Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 653803 keer)

natasjas7

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 08 december 2013, 20:07:59 »
Hoi allemaal! Ik ben nog op zoek naar een stage/bijbaan die past bij de opleiding communicatiewetenschap. Tips zijn welkom! :bounce:

Theeglaasjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 08 december 2013, 21:12:33 »
Bioscooop! :)

Jennifer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 08 december 2013, 22:15:16 »
Heeft iemand ervaring met het lopen van de ochtendkrant?
Ik zit erover te twijfelen omdat het 1. voor beweging zorgt , 2. veel verdient ten opzichte van andere baantjes
Maar ik zie er tegen op om zo vroeg op te staan enzo (hier kan ik wel aan wennen hoor daar niet van)
Maar als iemand een ochtendkrant heeft gelopen, hoe beviel het?

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 09 december 2013, 00:16:51 »
Ik zit erover te twijfelen omdat het 1. voor beweging zorgt , 2. veel verdient ten opzichte van andere baantjes
Maar ik zie er tegen op om zo vroeg op te staan enzo (hier kan ik wel aan wennen hoor daar niet van)

Mijn vriend heeft het een aantal jaar gedaan, hij vond het helemaal prima! Als hij die dag vrij was dook hij na z'n ronde gewoon weer z'n bed in haha. Heeft-ie ook wel eens gedaan toen ik bij hem sliep, en dat werkte volgens mij altijd heel oké :P alleen kreeg hij op een gegeven moment een beetje een klote baas, maar daar heb je natuurlijk niet veel mee te maken bij ochtendkrant rondbrengen.

LovelyRocker

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 09 december 2013, 02:41:45 »
Sinds 16 november werkloos.. Ik werkte eerst bij Kruidvat maar daar werd mijn contract niet verlengt omdat ik te oud ben(20 jaar) voor vakken te vullen.
Ze hadden al weken van te voren allemaal 15/16 jarige aangenomen
Maar het is zo moeilijk om zo snel mogelijk een baantje te vinden ik had vrijdag wel een sollicitatie gesprek met Jysk dus hopen dat ik daar word aangenomen :O!

maar in ieder geval heel veel succes met solliciteren en met het vinden van een baan!

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 09 december 2013, 19:15:53 »
hee meiden,

ik ben 16 jaar en heb een krantenwijk maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in die stomme kranten en wil ik gewoon een zaterdag baantje.
nu zei mn vader, ga naar de intratuin en vraag of ze nog iemand zoeken.
ik ben best verlegen en vind het daarom moeilijk om daar zomaar binnen te lopen en te vragen of ze nog een zaterdaghulp zoeken.

hebben jullie tips? :)

lvdxxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 09 december 2013, 19:22:48 »
Amper baantjes beschikbaar in mijn kleine dorpje. In de stad zijn best veel baantjes, maar dan moet ik met het ov à €3,60 retour. Das dus ook niet echt ideaal :/ Tips?

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 09 december 2013, 19:39:34 »
Lisa- sommige winkels/bedrijven geven wel eens reiskostenvergoeding ook wel aan jongeren ik weet niet hoe oud je bent maar ja ik zou ook niet echt weten wat je kunt doen is er echt niks in je dorp zelf?

Ik had 2 weken geleden gesolliciteerd bij de jumbo en ze zeiden dat binnen 2 weken ze een mailtje zouden sturen of ik aangenomen was of niet maar ik heb niks ontvangen, zal ik dus bellen om te vragen of ik aangenomen ben of er gewoon van uit gaan dat ik niet aangenomen ben ?

SKXS

• **
  • so good to be bad
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 09 december 2013, 20:01:47 »
Omg, ik heb zolang overal gesolliciteerd en rond gevraagd tot ik vorige week op een vacature van de Jumbo reageerde. Vandaag sollicitatiegesprek gehad en ik ben aangenomen! Eindelijk! Haha :)

SKXS

• **
  • so good to be bad
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 09 december 2013, 20:02:44 »
Heeft iemand trouwens enig idee wat je verdient als 15-jarige bij de Jumbo?

Maartje

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 09 december 2013, 20:45:25 »
Lisa- sommige winkels/bedrijven geven wel eens reiskostenvergoeding ook wel aan jongeren ik weet niet hoe oud je bent maar ja ik zou ook niet echt weten wat je kunt doen is er echt niks in je dorp zelf?

Ik had 2 weken geleden gesolliciteerd bij de jumbo en ze zeiden dat binnen 2 weken ze een mailtje zouden sturen of ik aangenomen was of niet maar ik heb niks ontvangen, zal ik dus bellen om te vragen of ik aangenomen ben of er gewoon van uit gaan dat ik niet aangenomen ben ?
Ik zou bellen of eerst nog een mailtje sturen.
L'enfer, c'est les autres.

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 10 december 2013, 16:27:40 »
Jaaaaaaaaa aangenomen bij de Bagels&Beans!! Had vandaag een proefdag, alles is natuurlijk heel erg wennen, maar het ging best goed en dat vonden zij ook, ze zeiden dat ik alles snel oppikte enzo! Heul fijn dus. Ik ben blij.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Chaotisch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 10 december 2013, 18:13:53 »
Mensen nog tips voor het sollicitatie gesprek?
Ik ben uitgenodigd voor gesprek,
had gesolliciteerd op een BBL werk en leren advertentie in de krant

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 10 december 2013, 18:36:37 »
Ik zou bellen of eerst nog een mailtje sturen.

oke dan bel ik morgen even denk ik :)

annne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 10 december 2013, 21:47:50 »
Ik moet van mezelf solliciteren omdat ik geld nodig heb voor de zomervakantie, alleen ik durf niet goed een winkel in te stappen om te vragen of ze nog mensen zoeken. Heeft iemand tips? :)

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 10 december 2013, 22:02:26 »

Mijn moeder gaat dit binnenkort doen, ze heeft vandaag gesprek gehad dus als je vragen hebt, let me know :)

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 10 december 2013, 22:04:22 »
Heeft iemand trouwens enig idee wat je verdient als 15-jarige bij de Jumbo?

3,28 volgens mij, maar het is all-in loon dus je krijgt in principe meer omdat je er nog vakantiegeld bij krijgt.

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 10 december 2013, 23:33:54 »
Ik moet van mezelf solliciteren omdat ik geld nodig heb voor de zomervakantie, alleen ik durf niet goed een winkel in te stappen om te vragen of ze nog mensen zoeken. Heeft iemand tips? :)
Je kunt bij veel winkels ook online solliciteren, dus op een vacature reageren of gewoon een open sollicitatie sturen! Oh en je moet gewoon met een aantal kopieen van je cv de stad in en winkels waar ze mensen zoeken binnenlopen en je cv afgeven. Na een paar keer is dat helemaal niet eng meer :)
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

noekie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 11 december 2013, 22:27:06 »
Ik ben 15 en wil aangezien ik ivm privé redenen de hele januari-maand niet naar school ga een centje bij verdienen, ik woon in België, weet iemand waar ik iets kan verdienen?

Sam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 12 december 2013, 16:05:23 »
Weet iemand hier misschien wanneer de jumbo uitbetaald?

littlebird

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 12 december 2013, 19:06:00 »
Iemand ervaring met werken in het buitenland in de zomer vakantie? Hoe kan je het best iets vinden en wat vonden jullie ervan?

Floor

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 12 december 2013, 20:39:26 »
Iemand ervaring met bijbaantjes voor 16 jarigen die wat meer dan 3,10 betalen behalve de appie?

boo ♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 12 december 2013, 21:46:03 »
Iemand ervaring met bijbaantjes voor 16 jarigen die wat meer dan 3,10 betalen behalve de appie?

Bas 3,78

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 13 december 2013, 08:22:22 »

mc donalds €4

Floor

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 13 december 2013, 16:07:31 »
Oeeh macdonalds, dan kan ik me de hele dag vol proppen met eten  :bounce: