Auteur Topic: Advies Op Mezelf Wonen  (gelezen 499 keer)

mochi

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 januari 2021, 15:02:10 »
Hi iedereen!

Ik begin kort gezegd volgend jaar (hopelijk) op de opleiding waar ik me voor heb ingeschreven. Het enige probleem bij de school waar ik het liefst naar toe wil, is de reistijd 2 uur heen en 2 uur terug. Aardig lang dus. Vandaar dat ik op mezelf wil gaan wonen, maar ik heb nog zoveel vragen.

Ten eerste is geld voor mij het grootste probleem. Prijzen voor studentenwoningen en kamers zijn eerlijk gezegd best duur en het helpt ook zeker niet dat de basisbeurs voor HBO is afgeschaft. Ik zoek iets in Rotterdam, maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen met zoeken? Als iemand websites heeft die handig zijn of ander advies of ervaringen over uit huis gaan, dan zou dat erg gunstig zijn!  :aanbid:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2021, 10:13:13 »
Volgens mij heb je best wel veel sites waar je een kamer op kunt zoeken. Dat is eigenlijk de eerste vraag. Wat wil jij? Kamer of studio, gemengd of alleen meisjes, wat wil je minimaal aan oppervlakte,

Ik heb een bijbaantje en met een kleine studiefinanciering, kan ik makkelijk mijn kamer, boodschappen, schoolgeld, etc. betalen.
Ik heb zelf mijn kamer gevonden via facebook. Daar worden ook aardig kamers aangeboden.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?