Auteur Topic: Algemeen Disneyland Parijs topic #2  (gelezen 235140 keer)

Fantillusion

• All it takes is faith and trust
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 02 juni 2014, 16:06:57 »
Ok, thanks.

En veel plezier Piglet!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 02 juni 2014, 17:02:30 »
Wiiii over 11 daagjes naar Disneyland :bounce: :bounce:

♥ Little Ariel ♥

• Pura vida.
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 10 juni 2014, 16:49:25 »
Ik ben vorig jaar geweest, maar toen was ik nog niet zo'n disneyfan als nu.. Ik moet er gewoon weer heen!
Start and finish every day with a clear mind and an open heart

Anqel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 11 juni 2014, 21:44:35 »
Ooo man, nu krijg ik meteen weer zin in Disney. Het is daar simpelweg gewoon GEWELDIG en je voelt je er eigenlijk gewoon weer een beetje kind, ik ben helemaal in love! :blush:

Everything has Changed

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 11 juni 2014, 21:57:43 »
Wiiii over 11 daagjes naar Disneyland :bounce: :bounce:

Oh jij gaat alweer bijnaaa! :D. Heeel veel plezier! :D
Can you feel this magic in the air? It must have been the way you kissed me

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 11 juni 2014, 22:27:29 »
Oh jij gaat alweer bijnaaa! :D. Heeel veel plezier! :D
Jaaaa! Ben afgelopen zondag ook 1 dagje geweest en ga nu zaterdag t/m maandag, jiiiiipie  :bounce:

Dankjewel!!

Manu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 16 juni 2014, 15:15:46 »
Mijn vriend en ik willen graag in de zomervakantie 2 of 3 daagjes naar disneyland. Het liefst een busreis met hotel erbij.
Waar boeken jullie meestal?  :blush:

Sneeuwwitje

• Nella felicità dell'altro io cerco la mia.
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 16 juni 2014, 15:21:43 »
Ik ga, waarschijnlijk, in de herfstvakantie naar Disneyland. We willen graag minimaal 2 dagen.
Maar nu las ik pas ergens in dit (?) topic of een andere dat je goedkoper uit bent als je een bepaalde jaarpas had. Omdat die even duur was als drie dagen in Disneyland, dus dan zouden we hem er al uit hebben, en je had ook nog eens korting op allerlei dingen zoals hotels en eten. Heb ik dit goed begrepen? En zo ja, welke pas kunnen we dan het beste nemen?

Alvast bedankt :)

Everything has Changed

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 16 juni 2014, 16:12:36 »
Jaaaa! Ben afgelopen zondag ook 1 dagje geweest en ga nu zaterdag t/m maandag, jiiiiipie  :bounce:

Dankjewel!!

Ooh suuper leuk!! :D.
Hoe was het?! :D  :bounce:

Fantillusion

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 16 juni 2014, 16:27:22 »
Mijn vriend en ik willen graag in de zomervakantie 2 of 3 daagjes naar disneyland. Het liefst een busreis met hotel erbij.
Waar boeken jullie meestal?  :blush:

Ik heb nog nooit een busreis geboekt, maar ik weet dat anderen onder andere met Oad of PeterLanghout zijn gegaan :)

Ik ga, waarschijnlijk, in de herfstvakantie naar Disneyland. We willen graag minimaal 2 dagen.
Maar nu las ik pas ergens in dit (?) topic of een andere dat je goedkoper uit bent als je een bepaalde jaarpas had. Omdat die even duur was als drie dagen in Disneyland, dus dan zouden we hem er al uit hebben, en je had ook nog eens korting op allerlei dingen zoals hotels en eten. Heb ik dit goed begrepen? En zo ja, welke pas kunnen we dan het beste nemen?

Alvast bedankt :)

Dat klopt! Ik ben zelf ook van plan om zodra ik weer ga een jaarkaart te nemen. Er zijn drie soorten jaarkaarten. Hier kun je een heleboel informatie vinden over de soorten jaarkaarten en de voorwaarden: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/

Het verschil zit 'm vooral in de blokdagen. De duurste kaart is het hele jaar geldig, de anderen hebben blokdagen, dus dagen waarop ze niet geldig zijn. Als je zeker weet dat je alleen in de herfstvakantie wilt en er dan niet zulke dagen zijn, kun je die best nemen, als je misschien vaker wilt gaan is het misschien minder handig. Ook krijg je iets minder kortingen met die andere kaarten. Nou ja, dit staat verder allemaal wat preciezer op de site :)

Let alleen op dat de prijzen per 1 juli verhoogd worden met volgens mij 10 euro. Maar dan nog kan het veel voordeliger uitpakken :)

Sneeuwwitje

• Nella felicità dell'altro io cerco la mia.
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 16 juni 2014, 20:18:53 »
Ik heb nog nooit een busreis geboekt, maar ik weet dat anderen onder andere met Oad of PeterLanghout zijn gegaan :)

Dat klopt! Ik ben zelf ook van plan om zodra ik weer ga een jaarkaart te nemen. Er zijn drie soorten jaarkaarten. Hier kun je een heleboel informatie vinden over de soorten jaarkaarten en de voorwaarden: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/

Het verschil zit 'm vooral in de blokdagen. De duurste kaart is het hele jaar geldig, de anderen hebben blokdagen, dus dagen waarop ze niet geldig zijn. Als je zeker weet dat je alleen in de herfstvakantie wilt en er dan niet zulke dagen zijn, kun je die best nemen, als je misschien vaker wilt gaan is het misschien minder handig. Ook krijg je iets minder kortingen met die andere kaarten. Nou ja, dit staat verder allemaal wat preciezer op de site :)

Let alleen op dat de prijzen per 1 juli verhoogd worden met volgens mij 10 euro. Maar dan nog kan het veel voordeliger uitpakken :)

Hartstikke bedankt voor je uitleg! Ik denk dat we dan gewoon een pas nemen, ik ga het met mijn moeder overleggen!

Manu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 17 juni 2014, 14:24:11 »
Hmm vind die busreizen toch wel duur denk ik.
Pfoe er is op internet zo veel te vinden. En de DLP site vind ik best onduidelijk...
Wat is goedkoop voor 2-3 dagen disney en studios?

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 17 juni 2014, 14:38:20 »
Ooh suuper leuk!! :D.
Hoe was het?! :D  :bounce:
Was weer heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Alles kunnen doen en Swing Into Spring geeft een super leuke sfeer :)

Manu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 17 juni 2014, 22:33:01 »

Everything has Changed

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 17 juni 2014, 22:59:21 »
Was weer heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Alles kunnen doen en Swing Into Spring geeft een super leuke sfeer :)

Suuper fijn zeg! :D. Jaaa Swing into Spring geeft echt een leuke sfeer he! :D. Dat vond ik ook! :D. Tot wanneer is dat eigenlijk? Ik ben het even vergeten :').

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 17 juni 2014, 23:03:27 »
Tot 22 juni!

Everything has Changed

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 17 juni 2014, 23:33:48 »
Tot 22 juni!

Aii nog maar even. Ik ga over twee weken weer maar dan is het dus alweer voorbij. Geeft niet, Disney blijft toch wel leuk.

Everything has Changed

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 17 juni 2014, 23:35:22 »
Is dit goedkoop? 215 euro pp
http://www.peterlanghout.nl/frankrijk/parijs/busreis-disneyland-parijs/210/2-dagen-busreis-disney---hotel-kyriad---2-dagen-entree/prijzen-en-boeken

We willen graag in de zomer vandaar de hogere prijs

Sja opzich, je hebt voor die prijs wel vervoer + entree + hotel + ontbijt dus ik vind het wel meevallen. Zeker omdat de prijzen in de zomer natuurlijk hoger liggen dan buiten de vakantie.
Maar ik denk ook wel dat het eraan ligt waar je ergens woont, als het ver rijden is dan is het alweer goedkoper dan dat je er zo zou zitten. Als je snapt wat ik bedoel xD.

Manu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 21 juni 2014, 14:37:41 »
okiii thanks:)

Fantillusion

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 26 juni 2014, 14:15:34 »

Countdown, nog 38 nachtjes!

Ik ga naar hotel Spa Relais Chessy, een appartementenhotel in Val d'Europe, 1 RER-halte (paar minuutjes) van Disneyland. Ben er zelf nog nooit geweest maar het lijkt me prima.

Tip: ben je ooit van plan dit hotel te boeken, kijk dan op kras.nl , dit heeft ons zo'n 250,- euro gescheeld op de totaalprijs met bijv. booking.com!

Manu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 28 juni 2014, 11:20:06 »
Hmm ik hoorde van vrienden dat het best goedkoop is om met de trein te gaan en dat je dan je hotel en tickets apart boekt... Maar zie op de site van NS alleen maar absurd hoge prijzen.... Hebben jullie hier ervaringen mee?

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 29 juni 2014, 12:43:18 »

Ah! Mijn vriend wilde voor mij regelen dat we drie dagen naar Disneyland gingen voor mij verjaardag volgende maand! In een Disneyhotel! :) Hij redt dat alleen niet met sparen, maar hij wilt sowieso dit jaar nog gaan!

Hij dacht eraan om met Kerst te gaan maar volgens mij is is alles dan drie x zo duur, het lijkt mij wel heel mooi maar ik zou net zo graag met Halloween gaan. Kunnen jullie wat tips delen? Want we hebben geen auto dus gaan sowieso met OV. Hij dacht er ook aan om niet per se drie dagen naar Disney te gaan maar bijv alleen twee dagen of een dag en de andere twee dagen gewoon naar Parijs te gaan ivm met eventueel reizen.

Ik ben zelf een beetje bang met de drukte. De laatste keer dat ik naar Disney ging was in Tokyo en daar viel het reuze mee, maar ik kan mij herinneren dat Parijs echt een stuk drukker is. En tegenwoordig heb je een Fastpas? In Tokyo was dat gewoon gratis, maar als ik ff oriënteer lijkt het alsof dat in Parijs geld kost...?

Fantillusion

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 29 juni 2014, 13:08:28 »
Hmm ik hoorde van vrienden dat het best goedkoop is om met de trein te gaan en dat je dan je hotel en tickets apart boekt... Maar zie op de site van NS alleen maar absurd hoge prijzen.... Hebben jullie hier ervaringen mee?

Ik vind zelf de trein nooit écht goedkoop, maar het kan relatief goedkoop, alleen dan moet je precies op het goede moment boeken. Als je precies 3 maanden van te voren boekt (eerder kan niet), zijn de prijzen het laagst, volgens mij is het laagste 35,- voor een enkele reis. Hoe dichter bij de vertrekdatum je komt, hoe hoger de prijzen.

Ah! Mijn vriend wilde voor mij regelen dat we drie dagen naar Disneyland gingen voor mij verjaardag volgende maand! In een Disneyhotel! :) Hij redt dat alleen niet met sparen, maar hij wilt sowieso dit jaar nog gaan!

Hij dacht eraan om met Kerst te gaan maar volgens mij is is alles dan drie x zo duur, het lijkt mij wel heel mooi maar ik zou net zo graag met Halloween gaan. Kunnen jullie wat tips delen? Want we hebben geen auto dus gaan sowieso met OV. Hij dacht er ook aan om niet per se drie dagen naar Disney te gaan maar bijv alleen twee dagen of een dag en de andere twee dagen gewoon naar Parijs te gaan ivm met eventueel reizen.

Ik ben zelf een beetje bang met de drukte. De laatste keer dat ik naar Disney ging was in Tokyo en daar viel het reuze mee, maar ik kan mij herinneren dat Parijs echt een stuk drukker is. En tegenwoordig heb je een Fastpas? In Tokyo was dat gewoon gratis, maar als ik ff oriënteer lijkt het alsof dat in Parijs geld kost...?

Leuk als jullie gaan! Met kerst is het wel duur, ja, maar het ligt er een beetje aan of je aan de kerstvakantie vast zit, of dat je ook eind november/begin december kunt gaan? Dan zijn de prijzen alweer heel anders. Maar Halloween schijnt ook heel leuk te zijn, dus dat kun je ook doen ja!

Wat betreft het vervoer, zoals ik hierboven zei, is de trein vrij duur tenzij je precies op het juiste moment boekt. Je kunt dus misschien ook de bus overwegen. Er bestaan busreizen die incl. verblijf en toegang tot Disney zijn, op sites peterlanghout enz! Je kunt ook een busreis los boeken naar Parijs met eurolines ofzo, maar of je dan echt goedkoper uitkomt weet ik eigenlijk niet..

De drukte, tsja, dat wisselt nogal. Hier kun je een idee krijgen van de drukte: http://dlrpr.com/calendar/index.php?m=08&y=2013
De fastpass kost geen geld in principe: je kunt er 1tje per persoon halen bij een attractie, maar dan kun je totdat die tijd van het kaartje verstreken is, geen andere halen. Er is wel een soort fastpass die geld kost, dan kun je dus voor meerdere attracties tegelijk fastpassen halen, maar hoe dat precies werkt weet ik niet.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 29 juni 2014, 13:37:43 »
^Oh bedankt voor de tip! Ik ben zelf de eerste twee weken van november vrij dus ik hoop dat we dan een reisje kunnen plannen. Ik had gegoogled en was ook op Peterlandhout gekomen maar ik ben dan altijd bang dat ik een zwaar overprijsde reis boek.

Aurora

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 04 juli 2014, 09:48:09 »
^ Peterlanghout is zeker fijn, ben er 2 keer mee geweest!
I walked with you once upon a dream.. ❤