Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 662883 keer)

MrJosie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9500 Gepost op: 21 januari 2019, 22:04:22 »
Op dit moment werk ik in een supermarkt en ik zou hier graag snel willen stoppen. Nu kwam ik een video tegen op mijn Instagram van een bedrijf dat werk aanbiedt op Bali. Ik twijfel om hier te solliciteren gezien het om verkoop gaat en ik niet zeker weet of dit wel bij mij past. Wie heeft ervaring met het bedrijf Brand Solutions? Of zijn er ook mensen die ervaring hebben met dit soort werk?  werken bij Brand Solutions

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #9501 Gepost op: 22 januari 2019, 13:36:01 »
Iemand ervaring met werken bij KPN klantenservice? Hoe was het werk etc?

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #9502 Gepost op: 22 januari 2019, 14:58:11 »
ik verkoop trouwpakken bij Roka  8)  vet leuk als bijbaantje haha
Me gusta

Jill

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9503 Gepost op: 11 februari 2019, 16:16:34 »
Hey! Weet iemand hoe het zit met twee bijbaantjes tegelijk? Ik werk bij de Albert Heijn als vakkenvuller, maar ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik wil nu een beetje rond gaan solliciteren, maar wil dat eventuele tweede baantje in het begin dan nog wel combineren met mijn Appie-baantje zodat ik daar altijd nog op terug kan vallen. Is er een mogelijkheid voor de Appie om mij dat te verbieden in hun contract (ik ben namelijk zo'n idioot die dat contract kwijtraakt)? En ik ben zeker wel verplicht om bij beide baantjes te melden dat ik nog wat anders doe?

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9504 Gepost op: 25 februari 2019, 12:22:36 »
wat voor een baantje doen jullie, vinden jullie het leuk, en verdient het goed?

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9505 Gepost op: 25 februari 2019, 13:27:51 »
^
Ik werk zelf gewoon in de supermarkt, maar vind het geen vervelend werk. Het zijn voornamelijk de collega's die het leuk maken. Het is een jong team en iedereen kan het goed met elkaar vinden, dat maakt het werken toch een stuk minder 'vervelend'. Het verdient wel oké. Zodra je er langer werkt en/of meer werkzaamheden uitvoert, ga je naar een andere schaal en zul je ook meer verdienen.

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9506 Gepost op: 02 maart 2019, 19:17:35 »
Hi guys!
Deze week heb ik een gesprek bij de Hoogvliet als kassamedewerker.
Weet iemand hier toevallig hoe het werkt met de shifts? Voor hoeveel uur moet je per dag minimaal werken bijvoorbeeld, of maximaal?
Ik werk nu bij een winkel waar we best wel random kunnen worden ingepland, bijv. van 11:00 tot 15:00. Hoe werkt dit bij een supermarkt?

Sjer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9507 Gepost op: 04 maart 2019, 18:23:25 »
Hey! Weet iemand hoe het zit met twee bijbaantjes tegelijk? Ik werk bij de Albert Heijn als vakkenvuller, maar ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik wil nu een beetje rond gaan solliciteren, maar wil dat eventuele tweede baantje in het begin dan nog wel combineren met mijn Appie-baantje zodat ik daar altijd nog op terug kan vallen. Is er een mogelijkheid voor de Appie om mij dat te verbieden in hun contract (ik ben namelijk zo'n idioot die dat contract kwijtraakt)? En ik ben zeker wel verplicht om bij beide baantjes te melden dat ik nog wat anders doe?

Ik had ook een tijdje twee baantjes tegelijk vanwege dezelfde reden als jij. Je hoeft het de appie niet te vertellen hoor, tenzij je door het extra baantje minder uren daar zou willen werken? En ze kunnen het volgensmij ook niet verbieden. Ik had het destijds pas aan mijn baas van de supermarkt verteld toen ik ontslag nam.

Girll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9508 Gepost op: 05 maart 2019, 16:09:46 »
Hoi meiden,
Ik heb een vraagje dat ik bij dit topic wil plaatsen. Ik heb donderdag middag een kennismakingsgesprek(sollicitatie gesprek) bij telesuper. Dit is mijn eerste sollicitatie gesprek. Ik wil er erg graag werken. Heeft iemand misschien tips voor een sollicitatiegesprek?

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9509 Gepost op: 05 maart 2019, 16:59:24 »
^Mijn eerste tip is misschien ook wel mijn belangrijkste: zorg dat je op tijd bent. Beter een kwartier te vroeg dan een minuut te laat!
Verder moet je jezelf een beetje verkopen, maar blijf wel eerlijk. Schrijf wat goede punten op van jezelf en laat ze weten wat ze aan je hebben (goede werkmentaliteit, collegiaal, leergierig etc) en soms krijg je ook de vraag wat jij van hun als werkgever verwacht. Vraag jezelf dit ook af en geef jouw wensen ook door. Ik heb ook ooit de vraag gekregen wat ik onder ziek zijn versta.
Eerste indruk is belangrijk, lekker fris verschijnen en een stevige handdruk doen al veel. Zo'n gesprek gaat meestal wel vanzelf, en je voelt ook wel aan of jijzelf een prettige eerste indruk van het bedrijf krijgt. Heel veel succes in ieder geval! :)

Girll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9510 Gepost op: 05 maart 2019, 17:31:56 »
Heel erg bedankt voor de tips!

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9511 Gepost op: 06 maart 2019, 22:21:58 »

Ik heb er al een topic over gemaakt maar misschien handig om hier ook te plaatsen... sorry als dat vervelend is ! x Wellicht kan iemand me helpen / geruststellen.

even een probleempje / vraagje.  :blush:
Deze week heb ik twee sollicitatiegesprekken bij supermarkten. Ik heb gesolliciteerd voor functies van 2-12 uur p/w, maar dit wijkt vrijwel altijd af. Ik heb al een aantal jaar een vriend die ver weg woont, wij kunnen elkaar alleen af en toe in het weekend zien. Hierdoor is het voor mij wenselijk om niet elk weekend te hoeven werken, het liefst werk ik dus twee weekenden per maand niet... doordeweeks ben ik meestal best veel beschikbaar, omdat ik niet veel contacturen heb op school. Zo heb ik vaak 1 of 2 dagen vrij, heb ik maar een aantal uur les op een dag en ik kan avonden werken.

Nu is mijn vraag; kan ik dit bespreekbaar maken in het gesprek? en denken jullie dat dit een probleem zal zijn? Ik begrijp uiteraard dat wanneer de vacature écht voor het weekend is, het een probleem zal zijn. Ik heb het wel aangegeven in mijn motivaties, maar hier kan overheen zijn gelezen. Je weet maar nooit. ze zullen het hoe dan ook aankaarten in het gesprek. zijn er hier toevallig ook mensen met ervaring hiermee?

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9512 Gepost op: 07 maart 2019, 15:49:41 »
@ Ambertjex

Als ik jou was, zou ik het nog even duidelijk aankaarten bij het gesprek. Uitleggen hoe de situatie zit, maar dat je wel door de weeks veel tijd hebt.
Wanneer ze echt specifiek naar een weekendhulp opzoek zijn, zijn ze dan enthousiaster met iemand die meer beschikbaar is, maar ik kan niet uit jouw verhaal opmaken dat het specifiek om een weekendhulp vacature gaat.

Je kunt het beste maar gelijk eerlijk en duidelijk zijn! Anders heb je jezelf er alleen maar mee. Succes! :)

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9513 Gepost op: 07 maart 2019, 16:43:12 »
@partyanimal

Was niet duidelijk op de vacature, alleen dat het om 2-12 uur per week ging... Heb in mijn motivatie wel gezet dat ik om het weekend kan werken, dit was echter gewoon via zo'n site, niet in een brief of zo. Wellicht dat ze het dus al weten en het niet erg vinden, maar geen idee!

Ik ga even kijken hoe het gesprek loopt maar ik moet het wel eerlijk zeggen inderdaad, was benieuwd of mensen een idee hebben hoe daarover word gedacht etc.

thanks ! x

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9514 Gepost op: 01 april 2019, 15:58:06 »
Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek voor een baan als administratief medewerker/planner. Het is een baan zonder opleidingseisen (ik doe een tussenjaar) maar ik heb nog nooit eerder gesolliciteerd voor een niet-winkelvloer (bij)baan. Ik heb dus totaal geen idee wat ik kan verwachten. Heeft iemand tips/advies?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9515 Gepost op: 22 april 2019, 10:02:16 »
Wie werkt er bij een organisatie waar ze werken met een online roostersysteem? Ik was ingeroosterd maar plotseling uitgeplant en ik vraag me af of dat normaal is.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #9516 Gepost op: 22 april 2019, 10:36:52 »
^ Bij mijn vorige werkgever(ik was schoonmaker thuiszorg) werkten we met een online systeem, en er werden ook weleens diensten uit mijn rooster gehaald. Meestal gaven ze dat dan wel door overigens, en was er altijd wel een goede reden voor(bijvoorbeeld cliënt wilde geen vervangende hulp).

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9517 Gepost op: 22 april 2019, 23:30:38 »
Ik stond dus vandaag van 7 tot 11 ingeplant, ik ging gisteravond vlak voordat ik ging slapen nog even checken want je weet maar nooit, en ik was opeens uitgeplant. Maar ik heb van niemand iets gehoord dus ik vind dat best vreemd. De winkel is normaal vanaf 8 uur open, vanwege tweede paasdag 10 uur. Dus ik snap wel dat mijn dienst er af gaat, maar is het niet netter om dat even te communiceren? Of wordt er verwacht dat ik zelf dat rooster in de gaten hou (wat ik ook wel doe maar toch)?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #9518 Gepost op: 23 april 2019, 14:09:19 »
^ Ik vind het persoonlijk eigenlijk niet netjes dat ze het niet doorgeven, ook al houd je zelf je rooster ook in de gaten. Maar goed dat is mijn mening.  :fieuw:

Romyxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9519 Gepost op: 27 mei 2019, 22:05:49 »
Hii! Heeft iemand hier ervaring met het werken bij verschillende evenementen als Merchandise verkoper? Ik ga vaak naar concerten en het lijkt mij leuk om op die manier bij te verdienen en vrienden te maken :p

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #9520 Gepost op: 07 juni 2019, 10:08:34 »
Werken er mensen hier via Temper? Zoja, hoelang al en bevalt het je nog steeds?
not smiling makes me smile

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9521 Gepost op: 07 juni 2019, 19:19:38 »
Tjonge wat is een baan vinden lastig. Vooral om te bedenken wat ík nou echt wil.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Sannedelpanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9522 Gepost op: 08 juni 2019, 19:06:37 »
Wat ik nu ook al een paar jaar doe, is online enquetes invullen. Kost niets en is handig als je niet echt zin hebt om écht te werken. Ik heb meerdere sites geprobeerd, maar de enige die echt een succes was is euroclix. Ik heb nu 2x 75 euro verdient, basically wat je doet is je kijkt een paar keer per dag of er een enquete beschikbaar is en die vul je dan in. Hier krijg je punten voor en vanaf een x aantal punten kun je die tegen geld inwisselen. Het gaat niet suuuper snel, maar het is ook wel echt minimale effort. https://www.euroclix.nl/index?SRef=6GcGY4RiCr8Nuhgz
Dit is een link naar de site, btw als je deze gebruikt krijg ik ook weer punten omdat ik je doorverwezen heb! Dus dan helpen we elkaar :)

Xx, Sanne

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9523 Gepost op: 10 juni 2019, 15:14:05 »
^2 keer 75 euro!? HOE DAN.
Ik heb 1 keer tien euro ontvangen en ben nu alweer een jaar bezig voor de volgende 10 euro :')
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!