Auteur Topic: Algemeen Disneyland Parijs topic #2  (gelezen 223710 keer)

LiveMyOwnDreamsx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 21 januari 2014, 14:34:25 »
Ik zit in examen jaar, en net voor ons examen gaan we met alle 4e jaars naar disney, zoveel zin in ! ^^

MidnightMusic

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 24 januari 2014, 02:16:00 »
Echt, dit topic is amazing. Raakte lichtelijk in paniek toen ik ´m even niet meer kon vinden..

Ben nu een Disneytripje aan het plannen voor mijn zusjes (21,9) en mijzelf voor in de herfstvakantie dit jaar. We wilden eerst in de zomervakantie gaan, maar dachten dat de herfstvakantie misschien beter zou zijn in verband met drukte, prijzen, enz.. Ik zat te kijken om alles apart te boeken en ben nu een beetje op Hotel l Elysee Val d’Europe van 11 tot 14 of 15 oktober. Ik dacht dat de jaarpassen dan misschien goedkoper zouden zijn voor ons alledrie en omdat het de 14e niet geldig is zouden we dan misschien een dagje parijs kunnen doen. Ik geloof dat we dan nog goedkoper uit zijn dan via de disneywebsite. In ieder geval bedankt voor dit topic Nikki! Ik denk dat ik er nog heel wat aan ga hebben.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sail. Explore. Dream. Discover.

MidnightMusic

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 24 januari 2014, 02:19:28 »
Ik ben 1x naar Disneyland geweest, met mijn werk. We hadden een wedstrijd gewonnen en gingen met zo'n beetje 50 man met de bus naar Disneyland. We zaten in het Sequoia Lodge hotel en ik moet zeggen dat het perfect was. We zaten 's avonds nog lekker buiten op het terras met een hele groep en het ontbijt was erg goed! de meeste sliepen met 2 of 3 personen op de kamer en het was allemaal heel goed te doen. Kan niks anders dan dat hotel aanraden en zou er heel graag weer naartoe gaan.. Daarom ben ik nu een beetje unsure over de hotels wat verder weg, maar het is stukken goedkoper en je bent er natuurlijk zo met de pendelbus.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sail. Explore. Dream. Discover.

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 28 januari 2014, 21:24:02 »
hotels veder van Disney af zijn ook prima te doen. je kan dan bijv met de RER trein naar Disney toe! pendelbus is natuurlijk wel fijner (vind ik zelf)
I walked with you once upon a dream.. ❤

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 29 januari 2014, 14:11:52 »
Ratatouille the ride

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 29 januari 2014, 14:42:27 »
Daar kijk ik zo naar uit!!

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 30 januari 2014, 11:51:49 »
Daar kijk ik zo naar uit!!
Ik ook!

Andy

• Earth without art is just ‘eh’.
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 02 februari 2014, 13:23:55 »
Hoooi! :)

Nou, het gaat eindelijk gebeuren! Ik ga met een vriendin dit jaar naar Disneyland :D
Nu had ik al wel wat rond gekeken, en toen kwam ik deze site tegen:
http://www.peterlanghout.nl/frankrijk/parijs/autoreis-disneyland-parijs/519/2-3-of-4-dagen-disneyland-parijs---hotel-kyriad-incl-alle-dagen-entree/prijzen-en-boeken

Dit leek me best wel goedkoop! We willen 3 dagen gaan (vanaf 29 mei), en dan dus het Kyriad hotel. Heeft iemand ervaring met dit hotel, met deze maatschappij of met de prijs? Is dit wel een goede aanbieding? :P

Alvast heeeeeel erg bedankt!! :aanbid:

Edit: Het zou dan dus (voor het hotel en het park) neerkomen op €286,75 (met boekingskosten en dergelijke)
 Listen to the music of the night... Papierpropjes! ~Always~

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 02 februari 2014, 14:01:20 »
Is die prijs voor 2 personen? Dan lijkt het me een goede prijs! Ik was voor 2 nachten in Kyriad met ontbijt erbij voor 2 personen 200 euro kwijt, dus met entree lijkt me dat een goede aanbieding!

Ik vond het hotel prima, ontbijt was voor mij voldoende gevarieerd. Je kunt het best wel vroeg ontbijten, anders sta je in een dikke rij te wachten en dat wil je denk ik niet. Op de deur van je hotelkamer hebben ze zo'n schemaatje hangen met hoelaat en hoe druk het dan is. Komt er op neer dat je het beste voor 8 uur kunt ontbijten, als je geen gebruik kan maken van de Extra Magical Hours is dat natuurlijk wel wat vroeg, maar ik zou het toch doen. Eventueel ga je dan na het ontbijten nog terug naar je kamer je rugzakje/tas voor de dag inpakken en ga je eerst even de Village in. Kun je daar even rondwandelen en winkeltjes kijken en dan in de rij gaan staan tot het park opengaat:)

De Shuttlebussen kwamen in de periode dat ik er was iedere 20 minuten. Dit vond ik wat weinig en ze waren megavol, maar als jij er bent komen ze denk ik ieder kwartier of iedere 10 minuten. Het is ook maar 10 minuutjes met de bus ofzo.

De kamer was niet super groot, maar het was ook niet zo dat je je kont niet kon keren zeg maar. Ook met koffers en spullen heb je genoeg loopruimte.
Er zou gratis wifi moeten zijn maar die werkte bij mij niet op de kamer.
De douche is zo'n douche in een bad, de badkamer werd bij ons iedere dag gepoetst en we kregen ook iedere dag nieuwe schone handdoeken.
Wij hadden een kamer met een tweepersoonsbed en die lag lekker.
Ik heb er als een roosje geslapen, maar mijn vriend had wat last van de buren, dus misschien voor de zekerheid oordopjes meenemen.
« Laatst bewerkt op: 02 februari 2014, 14:04:35 door Sprookje »

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 02 februari 2014, 14:03:41 »
Dubbel

Andy

• Earth without art is just ‘eh’.
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 02 februari 2014, 15:00:04 »
Dankjewel voor je antwoord! Nee, de prijs is per persoon, helaas, haha. Zou het dan nog steeds wel de moeite waard zijn? Het is dan voor 3 dagen, inclusief toegang in beide parken.

En bedankt voor je tip van de oordopjes, zal er aan denken XD

Listen to the music of the night... Papierpropjes! ~Always~

Mettlesome

• My attitude is based on how you treat me.
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 02 februari 2014, 15:08:03 »
Oeee, waarom heb ik dit topic nooit gezien ?

Ik ben vorige zomer 1 dag geweest, dus als iemand info wilt, vraag het maar :)
- soort van gestopt -          

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 02 februari 2014, 15:22:36 »
Dat is voor enkel hotel en toegang (eten en reis komt er dan nog eens bovenop) per persoon vrij prijzig.

Shuttlebussen komen overigens iedere 12 minuten, en zitten áltijd vol (ongeacht de tijd of de datum).
Hotel is in principe prima, met name de kamer. De bedden liggen heerlijk.
Echter hebben veel van de badkamers grote mankementen zoals schimmel en kapotte/losse vloertegels.
WiFi werkt in het hoofdgebouw prima, in de bijgebouwen heel slecht tot niet.
Ontbijt is ruim voldoende, maar inderdaad... ga vroeg.
Ik heb foto's van het ontbijt voor je als je dat wilt?
De vertrektijden van de shuttlebussen schelen per seizoen. In het hoogseizoen is dit een keer in de 10 minuten in het laagseizoen een keer in de 20, soms zelfs 30 geloof ik.
Daarnaast heb ik regelmatig in een (nagenoeg) lege bus gezeten, zowel heen als terug. Inderdaad niet tijdens de piekuren, maar bijv om 11 uur 's morgens is het absoluut niet vechten voor een plek.

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 02 februari 2014, 15:26:06 »
Wanneer zij wil gaan, is het om de 12 minuten :)
En ik heb in 22 jaar Disneyland Paris ervaring, en in 56 Disney trips, nog nooit een lege bus gehad.
En ik ben in alle mogelijke drukke en rustige periodes al eens geweest, op een hoop verschillende tijdstippen.
Maar dat zal dan vast aan mij liggen. :)
Ik zeg nagenoeg lege. En dan is het inderdaad toevallig, want ik heb het meer dan eens meegemaakt.

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 02 februari 2014, 15:41:05 »
De vertrektijden van de shuttlebussen schelen per seizoen. In het hoogseizoen is dit een keer in de 10 minuten in het laagseizoen een keer in de 20, soms zelfs 30 geloof ik.
Daarnaast heb ik regelmatig in een (nagenoeg) lege bus gezeten, zowel heen als terug. Inderdaad niet tijdens de piekuren, maar bijv om 11 uur 's morgens is het absoluut niet vechten voor een plek.

Ja ik was idd in het laagseizoen en nam telkens een vroege bus en een late bus, die natuurlijk de meeste mensen hebben. Als je net na de ochtenddrukte gaat of voor de avonddrukte na Dreams kan ik me voorstellen dat het dan idd niet vechten is voor een plek!

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 02 februari 2014, 15:42:29 »
Dankjewel voor je antwoord! Nee, de prijs is per persoon, helaas, haha. Zou het dan nog steeds wel de moeite waard zijn? Het is dan voor 3 dagen, inclusief toegang in beide parken.

En bedankt voor je tip van de oordopjes, zal er aan denken XD

Als het de prijs per persoon is zou ik wel eventjes verder kijken om eerlijk te zijn!

Ik note je anders wel f!

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 02 februari 2014, 15:57:40 »
Nog 20 dagennnnnnnnnnnnnnnnnnn <3
Zoveel zin in!

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 02 februari 2014, 15:58:52 »

Als het de prijs per persoon is zou ik wel eventjes verder kijken om eerlijk te zijn!

Ik note je anders wel f!
Denk inderdaad dat het wel goedkoper kan :)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 02 februari 2014, 16:38:45 »
Ik zit in examen jaar, en net voor ons examen gaan we met alle 4e jaars naar disney, zoveel zin in ! ^^
Leuk! Alvast veel plezier! Gaan jullie een dagje?

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 02 februari 2014, 16:39:46 »
Ratatouille the ride

Zooooo benieuwd! :aanbid:

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 03 februari 2014, 18:06:29 »
Bron: @CafeFantasia
"If the interior of Ratatouille is indeed finished, and the ride opens on 14 July 2014, that’s over 5 months of testing!"

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 04 februari 2014, 10:26:16 »
Oeh Inge leuk nieuws! Ben benieuwd :)
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

Dopey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 februari 2014, 15:38:29 »
Heeft er iemand misschien foto's van de kamers van het Kyriad Hotel? :)
●Today’s special moments are tomorrow’s memories

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 februari 2014, 15:52:40 »

Ik ga dit topic maar eens weer doorspitten om jullie ervaringen te zien  Heb in 2007 voor m'n communie disney cadeau gekregen & na de zomervakantie onder schooltijden ga ik eindelijk! ( na de carnvalsvakantie gaan ze het plannen ) Heb er zó een zin in, ervaring lijkt me echt geweldig. Is het druk als alle scholen weer begonnen zijn en dan bedoel ik eind augustus/september. Denk dat het nog wel druk is maar dat het niet te vergelijken is met vakanties

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 februari 2014, 16:47:28 »
up