Auteur Topic: Wispelturige collega  (gelezen 1387 keer)

princessxdragon

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 januari 2018, 20:54:16 »
Ik werk een tijdje met een jongen en ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Het is een jongen die beter door zou kunnen gaan voor vrouw met zijn stemmingswisselingen en rare keuzes.

In ieder geval, ik kom ter zake. Ik vind hem hartstikke aardig en omdat hij veel praat en ik ook veel praat hebben we een klik en staan we op de werkvloer echt bekend als jut en jul. Heb je het over de een dan eigenlijk ook over de ander vica versa.

Maar ik zie hem misschien wel zitten maar hij doet de ene keer heel aardig tegen mij en de andere keer is die heel afstandelijk en bijna gemeen. Hij beschrijft onze vriendschap ook als een haat-liefderelatie, als die dronken is krijgt iedereen te horen dat we een haat-liefderelatie hebben, zit goed met hem hoor. Maar dan denk ik, dat is je eigen schuld want ik sta open voor best veel, ook gewoon voor een vriendschap maar dan doet hij weer raar.

Een voorbeeld was dat hij me een keer heel gemeen (erger dan normaal) behandelde op werk en ik echt heel boos was dus hem maar ging negeren omdat ik er een beetje klaar mee was. Toen ging hij echt heel aardig en zelfs lief doen. Hij wilde zo graag dat ik niet meer boos was en deed echt alles voor me terwijl ik hem afsnauwde (ik was écht boos dus heb hem ook lekker zware dingen voor me laten tillen :blush: )

Dan denk je nu misschien wat zeur je nou? Nou ja, nu is het nog steeds zo dat hij weer begint met een beetje afstandelijk doen soms maar als hij doorheeft dat ik het niet kan hebben draait zijn humeur meteen weer om om mij op mijn gemak te stellen.

Als het hem dan zo veel boeit, waarom moet die dan zo doen? Het kwetst me namelijk best wel en vrienden zijn zo is heel moeilijk als het soms wel wederzijds is en de andere keer helemaal niet.
Daarnaast een relatie dus al helemaal. Ik ben helemaal in de war van hem. Zou het bindingsangst kunnen zijn?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2018, 00:24:38 »
Praat met hem? Of zeg dat je niet van zijn gedrag houdt? Misschien heeft hij het zelf niet eens door.

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2018, 22:10:03 »
Ik lees zo'n verhalen net als de jouwe wel eens hier, en dan denk ik altijd bij mezelf: jezus, hier zou ik dus al ECHT geen zin meer in hebben. Ik word al moe van die jongen als ik het lees. Iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt, die nu al gemeen, raar, afstandelijk en wispelturig tegen je doet? Een goed begin van je relatie houdt in mijn ogen nog altijd in dat de klik er is, je met respect met elkaar omgaat en je naar elkaar toe groeit. Geen haat-liefde verhouding. Niet zo'n onzin dat hij je ineens als een stuk stront gaat behandelen, dikke doei. Misschien heeft hij inderdaad last van bindingsangst, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Maar dan rest je nog één vraag: heb jij zin om er tijd en energie in te steken?

Imber k

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2018, 23:14:45 »
Eigenlijk moet je het gewoon tegen m zeggen! Gewoon vragen van waarom slaat je humeur zo snel over ofzoiets.. want straks ontplof je nog eens een meer haha

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2018, 12:23:45 »
Praat met hem? Of zeg dat je niet van zijn gedrag houdt? Misschien heeft hij het zelf niet eens door.
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2018, 12:48:46 »
Ik lees zo'n verhalen net als de jouwe wel eens hier, en dan denk ik altijd bij mezelf: jezus, hier zou ik dus al ECHT geen zin meer in hebben. Ik word al moe van die jongen als ik het lees. Iemand waar je nog niet eens een relatie mee hebt, die nu al gemeen, raar, afstandelijk en wispelturig tegen je doet? Een goed begin van je relatie houdt in mijn ogen nog altijd in dat de klik er is, je met respect met elkaar omgaat en je naar elkaar toe groeit. Geen haat-liefde verhouding. Niet zo'n onzin dat hij je ineens als een stuk stront gaat behandelen, dikke doei. Misschien heeft hij inderdaad last van bindingsangst, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Maar dan rest je nog één vraag: heb jij zin om er tijd en energie in te steken?

Je verdient beter meid. Laat hem in zijn eigen sop gaar koken.
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

princessxdragon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2018, 23:29:15 »
Wat een lieve reacties!

Ja, of ik nog zin in hem heb eh... ik weet het niet. Hij weet het altijd weer goed te praten en misschien hebben jullie gelijk. Bye boy bye

princessxdragon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2018, 23:30:25 »

Hier twijfelde ik ook aan, heb het geprobeerd en hij reageerde heel ignorant. Maar ik kon echt niet peilen of hij het echt niet doorhad of gewoon met me speelde. Ik word er echt heel moe van

Citaat
Eigenlijk moet je het gewoon tegen m zeggen! Gewoon vragen van waarom slaat je humeur zo snel over ofzoiets.. want straks ontplof je nog eens een meer haha

Misschien ligt het ook aan mijn aanpak dus zal het morgen nog een keer duidelijk vragen en vertel hier zijn reactie wel.