Ik ga maar dan meteen een reactie plaatsen

Want ik heb vanmorgen mijn eventuele toekomstige huisbaas gebeld voor een afspraak. Ga zondagochtend (absurd, want dat betekent 7u op :')) naar Nijmegen toe om die kamer te bezichtigen. Het gaat om een kamer van ong. 12m² (Hij wist het niet precies). Zonder wastafel helaas, maar er zijn gelukkig doorschuifmogelijkheden in dat huis. Voor ¤310,- incl.
Op zich nog wel goed te doen qua prijs. Aangezien het op loopafstand van het centrum/Han/Kun/Station alles is. Dus dat scheelt weer in busprijzen.
Ik zou dan 4 huisgenoten hebben. 3 meiden en 1 jongen en nu tijdelijk de huisbaas ook.
Het is niet via een site, maar ik ken die man nog van een andere kamer waar ik een tijd terug ben wezen kijken. Ik had hem woensdag gebeld met de vraag of hij toevallig toch weer een kamer vrij had en ja hoor: "Gisteren heeft er een jongen laten weten dat hij zijn kamer uit gaat, dus je belt op het perfecte moment! Als je de kamer wilt, kan je komen kijken en is hij sowieso van jou!".
Hij had namelijk nog wat goed te maken met me

haha
Maar toch wel weer spannend! Nu even bedenken waar ik op ga letten verder... sowieso of ze een wasmachine hebben en ben wel benieuwd of mijn deur op slot kan eigenlijk...