Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 624520 keer)

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #9450 Gepost op: 02 augustus 2018, 10:26:30 »
Heeft iemand hier ervaring met een bijbaan als tekstschrijver?
Ik zit nu op proef zeg maar in een pool waar je dan dus teksten kunt schrijven. Ben wel benieuwd hoe dat is!
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

GarlicBread

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9451 Gepost op: 02 augustus 2018, 12:05:56 »
Hihi,

Ik werk dus sinds een aantal maanden in een strandtent.
Super leuk, maar er is wel een nadeel.
Mijn collega's kennen elkaar al jaren, terwijl ik natuurlijk er pas net ben.
Hierdoor voel ik me erg buitengesloten en ben ik ook wat minder mezelf, omdat ik me erdoor onzeker ga voelen.
Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan?

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9452 Gepost op: 02 augustus 2018, 17:46:15 »
Heeft iemand hier ervaring met een bijbaan als tekstschrijver?
Ik zit nu op proef zeg maar in een pool waar je dan dus teksten kunt schrijven. Ben wel benieuwd hoe dat is!

Ik heb ooit voor drie maanden een bijbaan als tekstschrijver gehad. Het was wel voor een tijdelijk project voor een bedrijf, ik zat dus niet in een pool waar jij in zit. Zijn er nog specifieke dingen die je wilt weten, of gewoon de ervaring in het algemeen?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9453 Gepost op: 03 augustus 2018, 14:18:50 »
Hihi,

Ik werk dus sinds een aantal maanden in een strandtent.
Super leuk, maar er is wel een nadeel.
Mijn collega's kennen elkaar al jaren, terwijl ik natuurlijk er pas net ben.
Hierdoor voel ik me erg buitengesloten en ben ik ook wat minder mezelf, omdat ik me erdoor onzeker ga voelen.
Weet iemand hoe ik hier mee om kan gaan?

Dit zal je altijd houden omdat je wanneer je ergens komt werken je vrijwel altijd al in een bestaand team terecht komt. Probeer je een beetje te mengen met ze, praatje aan te gaan en grapjes te maken. Zodra ze je kennen wordt je vanzelf goed opgenomen in de groep :)
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #9454 Gepost op: 09 augustus 2018, 15:01:32 »
Was er vroeger niet ergens een topic met online geld verdienen?
Ben op zoek naar dingetjes die ik naast mijn studie kan doen. Heb helaas geen tijd voor iets vasts, maar wel af en toe online.

Teksten schrijven, vertalen, onderzoekjes, etc.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9455 Gepost op: 10 augustus 2018, 11:12:20 »
^Was dat niet meer gericht op Euroclix en dat soort programma's? Je kan natuurlijk ook online vragenlijsten gaan invullen enzo.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

to Infinity and Beyond

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9456 Gepost op: 15 augustus 2018, 00:53:27 »
Ik ga in oktober in Amsterdam op kamers en moet daar dus ook even een bijbaantje gaan zoeken. Nu vroeg ik me af of mensen misschien wat orginele bijbaantjes weten of ooit gehad hebben? Het 'standaardbaantje' als horeca/supermarkt/kledingwinkel ken ik wel, en ik weet ook dat de kans groot is dat ik daar uiteindelijk weer terecht kom. Dit is in principe helemaal niet erg natuurlijk, maar als ik eens ga nadenken lijkt een baantje in een museum of bij artis of iets met sport ofzo me veel leuker. Het probleem is alleen dat je daar vaak een specifieke opleiding voor nodig hebt (logisch natuurlijk), en dat heb ik niet. Ik doe zelf de opleiding Voeding & Diëtetiek, dus misschien zijn er baantjes in die richting?

Ik vroeg me dus af of mensen hier nog leuke bijbaantjes (gehad) hebben, of nog tips hebben voor Amsterdam en omstreken?  :)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9457 Gepost op: 16 augustus 2018, 15:50:17 »
^Nee hoor, als 'wacht' bij een museum heb je geen opleiding nodig. Sommige musea regelen deze medewerkers via het uitzendburau.

to Infinity and Beyond

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9458 Gepost op: 23 augustus 2018, 16:26:16 »
^Nee hoor, als 'wacht' bij een museum heb je geen opleiding nodig. Sommige musea regelen deze medewerkers via het uitzendburau.

Oh, dat wist ik niet. Moet ik daar maar eens goed op gaan letten. Bedankt :)

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #9459 Gepost op: 24 augustus 2018, 09:36:56 »
Ik heb een vraag voor de meiden die in zorg werken afdeling (OGGZ) als thuishulp. Laat het me even weten, dan stuur ik je even een pb!
not smiling makes me smile

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #9460 Gepost op: 26 augustus 2018, 14:19:09 »
Mensen hier die ervaring hebben met werken bij Mediamarkt?

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9461 Gepost op: 30 augustus 2018, 13:01:47 »
Ik doe helaas onverwacht een tussenjaar, en zit nu werk te zoeken om mijn jaar te vullen en te bekostigen. Ik ben inmiddels wel al 22, heeft iemand enig idee/tips of er misschien baantjes zijn die je ongeschoold kan doen die op deze leeftijd wat meer verdienen dan een supermarktbaantje? (Begrijp me niet verkeerd, ik voel me niet te min voor een supermarktbaantje o.i.d. maar aangezien ik 18+ ben hoop ik dat er meer mogelijkheden zijn). Horeca trekt mij niet zo (ik wil namelijk gewoon overdag kunnen werken met redelijk voorspelbare werktijden zodat ik in de avonduren aan mijn portfolio kan werken) maar verder sta ik voor alles open.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #9462 Gepost op: 30 augustus 2018, 14:03:15 »
^ Misschien ergens werken als receptioniste, lijkt mij ook wel een redelijke baan voor een tussenjaar en het verdient duidelijk beter dan de detailhandel.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Ongelooflijk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9463 Gepost op: 30 augustus 2018, 15:09:42 »
Iemand een idee voor een baan zonder avond/nachtdiensten? Ik mis structuur in mijn leven en door het barleventje, gaat het helemaal mis.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9464 Gepost op: 10 september 2018, 13:02:32 »
^Alles op kantoor, postbode, schoonmaakster, detailhandel. Wat voor soort baan zoek je?

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9465 Gepost op: 05 oktober 2018, 19:10:26 »
Ik werk momenteel bij de action, maar heb het niet echt meer naar mijn zin daar & ik verhuis binnenkort naar een plaats redelijk ver van mijn werk, en ik wil een beetje vaste uren aangezien in ga samenwonen. kortom ik zoek wat anders maar weet echt niet wat, en wat je er een beetje verdien.

Waar werken jullie? hoe oud ben je? en wat verdien je p/u ?
ik ben trouwens bijna 26
-

nottinghill

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9466 Gepost op: 05 oktober 2018, 21:35:13 »
Hey meiden. Is hier toevallig iemand die bij Pathé Tuschinski in Amsterdam werkt? Of iemand die iemand kent die daar werkt? Ik zit er namelijk over na te denken om daar te solliciteren, maar ik vraag me wat af. Omdat er bij tuschinski natuurlijk best vaak premières en andere fancy gelegenheden zijn, vraag ik mij af of je daar als medewerker dan ook veel horeca werkzaamheden moet uitvoeren? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld drankjes rondbrengen, met dienbladen lopen etc.

sxnneh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9467 Gepost op: 09 oktober 2018, 19:32:25 »
Hee meiden,
Ik heb vandaag online gesolliciteerd bij de AH. Er stonden geen vacatures open. Hoelang duurt het ongeveer of je antwoord krijgt? Of krijg je helemaal geen antwoord als er geen vacatures open staan?
Groetjes

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #9468 Gepost op: 11 oktober 2018, 14:36:30 »
Heeft er iemand ervaring met overplaatsing naar een ander filiaal ivm verhuizen ofzo?
Zou diegene mij kunnen noten?
Voor mij een porto

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #9469 Gepost op: 11 oktober 2018, 14:42:00 »
Ik werk momenteel bij de action, maar heb het niet echt meer naar mijn zin daar & ik verhuis binnenkort naar een plaats redelijk ver van mijn werk, en ik wil een beetje vaste uren aangezien in ga samenwonen. kortom ik zoek wat anders maar weet echt niet wat, en wat je er een beetje verdien.

Waar werken jullie? hoe oud ben je? en wat verdien je p/u ?
ik ben trouwens bijna 26

Ik ben 23, werk als verkoopmedewerkster maar hoop binnenkort betaald te kunnen krijgen voor wat ik werkelijk doe want ik vervul ook alle taken van een assistent-filiaal manager en een aantal van de filiaalmanager.
Ik verdien nu 9,65 per uur. Bruto hoor ;).

Ik ga binnenkort (hopelijk) ook ver weg van mijn werk wonen. Vandaag bovenstaand bericht.
En ja ik lees graag mee.
Ik wil aan de ene kant heel graag blijven werken bij waar ik nu werk maar aan de andere kant.... steeds meer mensen vertrekken en we houden alleen mensen over die:
- Nog nooit een baantje hebben gehad maar al wel 18+ zijn
- De Nederlandse taal nog niet spreken
- Heel oud zijn en minstens 10 jaar niet gewerkt hebben
- Heel veel eisen hebben (zoals werken tot 4 ipv tot kwart over 6, minstens 36 uur kunnen werken, direct aan de slag op een hoge functie zonder ervaring in die functie, mimimaal het uurloon van hun vorige baan dat nog boven het uurloon van de best betaalde functie op de werkvloer is... ect)

Dit is gewoon heel lastig draaien als er ook nog eens een heeeeel klein budget voor de loonkosten is en er steeds minder uitbesteed wordt waardoor we veel meer werk hebben dan voorheen.
Voor mij een porto

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9470 Gepost op: 11 oktober 2018, 17:41:26 »
Ik doe helaas onverwacht een tussenjaar, en zit nu werk te zoeken om mijn jaar te vullen en te bekostigen. Ik ben inmiddels wel al 22, heeft iemand enig idee/tips of er misschien baantjes zijn die je ongeschoold kan doen die op deze leeftijd wat meer verdienen dan een supermarktbaantje? (Begrijp me niet verkeerd, ik voel me niet te min voor een supermarktbaantje o.i.d. maar aangezien ik 18+ ben hoop ik dat er meer mogelijkheden zijn). Horeca trekt mij niet zo (ik wil namelijk gewoon overdag kunnen werken met redelijk voorspelbare werktijden zodat ik in de avonduren aan mijn portfolio kan werken) maar verder sta ik voor alles open.

ik had een vakantiebaantje in de zorg, het is hard werken maar het verdiende wel 8 eu per uur voor een 17 jarige... in 2 weken 300 eu rijker, in maar 26 uur...

echt wel een aanrader, als extra bijbaantje ofzo. en het is doordeweeks, en s ochtends etc

leuk is de afwisseling en het contact. opzich wel een aanrader

ik was trouwens schoonmaakster maar ik denk dat andere baantjes in de zorg even goed verdienen
levensmoe

sxnneh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9471 Gepost op: 11 oktober 2018, 18:56:13 »
Hoe lang moet je cv ongeveer zijn? ik heb gesolliciteerd bij de AH maar ben vergeten mijn cv toe te voegen :fieuw:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9472 Gepost op: 11 oktober 2018, 19:04:32 »
1-2 pagina's. Als het lukt zou ik hem er nog achteraan sturen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #9473 Gepost op: 11 oktober 2018, 19:37:20 »
1-2 pagina's. Als het lukt zou ik hem er nog achteraan sturen.

Klopt idd, en zou ik idd ook doen, een sollicitatie zonder CV is niks :P
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

sxnneh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9474 Gepost op: 12 oktober 2018, 12:51:44 »
Ik heb mijn cv gestuurd :fieuw:
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2018, 14:22:15 door sxnneh »