Auteur Topic: zoenen tijdens uitgaan  (gelezen 928 keer)

anoniemx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 april 2019, 20:58:19 »
Hoi!

Gister ben ik uitgegaan met een aantal mensen van mijn studievereniging. Het grootste deel van de avond/nacht stond ik bij hetzelfde groepje mensen, waaronder een jongen waar ik een grote crush op heb (hij kent mij persoonlijk niet heel goed, maar ik vind hem echt heel leuk).
Nadat mijn crush naar huis was gegaan, heb ik met een andere jongen van de studievereniging gezoend. Ik vond het zelf echt geweldig. De laatste 2 uur waren we constant samen en hadden we het heel gezellig. Hij vroeg uiteindelijk ook of ik met hem mee naar huis wou maar dat vond ik wel iets te ver gaan haha.
Nu vraag ik me af in hoeverre ik dit serieus kan nemen. We hadden allemaal echt veel op dus ik ben bang dat het voor hem niets voorstelde. Nu heb ik wel zijn nummer alleen vraag ik me af of ik contact met hem moet opnemen, aangezien ik niet echt weet of het de moeite is om hem beter te leren kennen. Zeker aangezien ik eigenlijk toch wel die crush heb op die eerste jongen.

Ik ben trouwens 20 en hij 22. Ik ben overigens niet zo'n iemand die elke keer met uitgaan met iedereen zoent, dit was namelijk de allereerste keer dat ik met uitgaan iemand gezoend heb.

Alvast bedankt! x

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2019, 08:42:09 »
Kies eerst eens uit welke van de twee je echt wilt. Je moet echt kiezen, hoor.

Stuur dan naar een van beide of ze op date zouden willen.