Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 624520 keer)

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #9450 Gepost op: 02 augustus 2018, 10:26:30 »
Heeft iemand hier ervaring met een bijbaan als tekstschrijver?
Ik zit nu op proef zeg maar in een pool waar je dan dus teksten kunt schrijven. Ben wel benieuwd hoe dat is!
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

GarlicBread

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9451 Gepost op: 02 augustus 2018, 12:05:56 »
Hihi,

Ik werk dus sinds een aantal maanden in een strandtent.
Super leuk, maar er is wel een nadeel.
Mijn collega's kennen elkaar al jaren, terwijl ik natuurlijk er pas net ben.
Hierdoor voel ik me erg buitengesloten en ben ik ook wat minder mezelf, omdat ik me erdoor onzeker ga voelen.
Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan?

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9452 Gepost op: 02 augustus 2018, 17:46:15 »
Heeft iemand hier ervaring met een bijbaan als tekstschrijver?
Ik zit nu op proef zeg maar in een pool waar je dan dus teksten kunt schrijven. Ben wel benieuwd hoe dat is!

Ik heb ooit voor drie maanden een bijbaan als tekstschrijver gehad. Het was wel voor een tijdelijk project voor een bedrijf, ik zat dus niet in een pool waar jij in zit. Zijn er nog specifieke dingen die je wilt weten, of gewoon de ervaring in het algemeen?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9453 Gepost op: 03 augustus 2018, 14:18:50 »
Hihi,

Ik werk dus sinds een aantal maanden in een strandtent.
Super leuk, maar er is wel een nadeel.
Mijn collega's kennen elkaar al jaren, terwijl ik natuurlijk er pas net ben.
Hierdoor voel ik me erg buitengesloten en ben ik ook wat minder mezelf, omdat ik me erdoor onzeker ga voelen.
Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan?