Auteur Topic: Algemeen Disneyland Parijs topic #2  (gelezen 223711 keer)

Knorrig

• **
  • knor knor
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 december 2013, 18:52:30 »
Nog een vraagje haha :p
Weet iemand toevallig hoeveel deze dumbo knuffel kost?

Wendy_Ronaldo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 03 januari 2014, 22:10:34 »
Ik heb de domboknuffel gisteren gezien! Hij is er dus sowieso nog wel, maar hoeveel hij precies kost heb ik niet naar gekeken, volgens mij waar hij rond de 30€.

Pudding

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 03 januari 2014, 23:32:02 »
Oooh ik zie dit topic en ik wil zoooo graag terug naar Disney! Zit bijna te stuiteren als een klein kind op mijn stoel hier  Ben er 4 keer geweest en de laatste keer is nu ongeveer 4 jaar geleden en dus echt veeeel te lang. Mijn moeder is ook helemaal fan, onze badkamer is zelfs volledig naar Mickey ingericht haha :')

PepsiMax

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 03 januari 2014, 23:46:00 »
Ik wil ook zo graag weer terug!! Al lijkt me een andere disney in een ander land ook wel gaaf om dat te zien.
Instagram
After all this time? ~Always.

Wendy_Ronaldo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 04 januari 2014, 00:02:44 »
Dan ben ik benieuwd waar jij die hebt gevonden, want ik heb er nog speciaal naar gezocht en die is er niet meer.

Ik vind het raar dat je zegt 'die is er niet meer', heb je dat aan iemand gevraagd? Anders bedoel je dus dat je hem niet gevonden hebt.
Ik heb hem gezien in de Disney store in Disney Village en in een winkeltje in Mainstreet waar ze veel knuffels hebben, weet de naam niet. Ongeveer in het midden aan de linkse kant als je vanaf de ingang kijkt. Het meisje waarmee ik was zat te twijfelen tussen deze en een andere knuffel, dus ik weet zeker dat hij er wel is.

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 04 januari 2014, 18:57:39 »
Lees net dat de actie van 5 vrienden voor 21 euro er weer is!

Houd dus in dat mensen met een Fantasy of Dream jaarpas tot 5 vrienden voor 21 euro het park in mee mogen nemen.

De actie is van 7 januari t/m 26 maart 2014.

Animagique

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 januari 2014, 20:42:25 »
Tot en met 31 maart. :)

Foutje, bedankt!

Joiedevivre

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 06 januari 2014, 18:45:44 »
Ik zou misschien ein-de-lijk  gaan met mijn vriend op 3 en 4 februari dit jaar.  :cheering:
We zouden die periode gaan omdat het dan veel goedkoper (Santa Fe hotel, 1 nacht, 2 dagen) is, en we er dan even tussen uit zijn, na onze examens. In de zomer maken we dan een reis naar een warme bestemming, dus dat is uitgesloten.
Alleen zijn we een beetje bang van het ozo onvoorspelbare weer... Wat als het sneeuwt of hard regent en waait? Ik ben nog nooit naar Disneyland Parijs geweest in de sneeuw of andere slechte weersomstandigheden, zijn er dan wel veel activiteiten in het park? We hebben besloten om af te wachten en dan in het midden van deze maand te boeken (dan weten we vast al meer over het verwachte weer), wat wel wil zeggen dat we met de auto zullen moeten gaan want de goedkoopste treintickets zullen dan wel al de deur uit zijn. Ik vertrek vanuit België, dus brandstof en tol samen zal wel een 100 euro zijn samen (heen en terug), die we dan kunnen delen door 2. Het zou de eerste keer zijn dat ik deze actie onderneem, en ons budget is best krap (2 studenten); dus ik ben blij dat dit topic bestaat voor een aantal tips! :) Heeft iemand ervaring met deze periode en een reis met de auto?

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 januari 2014, 22:48:51 »
nog 112 dagen :bounce:
I walked with you once upon a dream.. ❤

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 januari 2014, 22:53:35 »
Ik zou misschien ein-de-lijk  gaan met mijn vriend op 3 en 4 februari dit jaar.  :cheering:
We zouden die periode gaan omdat het dan veel goedkoper (Santa Fe hotel, 1 nacht, 2 dagen) is, en we er dan even tussen uit zijn, na onze examens. In de zomer maken we dan een reis naar een warme bestemming, dus dat is uitgesloten.
Alleen zijn we een beetje bang van het ozo onvoorspelbare weer... Wat als het sneeuwt of hard regent en waait? Ik ben nog nooit naar Disneyland Parijs geweest in de sneeuw of andere slechte weersomstandigheden, zijn er dan wel veel activiteiten in het park? We hebben besloten om af te wachten en dan in het midden van deze maand te boeken (dan weten we vast al meer over het verwachte weer), wat wel wil zeggen dat we met de auto zullen moeten gaan want de goedkoopste treintickets zullen dan wel al de deur uit zijn. Ik vertrek vanuit België, dus brandstof en tol samen zal wel een 100 euro zijn samen (heen en terug), die we dan kunnen delen door 2. Het zou de eerste keer zijn dat ik deze actie onderneem, en ons budget is best krap (2 studenten); dus ik ben blij dat dit topic bestaat voor een aantal tips! :) Heeft iemand ervaring met deze periode en een reis met de auto?
Ik reis altijd met de auto naar Disneyland, dus heb in principe met alle weersomstandigheden wel te maken gehad. Extreme sneeuw niet, moet ik zeggen.
Is 100 euro vanuit Belgie niet heel ruim gerekend? (of slurpt je auto heel erg?) Ik ben namelijk vanaf midden Nederland nog geen 90 euro helemaal in totaal kwijt. (nu rijdt mijn auto lekker zuinig, dat wel).

In elk geval heb je natuurlijk dikke kans dat het weer niet al te best is in die periode, misschien een kleine troost; maar attracties - en het park al helemaal niet! - worden niet snel dichtgegooid met bepaalde weersomstandigheden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Andere activiteiten in het park, tja, in principe heb je een hoop restaurantjes e.d. En de meeste wachtrijden en attracties zijn overdekt, dus opzich moet het te doen zijn, toch?

Amberx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 07 januari 2014, 00:27:49 »
Weet er iemand waar je het goedkoopst tickets kan boeken?

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 07 januari 2014, 07:07:48 »
Weet er iemand waar je het goedkoopst tickets kan boeken?
Hangt er vanaf hoe lang je gaat. Ga je 2 dagen of korter, dan gewoon los tickets via de website van Disneyland, ga je langer dan is het het goedkoopste om een jaarkaart te kopen in het park.

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 07 januari 2014, 16:48:17 »
111 dagen

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 januari 2014, 18:39:31 »
111 dagen

Wat een mooie foto!! Is die van jou? :aanbid:

Joiedevivre

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 januari 2014, 21:33:11 »
Ik reis altijd met de auto naar Disneyland, dus heb in principe met alle weersomstandigheden wel te maken gehad. Extreme sneeuw niet, moet ik zeggen.
Is 100 euro vanuit Belgie niet heel ruim gerekend? (of slurpt je auto heel erg?) Ik ben namelijk vanaf midden Nederland nog geen 90 euro helemaal in totaal kwijt. (nu rijdt mijn auto lekker zuinig, dat wel).

In elk geval heb je natuurlijk dikke kans dat het weer niet al te best is in die periode, misschien een kleine troost; maar attracties - en het park al helemaal niet! - worden niet snel dichtgegooid met bepaalde weersomstandigheden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Andere activiteiten in het park, tja, in principe heb je een hoop restaurantjes e.d. En de meeste wachtrijden en attracties zijn overdekt, dus opzich moet het te doen zijn, toch?

Ik heb het aan de hand van google maps berekend haha! Volgens Google zouden de brandstofkosten een 50 euro zijn (enkele reis), dat is vast ruim gerekend. Ik heb zelf geen auto, mijn vriend wel dus hij zal het misschien beter kunnen inschatten. :-) 90 euro is wel een goede deal! Het stelt me alvast meer gerust als jij dat zo zegt! Ik denk dat je in Disneyland het altijd wel naar je zin kan hebben, it's such a magical place! Fingers crossed dat ze redelijk weer voorspellen zodat ik alsnog kan vertrekken! :D

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 08 januari 2014, 19:33:18 »
Wat een mooie foto!! Is die van jou? :aanbid:
Haha nee van tumblr!

Nog 110, bijna onder de 100

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 09 januari 2014, 15:00:40 »
Kan best hoor. Ik kom vanuit Roosendaal (tegen de Belgische grens, doe er 3/3,5 uur over) en wij zijn ook tussen de €120 en €150 heen- en terug kwijt.
Ja vandaar dat ik ook vroeg of ze een slurpende auto heeft, haha.
Gelukkig red ik het met de mijne onder de 100

Dopey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 18 januari 2014, 00:36:48 »
Ik ben aan t kijken voor een reisje met de bus via Peter Langhout incl overnachting(en).
Heeft er iemand hier ervaring met het Kyriad Hotel en kan me de goede / slechte dingen ervan zeggen? :)
En waar ik rekening mee moet houden bijv. ?
●Today’s special moments are tomorrow’s memories

Joiedevivre

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 20 januari 2014, 15:18:55 »
^Geen idee! Ben er zelf namelijk ook nog niet geweest. :)
Zelf twijfel ik tussen de hotels Santa Fe en Sequoia Lodge. Door de winteraanbieding is Sequoia Lodge maar 25 euro per persoon duurder dan Santa Fe, maar ik vraag mij af of dit een meerwaarde zou hebben aan mijn verblijf als ik naar Sequoia Lodge zou gaan? Ik weet dat er onder andere een zwembad is maar ik ga in februari... :p

Joiedevivre

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 20 januari 2014, 22:11:22 »
Sequoia Lodge is echt een fijn en gezellig hotel! Zou het voor dat prijsverschil doen! Ik kan vanavond/morgen wel wat foto's posten als je wilt?

Oh leuk! Wat lief dat je dat zou willen doen :)

Joiedevivre

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 21 januari 2014, 09:32:29 »
Geen probleem hoor! Hoop dat je er wat aan hebt :)

Ja zeker, bedankt. Ziet er goed uit! en fijn dat er zo veel keuze is bij het ontbijt! Avondeten zou ik ook niet nemen in het hotel, heb al eens rondgekeken op de site waar ik dan wel zou gaan 's avonds. Ik wil het ook niet te duur maken maar toch wel voldoende eten... Waar ben jij 's avonds zoal gaan dineren dan? :)

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 21 januari 2014, 09:48:20 »
nog 97 dagen tot Disneyland Parijs <3

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 21 januari 2014, 09:50:20 »
^Geen idee! Ben er zelf namelijk ook nog niet geweest. :)
Zelf twijfel ik tussen de hotels Santa Fe en Sequoia Lodge. Door de winteraanbieding is Sequoia Lodge maar 25 euro per persoon duurder dan Santa Fe, maar ik vraag mij af of dit een meerwaarde zou hebben aan mijn verblijf als ik naar Sequoia Lodge zou gaan? Ik weet dat er onder andere een zwembad is maar ik ga in februari... :p
Sequoia Lodge sowieso, mijn favoriet hotel!

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 21 januari 2014, 09:50:58 »
Ik ben aan t kijken voor een reisje met de bus via Peter Langhout incl overnachting(en).
Heeft er iemand hier ervaring met het Kyriad Hotel en kan me de goede / slechte dingen ervan zeggen? :)
En waar ik rekening mee moet houden bijv. ?
Mijn ervaring is dat het een prima hotel is, de kamers zijn niet super groot maar je slaapt er toch alleen maar. het ontbijt is ook wel te doen!

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 21 januari 2014, 09:59:50 »

« Laatst bewerkt op: 21 januari 2014, 10:04:30 door Little Deer »