Auteur Topic: Algemeen (bij)baantjes topic  (gelezen 612587 keer)

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 02 december 2013, 23:28:41 »
Morgen sollicitatiegesprek bij de Bagels & Beans! Ben heel benieuwd.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

annne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 03 december 2013, 18:51:39 »
Moet maar eens nodig gaan vragen of ze mensen nodig hebben ergens bij ons in het dorp want moet geld hebben voor mijn zomervakantie...

LikeEva

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 03 december 2013, 21:09:10 »
hoe maak je een cv als je nog nooit een baantje hebt gehad? :')

sophie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 03 december 2013, 22:00:34 »
hoe maak je een cv als je nog nooit een baantje hebt gehad? :')

stages? opleidingen?

Keeks

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 03 december 2013, 22:22:37 »
Ik heb een nieuw baantje yay! Moet woensdag alleen nog een computertoets (voor kassa) maken bij de AH. Weet iemand wat ik me daarbij moet voorstellen? Ben een beetje zenuwachtig, maar velen zeggen dat het best makkelijk is

Het is echt heel makkelijk. Je moet gewoon een aantal verhaaltjes lezen en daarna dan vragen over maken. De vragen zijn echt totaal niet moeilijk. Ik had iets van 96% gehaald.

boo ♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 03 december 2013, 22:54:32 »
Nou ik heb dus een baan bij de bas. Heb mijn eerste werkdag gehad en heb geleerd hoe te spiegelen. Nu moet ik vrijdag en zaterdag weer, maar heb nog geen idee wat ik moet doen.

Whatsupdude

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 04 december 2013, 01:32:52 »
Hey allemaal, ik zat eraan te denken om bij etos te solliciteren.
Iemand die enig idee heeft wat het salaris daar is voor een 19 jarige haha?
Sometimes destroying everything seems like the best option.

Labyrinthine

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 04 december 2013, 16:06:59 »
Misschien nogal vroeg, maar ik kom eind mei terug uit Amerika en al mijn vrienden hebben dan nog anderhalve maand school, dus dan wil ik tijdens schooltijd gaan werken. Ik wil het alleen echt als een vakantiebaantje doen en na 1 of 2 maanden weer stoppen. Ik ben dan 17 jaar. Enig idee wat ik zou kunnen doen?
Cuddles. They are appreciated. And tea. And cats. blogt tumblrt schrijft

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 04 december 2013, 18:22:58 »
Sollicitatiegesprek bij de Bagels & Beans ging prima, ik heb komende dinsdag een proefdag om te kijken of het klikt! Lijkt me een hele toffe plek om te werken, het zijn echt mensen die om hun bedrijf geven en om hun klanten.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

LikeEva

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 04 december 2013, 19:37:21 »
stages? opleidingen?
ik word bijna 15 dus ik kan alleen zeggen dat ik de basisschool heb afgerond haha!

LikeEva

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 04 december 2013, 19:38:09 »
je kan sowieso erop zetten welke basisschool en middelbare school je op hebt gezeten enzo.
Als je geen werkervaring hebt moet je er gewoon een wat langere en knallende motivatie opzetten!
dus dit is het opzetje dan ongeveer:

Naam
Adres
Email
Geboortedatum
Telefoonnummer

OPLEIDING (hier dus je scholen, met data erbij)

WERKERVARING
(hier zet je of ''geen'' neer, of je laat het hele kopje eruit)

BESCHIKBAARHEID

MOTIVATIE

En in principe kun je per winkel oid je sollicitatie aanpassen, want je motivatie voor een kledingwinkel is bijvoorbeeld wat anders dan wanneer je in een supermarkt wil werken.
thankyouu! :)

CrystalClear

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 04 december 2013, 19:39:33 »
"Niet werken na 19.00 uur 's avonds en niet voor 07.00 uur 's morgens."
Bij onze supermarkt mogen 15-jarigen wel in vakanties tot sluitingstijd werken (20.15) of later, dus niet tot max 19.00. Dat is alleen buiten de vakantiedagen.

普通でない

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 06 december 2013, 15:45:30 »
Een tip bij de beginpost, je mag al vakken vullen op je 14de :D
Bij onze hoogvliet sowieso, weet niet hoe het met andere winkels zit..
Ik ben 14 en ik werk bij de plus ^_^

Overigens mag ik gewoon tot 20:00 en 21:00 werken.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 06 december 2013, 17:54:55 »
Pff wij hebben deze week extra koopavond ivm kerst en dan is het altijd mega druk. Moet ik dus morgen mijn baas vertellen dat ik niet kan omdat ik naar school moet. Ben er nu al bang voor..
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 06 december 2013, 23:51:53 »
Ik ben 14 en ik werk bij de plus ^_^

Overigens mag ik gewoon tot 20:00 en 21:00 werken.

dat mag eigenlijk niet, maar veel winkels houden zich niet aan die regels volgens mij..

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 07 december 2013, 15:46:31 »
Bijna geen een baas houd daar rekening mee.
Ik ben 16 en moet ook gewoon doorwerken tot 1 uur snachts, en dan laten ze iemand die 18 is wel al om 10 uur stoppen. Ja wtf....?

CarpeDiem

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 07 december 2013, 15:57:57 »
Ik had gister een mail gestuurd naar een restaurant of ze nog op zoek waren naar mensen. Kreeg ik vandaag een mailtje terug: 'op het moment zijn we geen mensen nodig'
Fail....
Bis vincit, qui se vincit in victoria.

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 07 december 2013, 16:41:34 »
Ik had gister een mail gestuurd naar een restaurant of ze nog op zoek waren naar mensen. Kreeg ik vandaag een mailtje terug: 'op het moment zijn we geen mensen nodig'
Fail....

Niet geschoten, is altijd mis. (:

Isadora

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 07 december 2013, 16:49:49 »
Ben zo blij dat ik bij van Maanen werk (bakker). Salaris gisteren weer binnen gekregen. :)
-

bluesky

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 07 december 2013, 16:56:20 »
Ik heb overal gesolliciteerd zo'n beetje, maar of ze zoeken geen mensen, of alleen mensen die veel uren doordeweeks kunnen maken of ik ben te oud als 20 jarige. Ik kan doordeweeks niet veel, omdat ik naar school moet. Ik ben langs gegaan bij winkels en online probeer ik zo'n beetje van alles. Het schiet echt voor geen meter op.
To acknowledge something is one step closer to becoming strong.

CarpeDiem

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 07 december 2013, 18:05:13 »
Niet geschoten, is altijd mis. (:
Haha ik bedoel eerder dat ik van een bedrijf verwacht dat ze in normaal Nederlands kunnen communiceren. Ik woon in Drenthe en 'iets nodig zijn' wordt hier echt veel gezegd maar het blijft gewoon 'iets nodig hebben'.
Maar het kan ook aan mijn grammar nazi- heid liggen haha
Bis vincit, qui se vincit in victoria.

bluesky

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 07 december 2013, 18:23:56 »
En zoiets als promotiewerk oid? daar zoeken ze meestal wel 18+ voor. Of callcenter?

Het enige wat ik niet wil doen is promotiewerk, ik heb namelijk al een hekel aan mensen die dan op me af komen en zelf wil ik dat mensen niet aan doen :') Daarnaast ben ik daar ook niet heel geschikt voor, omdat ik niet vanuit mezelf makkelijk mensen aanspreek. Daarnaast woon ik in een dorp en wil ik wel hier in de buurt iets vinden zonder het ov te moeten gebruiken. Callcenter is dan ook niet echt hier te vinden.

Nirvana

• Have a happy period, always.
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 07 december 2013, 19:22:23 »
Fail....
laughing7.
Niet opgeven. Op een dag krijg je een: ''op het moment zijn we hard op zoek naar personeel dus graag nodigen we je uit voor een gesprek'' o.i.d.
Because, believe it or not, each and everyone of us in this room is one day going to stop breathing, turn cold, and die. - R.W. || ENQUÊTE

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 december 2013, 19:23:19 »
Het enige wat ik niet wil doen is promotiewerk, ik heb namelijk al een hekel aan mensen die dan op me af komen en zelf wil ik dat mensen niet aan doen :') Daarnaast ben ik daar ook niet heel geschikt voor, omdat ik niet vanuit mezelf makkelijk mensen aanspreek. Daarnaast woon ik in een dorp en wil ik wel hier in de buurt iets vinden zonder het ov te moeten gebruiken. Callcenter is dan ook niet echt hier te vinden.

anders misschien mc donalds? bij ons zoeken ze altijd mensen van alle leeftijden, niet echt een droombaan natuurlijk haha maar kan iig tot je iets beters vind

bluesky

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 december 2013, 19:44:50 »
en dingen zoals achter een bar staan enzo? en dan via organisaties zoals mise en place (ofzoiets) en younglabel etc.
Dan kom je al snel uit in Rotterdam en moet ik dus met het ov wat niet echt handig is. Verder heb ik het wel bij wat restaurants in de buurt geprobeerd, maar die zoeken geen mensen.

anders misschien mc donalds? bij ons zoeken ze altijd mensen van alle leeftijden, niet echt een droombaan natuurlijk haha maar kan iig tot je iets beters vind
De mc donalds kan ik inderdaad wel proberen!