Auteur Topic: Algemeen Disneyland Parijs topic #2  (gelezen 224055 keer)

Fantillusion

• All it takes is faith and trust
    • Bekijk profiel
« Reactie #4275 Gepost op: 19 april 2018, 12:32:21 »
Super leuk!

Sequoia lodge is echt een heel knus hotel, zeker in de winter. Ik heb 1x Golden Forest gedaan en vond het echt wel een aanrader!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4276 Gepost op: 21 april 2018, 23:12:07 »
Top! Precies, het ziet eruit als een heel knus hotel, krijg er echt zo'n ski lodge vibe van haha

Nu heb ik al helemaal zin
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

NeverlandMermaid

• Bekijk profiel
« Reactie #4277 Gepost op: 24 april 2018, 13:58:13 »
Mijn vriend en ik hebben in november 3 dagen en 2 nachten geboekt :D :D We praten al jaren over samen naar Disneyland gaan. Wordt allebei onze 4e keer, maar 1e keer samen en mijn vriend is alleen als jong kind geweest dus hij weet er weinig meer van.

Ik ben alle keren in Santa Fe verbleven en mijn vriend nog nooit in een DIsney hotel. Wij hebben gekozen om dit keer in Sequoia Lodge te slapen!! In de Golden Forest kamer zelfs, dat wilde hij extra graag haha :aanbid:

Leuk! Sequoia Lodge is (samen met Cheyenne) mijn favoriete onsite hotel.
Vooral tijdens de kerstperiode heeft het de meest perfecte sfeer.
Il était une fois. ❤
Tumblr | Twitter | Instagram

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4278 Gepost op: 17 oktober 2018, 15:08:44 »
Over 2,5 weken ga ik!!! Mega veel zin in. We maken precies nog 1 dagje halloween in het park mee.

Nu heb ik laatst dus een selfiestick gekocht, is leuk en handig voor in het park, dacht ik. Toen ik dat tegen iemand zei, zei diegene dat selfiesticks verboden zijn en gewoon worden afgepakt als ze zien dat je er een hebt. Waar slaat dit nou weer op? :blink: Wil gewoon leuke foto's hebben van ons tweeën.

NeverlandMermaid

• Bekijk profiel
« Reactie #4279 Gepost op: 05 december 2018, 13:54:47 »
Over 2,5 weken ga ik!!! Mega veel zin in. We maken precies nog 1 dagje halloween in het park mee.

Nu heb ik laatst dus een selfiestick gekocht, is leuk en handig voor in het park, dacht ik. Toen ik dat tegen iemand zei, zei diegene dat selfiesticks verboden zijn en gewoon worden afgepakt als ze zien dat je er een hebt. Waar slaat dit nou weer op? :blink: Wil gewoon leuke foto's hebben van ons tweeën.

Selfiesticks zijn inderdaad niet in Disneyland Paris toegestaan.
Dit omdat het tegen de veiligheidsvoorschriften is.
Je staat er versteld van hoe vaak je zo'n ding van een ander tegen je hoofd aan gemept krijgt.
Daarnaast kun je ook een leuke foto hebben door de telefoon zelf gewoon vast te houden, of even aan iemand te vragen of ze een foto voor je willen nemen.
Il était une fois. ❤
Tumblr | Twitter | Instagram

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #4280 Gepost op: 05 december 2018, 14:08:44 »
We gaan in februari weer 3 dagen!  :bounce:
We slapen weer in David Crockett huisje, was vorige keer goed bevallen. Daar kan ik het fijnst ontprikkelen na zo'n dag en veel gevoel van privacy. (en gewoon thee/koffie kunnen zetten is fijn, koken doen we niet met dit soort trips maar eigen 'woonkamer' idee is fijn)
En dit keer is het zwembad weer open, dus gaan we ook zwemmen. :)
Zin in.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4281 Gepost op: 05 december 2018, 15:09:18 »
^ Veel plezier!

Wij hebben zo erg genoten afgelopen maand, was echt een super tripje. Volgende keer blijf ik weer in Sequoia Lodge met Golden Forest, was echt fantastisch. Het was ook prima te doen met de trein, maar ben wel blij dat ze volgend jaar zo'n rechtstreekse verbinding van Amsterdam naar Disney gaan maken, scheelt toch echt gedoe.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #4282 Gepost op: 05 december 2018, 15:19:29 »
Wij gaan met de auto, ik vind Thalys heel relaxed maar overstappen niet.  :fieuw:  (zeker niet gezien er een verzwaringsdeken mee moet, niet te doen met openbaar vervoer)
En bij die huisjes zit geen shuttle-busje, dus je moet met eigen vervoer, niet erg je krijgt parkeerkaart voor alle dagen. En het is fijn gewoon op je eigen moment weg te kunnen als ik het niet meer trek.

Fijn dat het leuk was!

Ik heb er best zin in alweer.
Frankly, my dear, I don't give a damn.