb ik zelf ook mijn twijfels bij vijf films. :P
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #183772 Gepost op: 20 november 2016, 15:38:15 »
Vanmiddag naar Fantastic Beasts geweest en ik vond hem wel leuk! Alleen heb ik zelf ook mijn twijfels bij vijf films. :P
Ik vond hem ook leuk inderdaad. Ben ook nog niet helemaal overtuigt, maar we gaan het zien :')