Klik hier om direct naar de receptie te gaan.(al is het wel aan te raden de beginpost door te kijken voor je incheckt)

Bonjour Hi there
Dit topic is voor alle anglofielen onder ons. Wat voor fielen? Deze fielen:
"Anglofilie is een bijzondere interesse of voorliefde voor Engelse personen of alles wat met Engeland te maken heeft. Het woord komt van het Latijnse Anglus (Engels) en het Oudgriekse φίλος, philos (vriend). Het is een vorm van xenofilie; een nog sterke vorm van anglofilie is anglomanie. Het antoniem voor anglofilie is anglofobie.
Het begrip kan verwijzen naar voorliefde voor Engelse cultuur in continentaal Europa. Binnen de Engelstalige wereld kan het ook verwijzen naar de voorkeur voor Britse eigenheden, zoals een voorkeur voor Brits-Engels van Amerikaanse anglofielen."
Well then, deel hier je series, films, boeken, personen en muziek en whatever je nog meer doet in je anglofilistische vrije tijd (: denk hierbij aan series als Doctor Who, Sherlock, Merlin, the Hour, etc. en bands als The Beatles, Muse en de Arctic Monkeys.
Klik
hier voor een mastermuzieklist gemaakt door de geweldige Polyethylene.
Hoe anglofielish ben jij? Doe de test!!!!!11! N.B.: 'omg i luf the british accent!!1' is niet anglofilie. Voor dat soort praktijken verwijs ik u graag naar
dit topic. & dit plaatje helpt misschien ook:

P.S. Voor je incheckt, pls note: iedereen is welkom, maar we zijn geen helpdesk xoxo spacecake
P.P.S. Het zou kunnen dat we heel soms een mild-spottende toon aanslaan.
WELCOME ABOARD, ALLONS-Y!!!

SALEM IS ONS SPIRIT ANIMAL OHJEAH

GPOY:

En hier is Alex want jum:

Deze verwoesting van uw ovaries werd mede mogelijk gemaakt door Polyethylene en VisionsErased.
ALLES IS KIM HAAR SCHULD
EN PAS OP VOOR DE KLOPGEEST VAN HET TOPIC!!!11!
Booooooo~hoooooo~
Verder hebben we nog een huisdier, onze
huisrobot Charles.

We doen nu ook verzoeknummertjes
ik wil ook in de beginpost :''(
Ik wil ook in de beginpost :c
EN COQ STOND OOK NIET IN BEGINPOST OMFGQTFBBQ IS DEZE SHIT.
MAAR NU WEL

*Leest begin post door* Ik wil ook in de beginpost:c
met met met deze gif: endoemaarnetalsofhetengelsis

Ik besef me nu dat ik niet in de beginpost sta. Dit accepteer ik niet.
Afterthought voor ons erelid Spacecake

Vlavla!

Ohja, en Vlavla als 12!
Afterthought voor ons andere erelid deadstar
I'mmmm on tonight you know my hips don't lie
Kassie:D
En

Dus laten we MORIARTY niet vergeten
Afterthought voor onze favoriete spamgod Stormie

Nu we toch in de muzikale sferen zijn ..

Dansende Muse feat. Matt-de-Smurf speciaal voor Livvie <3
En nog meer kleurrrr
Deze speciaal voor Charles:
Deze voor Moony en Fire. Al is dit eigenlijk heiligschennis.

Op verzoek van Atom: Martin Freeman!

Hazel, speciaal voor jou:

En voor Fearly:

Nog even speciaal voor mezelf, BASTILLE JEAAH

En deze is voor iedereen die nog steeds een restje ovaries had

En natuurlijk zijn we geen Anglo's zonder een beetje Harry Potter:

Het topic in de media (sorta):

En, last but not least, special thanks to Dormant en Nagisa omdat ze ons op het idee brachten dit topic te beginnen
Mensen die Muse en Doctor Who in een adem noemen zijn meestal gewoon anglofielen volgens mij.
Dat bedoel ik niet spottend overigens.
Eigenlijk moet er een anglophile topic worden opgericht. Want hipsters zijn dus geen anglophiles :') Het is toch allemaal ingewikkeld...

Also, praise the lord:

En verdomme, komt Lightsaber er op 27 november 2013 opeens achter dat Tom Hiddleston nog niet in de beginpost staat. Voordat alle inwoners van het Girlsceneforumland van dit ongemakkelijke en zeer desastreuze feit te weten komen en ervoor zorgen dat de anglofielenwereld vergaat, presenteert de Curmod U bij deze: verwoesting van de ovaries #2. Dit keer mede mogelijk gemaakt door het bestaan en zowel stilstaande als bewegende afbeeldingen dhr. Hiddlestone. Geschikt voor Hiddlestoners, fangirls en alle andere bevolkingsgroepen die hem ook maar een klein beetje op prijs stellen.

Put on your dancing shoes and oil up those sticky keys, bust a move and spread the love <3 

Last piece of advice: als je géén idee hebt waar deze beginpost over gaat ...

cuz we'll probably ruin your life.