[...]
Ja we staan nu 10 maanden ingeschreven!
En daar komt vanaf 1 juli urgentie bij, omdat we meer als 3 uur er vandaan wonen 
Ik ben 1 keer in Nijmegen geweest haha, en 2 keer in Arnhem. Het is eigenlijk beide totaal onbekend gebied dat hele Oosten.
Maar we gaan het beleven volgend jaar 
Ah dat is al een tijdje, super!! En fijn dat jullie die urgentie krijgen

Als je allebei de steden niet kent, maakt het ook niet uit. Ik heb op meerdere scholen in Nijmegen gezeten en iedere week ging ik 2x de stad in nadat ik van het ziekenhuis kwam van Nijmegen even drankje doen met mijn moeder =) dus dan krijg je een band met die stad. Want dat deed ik vanaf mijn 6e tot 15e ;o
Arnhem heb ik niets mee gehad omdat het in vergelijking met Nijmegen een stuk 'stadser' is. Oké, niet duidelijk. Maar Nijmegen is een hele oude stad, dus heel historisch met oude gebouwen en je krijgt er soms zo'n 'dorp'gevoel bij. Gewoon warm. Arnhem is echt een stad stad. Maar zeker met gezellige terrasjes en hele leuke winkels. Meer als Nijmegen. Als ik echt wilde slagen voor bijv. nieuwe schoenen ging ik wel echt naar Arnhem. Maar het heeft een negatieve sfeer voor mij omdat mijn zus daar heeft gewoond in een hele slechte periode. Dus dat heeft niet zozeer echt met Arnhem zelf te maken.
Ik ben met mijn moeder ook via urgentie gaan wonen waar ik nu woon en dat kan echt snel gaan! Hoop dat jullie er in september lekker op je plek zit =)
Heeft presikhaaf (een wijk) trouwens niets voor jullie? Daar zaten, dacht ik, ook van die zelfstandige appartementen voor studenten (?)
edit: oh wacht, dat kan natuurlijk ook via entree gaan :''')