Auteur Topic: Algemene rijles topic  (gelezen 688275 keer)

beverlyhills

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 16 november 2010, 16:54:17 »
me zus is geslaagd net :D

Halcyon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 16 november 2010, 17:20:45 »

ik heb nu 15 lessen gehad... moet nu echt een keer theorie gaan leren -.-

Wanneer móet je nou eigenlijk theorie gehaald hebben dan? Als je tussentijdse toets heb/echt af gaat rijden ofzo pas?

Phoebs

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 16 november 2010, 17:27:05 »
^ in ieder geval voor de tussentijdse toets

verder maakt het niet zo veel uit wanneer
I'm a really cool person

Ellaaaw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 19 november 2010, 19:27:37 »
Wil heeft nog sites waar je gratis, nadruk op gratis, je theorie kunt leren?

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 19 november 2010, 19:56:10 »
@Hierboven: Dit is de enige écht gratis site die ik kan vinden:
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/index.htm

Je kan trouwens ook gewoon van die oefenboeken in de bieb huren.

Luna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 05 december 2010, 16:08:37 »
weet iemand van jullie hoe t zit met die Eigen Verklaring? (dat je gezond bent enz.)
want ik heb deze week praktijk examen, en heb die nog niet gehad. ik had naar de rijschool gebeld en de rijschoolhouder zei, ja je bent gezond enz. toch? dan kan je die op de dag zelf invullen. nou vond ik dat nogal raar klinken dus ik vroeg me af hoe jullie dat hebben gedaan!

Hersenkwab

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 05 december 2010, 16:09:31 »
Oud topic x]

Valentina

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 05 december 2010, 16:10:35 »
^ Ik had er geen nodig! Vind het raar dat de ene er wel één moet hebben en de ander niet..
J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes

Luna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 05 december 2010, 16:13:17 »
oke dus je hebt er nooit een ingevuld?
daarnaast heb ik ook geen oproepkaart gehad, maar ik neem aan dat mn rijschoolhouder die meeneemt. ik heb alleen een mail van t cbr gehad waarin staat dat mn rijschool een examen heeft gereserveerd. toen ik m belde zei hij dat ik niks mee hoefde te nemen. pff ik vind het echt maar raar geregeld :P

Valentina

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 05 december 2010, 16:20:44 »
Oh zo, ik snap je. Ik dacht dat het over iets anders ging. Ja ik had een briefje van hem meegehad waar ik moest invullen of ik iets mankeerde, en die moest ik voor ik ging afrijden ondertekenen. En die email is je reservering. Je instructeur heeft dan de nodige papieren. Maak je daar geen zorgen over, en heel veel succes! :D
« Laatst bewerkt op: 05 december 2010, 16:21:08 door _Blanche »
J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes

Luna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 05 december 2010, 17:07:28 »
Oke bedankt! Je hoefde die Eigen Verklaring dus niet eerder ergens naartoe op te sturen ofzo? En t zijn dan van die vragen of je bijv. geopereerd bent aan je benen/ogen enz. toch? Dan zit dat wel goed bij mij igg :)
Want k had op internet ergens een voorbeeld van een oproepkaart gezien, en zo zag mijn mailtje er echt niet uit :') Maarja mn instructeur zal t wel hebben! Baah k stress m zelfs al of k de goede papieren meeneem, laat staan t examen haha!

Rainbow

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 05 december 2010, 18:27:28 »
Bij mijn eerste rijles hoefde ik nog niet veel te doen. Een paar rondjes in de straat en dat was het. Ging ook best wel goed. Hij liet me met alleen de koppeling aan te rijden en dat ging meteen goed.

Nu is mijn tussentijdsetoets inmiddels aangevraagd en het lijkt wel alsof het steeds slechter gaat :(. Maarja, miss gaat het volgende les wel weer beter. I hope so.

Rainbow

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 05 december 2010, 18:29:11 »

ik vind het ook gewoon echt niet leuk!.. naja ik moet zelfs mijn tussentijdse toets nog doen.. het gekke is is dat ik denk dat ik het wel kan het alleen niet doe:p .. er zijn dingen waarvan ik denk.. jeetje dat weet ik ehus wel! Waarom doe ik het dan niet?

Ik het PRECIES hetzelfde! Dan weet ik het wel, maar dan doe ik toch iets anders. Ik breng mezelf dan zó aan het twijfelen. Zooo irritant.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 05 december 2010, 18:47:24 »

weet iemand van jullie hoe t zit met die Eigen Verklaring? (dat je gezond bent enz.)
want ik heb deze week praktijk examen, en heb die nog niet gehad. ik had naar de rijschool gebeld en de rijschoolhouder zei, ja je bent gezond enz. toch? dan kan je die op de dag zelf invullen. nou vond ik dat nogal raar klinken dus ik vroeg me af hoe jullie dat hebben gedaan!

ja mijn rijlesinstructeur was toen m'n eigen verklaring vergeten
en toen kon ik er gewoon 1tje daar invullen dus t is niet echt 'n probleem

ik mocht wel meteen de 1e les alles doen (maar ik had stiekem ook al wel geoefend(A)) heb uiteindelijk nog 50 uur gelesd en de 2x praktijk gehaald
en nu zelf rondrijden en ik vind 't echt heel leuk xD
praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent.  TUMBLRR

Valentina

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 05 december 2010, 18:51:16 »

Oke bedankt! Je hoefde die Eigen Verklaring dus niet eerder ergens naartoe op te sturen ofzo? En t zijn dan van die vragen of je bijv. geopereerd bent aan je benen/ogen enz. toch? Dan zit dat wel goed bij mij igg :)
Want k had op internet ergens een voorbeeld van een oproepkaart gezien, en zo zag mijn mailtje er echt niet uit :') Maarja mn instructeur zal t wel hebben! Baah k stress m zelfs al of k de goede papieren meeneem, laat staan t examen haha!

Nee, dat hoeft niet! Ja dat soort vragen zijn het. Ik had alleen dat mailtje gehad van CBR en van m'n instructeur had ik ook dat mailtje gehad maar dan uitgeprint. Verder heb ik niks gehad en ik kon gewoon afrijden! Maak je daar nou niet druk om, je instructeur weet dat wel! Dat is echt stress voor niks. :P

xdanielleeexx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 03 januari 2011, 18:44:49 »
ohwww yess !!
ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs , eindelijk na 3x praktijkexamenn !! :D
yess yess yess !
ben zoooo blij (a)

pennezakske

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 03 januari 2011, 19:18:56 »
Ik heb sinds augustus mijn theorie gehaald en ben nu volop aan het leren, en na mijn verjaardag (als ik 18 ben geworden) ga ik mijn praktijk doen, dat is normaal gezien in juli dit jaar :D

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 03 januari 2011, 19:19:48 »
Over 6 weken ben ik 18, dus ga dan beginnen met rijlessen! :D

Rianne

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 03 januari 2011, 19:27:40 »
topictitel niet in hoofdletters !!!!!!

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 03 januari 2011, 19:29:55 »
Heb mijn rijbewijs al een jaar of 2!
Heb over mijn theorieexamen 2 keer gedaan en het praktijkexamen gelukkig in een keer gehaald!

Happyandglowy

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 03 januari 2011, 19:35:14 »
ik ben ermee bezig, maar  ik vraag me af of ik het ooit zal leren.
ik snap er niks van en het gaat allemaal veel te snel zeg :S

Melanie

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 03 januari 2011, 19:36:02 »
ik heb me rijbewijs nu een half jaartje theorie 2 x en praktijk 1 x

heb hem op 11 juni 2010 gehaald rij alleen nooit want heb geen autootje hoop dat ik dit jaar het autootje van me broer kan overkopen!

CinnamonCream

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 03 januari 2011, 19:55:09 »

Ik moet het allemaal zelf betalen (jaja ook de praktijklessen) dus ik haal mijn rijbewijs pas als ik 50 ben hahahahaha

Ik ook :') Ik ga serieus pas beginnen als ik klaar ben met studeren. Nu heb ik hem toch nog niet nodig (OV).

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #98 Gepost op: 03 januari 2011, 20:06:18 »
heb mn rijbewijs al een half jaar!
en er precies een jaar en 21 dagen over gedaan ! yaay

lemonacid

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 03 januari 2011, 20:08:23 »
Duurt het echt altijd zo lang? Ik heb geen zin om een jaaaaar te leren bah. :'3