Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 696444 keer)

HummingBirdx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9525 Gepost op: 10 juli 2019, 23:16:34 »
Hoi! Hebben er hier mensen ervaring met werken bij action(vakkenvuller) of big bazar(hulpkracht)? Ik ben 15 :)

Ik heb bij de Action gewerkt, als je vragen hebt stel ze gerust! :)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9526 Gepost op: 11 juli 2019, 13:40:58 »
Hoi! Hebben er hier mensen ervaring met werken bij action(vakkenvuller) of big bazar(hulpkracht)? Ik ben 15 :)

Ik heb een tijdje geleden bij Action gewerkt. Verdiende prima want moest veel werken, werd in vakanties ook veel ingepland. Het is wel hard doorwerken.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9527 Gepost op: 10 augustus 2019, 19:09:35 »
Iemand een idee hoe ik een traineeship naar het Engels vertaal?

Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

𝑖𝑠𝑎 ♡

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9528 Gepost op: 10 augustus 2019, 21:23:57 »

bedoel je internship? als stagiare?

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9529 Gepost op: 11 augustus 2019, 10:53:19 »

a <job> trainee at <organisation>

of

a trainee <job> at <organisation>
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2019, 11:08:55 door 4968 »
“Not everyone gets a true ending. There are two types of endings because most people give up at the part of the story where things are the worst, where the situation feels hopeless. But that's when hope is needed most. Only those who persevere can find their true ending.” ― Stephanie Garber

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9530 Gepost op: 11 augustus 2019, 11:54:12 »
@Isa @4968, het is dus geen stage. Ik ga werken en leren tegelijkertijd. Mijn ontwikkeling staat centraal maar het is wel gewoon een fulltime betaalde baan inclusief opleiding.

Ik had ook al gegoogled en kwam trainee tegen maar dat is meer stagiair en dat dekt niet de lading.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #9531 Gepost op: 11 augustus 2019, 12:04:55 »
Kun je het dan niet beter omschrijven als een fulltime baan met een interne opleiding?
Hoi

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9532 Gepost op: 14 augustus 2019, 18:46:44 »
^In denk dat ik dat inderdaad maar ga doen in mijn Engelse cv, kom er anders niet uit.

Semicolon

• Bekijk profiel
« Reactie #9533 Gepost op: 09 september 2019, 18:00:10 »
Zijn er meiden die hebben gewerkt als beauty advisor voor een merk in de bijenkorf of op schiphol in een cosmetica winkel? Wat vond je ervan en kreeg je veel trainingen?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9534 Gepost op: 10 september 2019, 10:47:09 »
^Ik zelf niet maar ken iemand die op Schiphol bij een cosmeticawinkel heeft gewerkt en die kreeg wel redelijk wat training maar bij Douglas meer.

Semicolon

• Bekijk profiel
« Reactie #9535 Gepost op: 10 september 2019, 21:19:31 »
@Soepstengel Okee heel erg bedankt voor je info! :) Weet je ook of zij het leuk vond om dit te doen?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9536 Gepost op: 11 september 2019, 10:55:06 »
^Ja ze vind het leuk.

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9537 Gepost op: 21 september 2019, 08:53:55 »
Ik ben 18 jaar oud en werk momenteel bij mijn 2e baantje in een restaurant. Nou zie ik er elke keer tegen op als ik moet werken. Als ik er ben gaat het soms wel, maar soms kan ik alleen maar aftellen tot ik klaar ben.

Nou vraag ik me af of ik het werk zelf niet leuk meer vindt, of dat ik gewoon een hekel aan werken in general heb :'). Bij mijn vorige baantje was het nog erger, toen moest ik vaak huilen voor werk omdat in zo niet op mn plek zat. Maar dit is opzich wel oke, ik heb best prima collega's al zijn de echt leuke allemaal weg gegaan. Ik heb ook het gevoel dat ik niet meer zo veel uitdaging heb, dat is enerzijds wel fijn want het is wel een teken dat je veel weet maar anderzijds verveelt het ook zo.

Ik twijfel dus of ik ontslag moet nemen. Ik ben dan bang dat ik mijn volgende baan dan niet leuk zou vinden en ik vind het best wel eng om weer helemaal opnieuw te beginnen. Waar ik nu werk mag ik best wel veel doen omdat ik een van de oudste ben en er ook al een tijdje werk (1 jaar). Ik denk dat ik dat wel zou missen als ik ergens anders heen ga. Maarja, heb niet het gevoel dat ik er gelukkig van word.

Schoonmakeniscool

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9538 Gepost op: 03 oktober 2019, 13:11:57 »

Heey girls,

Zouden jullie deze enquête even willen invullen voor mij?
Het zou me heel erg helpen met mijn schoolopdracht.

https://www.survio.com/survey/d/T3T3A1B0W4P4Q8Z8A

Kusjes,

Schoonmakeniscool

Kimmie02

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9539 Gepost op: 03 oktober 2019, 18:47:06 »
Ik ben 18 jaar oud en werk momenteel bij mijn 2e baantje in een restaurant. Nou zie ik er elke keer tegen op als ik moet werken. Als ik er ben gaat het soms wel, maar soms kan ik alleen maar aftellen tot ik klaar ben.

Nou vraag ik me af of ik het werk zelf niet leuk meer vindt, of dat ik gewoon een hekel aan werken in general heb :'). Bij mijn vorige baantje was het nog erger, toen moest ik vaak huilen voor werk omdat in zo niet op mn plek zat. Maar dit is opzich wel oke, ik heb best prima collega's al zijn de echt leuke allemaal weg gegaan. Ik heb ook het gevoel dat ik niet meer zo veel uitdaging heb, dat is enerzijds wel fijn want het is wel een teken dat je veel weet maar anderzijds verveelt het ook zo.

Ik twijfel dus of ik ontslag moet nemen. Ik ben dan bang dat ik mijn volgende baan dan niet leuk zou vinden en ik vind het best wel eng om weer helemaal opnieuw te beginnen. Waar ik nu werk mag ik best wel veel doen omdat ik een van de oudste ben en er ook al een tijdje werk (1 jaar). Ik denk dat ik dat wel zou missen als ik ergens anders heen ga. Maarja, heb niet het gevoel dat ik er gelukkig van word.

Algemeen advies: Niet werk doen dat je niet leuk vindt. Geeft je alleen maar stress