Auteur Topic: Wilt hij nog contact met me ?  (gelezen 531 keer)

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 maart 2020, 12:47:27 »
Yooo allemaal,

Ik heb 5 weken geleden contact gekregen met een jongen via Tinder en na 4 weken (omdat ik niet zomaar met iedereen afspreek) afgesproken. We hebben wat gedronken en zijn daarna naar zijn huis gegaan. Je raadt het al, seks gehad, het voelde op dat moment goed.

Na de date hebben we nog wel wat contact gehad, het al gehad over nog een keer afspreken, maar het viel me wel op dat hij véél minder snel op me reageerde dan eerst. Ik heb toen (superveel spijt van) gezegd tegen hem dat als hij het bij één keer wil houden, het gewoon kan zeggen en ik het heus wel overleef en gevraagd hoe hij er verder in staat, omdat ik er wel chill in sta "Gewoon nog een keer afspreken en zien waar het eindigt"

Hij zei dat ik hem overviel, dus ik probeerde uit te leggen waarom ik het had gestuurd en dat er echt geen zware gedachte achter zit. Juist doordat ik die probeerde uit te leggen, zei hij "als je zoveel berichten stuurt, heb je blijkbaar toch hele hoge verwachtingen, als ik dit had geweten, had ik het niet gedaan", heel frustrerend, want ik sta er dus juist in met weinig verwachtingen!

Toen hij dit zei dacht ik nou okay het lijkt er op dat hij het inderdaad bij 1 keer wilde houden. Totdat hij zei dat het 'm boos maakte dat ik de gedachte had dat het 1 keer was en dan door naar de volgende meid. Waardoor ik denk mmm dus toch niet een eenmalig iets voor hem. Ik zei dat ik hem heus niet zo zag, waarop hij zei "Daar lijkt het wel heel erg op (lachsmiley)"

Vervolgens zei ik dat ik maar stop, want het alleen maar erger maak door meer te zeggen. Hij antwoorde hierop met "Jaa je maakt het inderdaad alleen maar erger"

Ik zei "okay ik doe mijn bek wel ff houden", maar are we coolioo? (GIF) en hij reageerde met "SSSttttt" (hij is vetsarcastisch dus geen flauw idee of hij dit grappig bedoelde of niet..

Hij blijft me nog wel gewoon elke dag snapchats (algemene snapchats, maar wel grappige dingen enzo) sturen, dus hij lijkt nog niet klaar met me.

Ik weet eeecht niet hoe ik het verder moet aanpakken ...

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2020, 14:18:17 »
Oh hij klinkt echt vreselijk, not gonna lie. Hij komt heel subtiel agressief over, hij draait de situatie zo dat zijn acties terug reflecteren op die van jou, 'jij' maakt het erger, het komt door 'jou' dat je er iets van maakt.. terwijl jou enigste zorg was dat hij heel afstandelijk was geworden, wat een oprechte zorg kan en zeker mag (!) zijn, zeker wetend hoe je er mee omging, je maakte er niet eens een heel groot probleem van, je wilde gewoon duidelijkheid. Maar weet je wat het is met zulke jongetjes, ze weten dat ze een fout begaan, en als ze er op aangesproken worden dan is het zo van ''het is jij die dingen ziet.. het is helemaal niet zo'', en het is fijn voor hunzelf als ze zo vaag er over doen, en niet direct zijn, want voor hun idee houden ze de meiden dan nog lekker aan het lijntje. Die sarcastische gif van ''shht''.. ja sorry, maar ik zou daar zelf echt niet tegen kunnen  :hamer: .

Maar het gaat vaker zo met zulke typetjes, hij probeert jou in de twijfel te zetten; zodat het aan jou ligt en niet aan hem. De ''je overvalt me'' en de ''als ik dit wist, had ik het niet gedaan'', val er niet voor, het is misschien maar iets kleins, maar nog steeds emotionele manipulatie. Jij was niet het probleem in deze situatie, hopelijk zie je dat in. Ik kan niet van 1 situatie deze jongen beoordelen, maar zoals ik het zo hoor; denk ik niet dat hij andere intenties met je heeft/had, sorry en succes!

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2020, 15:38:19 »
Ik denk dat je stiekem toch meer zoekt dan je zelf denkt/zegt. Als je er echt super casual instond zou je het waarschijnlijk niet eens door hebben als hij langzamer reageert, of zou het je in ieder geval een stuk minder doen.
Dit is het ding met Tinder, als je niet een soort verwachtingsmanagement hebt, kun je teleurgesteld raken. Er zitten mensen met een groot spectrum aan verwachtingen op, van mensen op zoek naar 1 leuke avond, naar mensen die een relatie willen en alles daartussenin. Dus je kunt niet verwachten dat iedereen er op dezelfde manier instaat als jij.
Verder vind ik hem echt een lul. :') Hij is inderdaad wat de dame hierboven zegt gigantisch aan het gaslighten, en daarbij spreekt hij zichzelf tegen. Ik zou me eerder afvragen of ik nog contact wil met zo'n persoon, dan of hij nog contact zou willen met mij.
was Taurus.

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2020, 09:35:04 »
Oh hij klinkt echt vreselijk, not gonna lie. Hij komt heel subtiel agressief over, hij draait de situatie zo dat zijn acties terug reflecteren op die van jou, 'jij' maakt het erger, het komt door 'jou' dat je er iets van maakt.. terwijl jou enigste zorg was dat hij heel afstandelijk was geworden, wat een oprechte zorg kan en zeker mag (!) zijn, zeker wetend hoe je er mee omging, je maakte er niet eens een heel groot probleem van, je wilde gewoon duidelijkheid. Maar weet je wat het is met zulke jongetjes, ze weten dat ze een fout begaan, en als ze er op aangesproken worden dan is het zo van ''het is jij die dingen ziet.. het is helemaal niet zo'', en het is fijn voor hunzelf als ze zo vaag er over doen, en niet direct zijn, want voor hun idee houden ze de meiden dan nog lekker aan het lijntje. Die sarcastische gif van ''shht''.. ja sorry, maar ik zou daar zelf echt niet tegen kunnen  :hamer: .

Maar het gaat vaker zo met zulke typetjes, hij probeert jou in de twijfel te zetten; zodat het aan jou ligt en niet aan hem. De ''je overvalt me'' en de ''als ik dit wist, had ik het niet gedaan'', val er niet voor, het is misschien maar iets kleins, maar nog steeds emotionele manipulatie. Jij was niet het probleem in deze situatie, hopelijk zie je dat in. Ik kan niet van 1 situatie deze jongen beoordelen, maar zoals ik het zo hoor; denk ik niet dat hij andere intenties met je heeft/had, sorry en succes!

Het zet me wel aan het denken wat je zegt... Het is gewoon heel lastig om via whatsapp te begrijpen hoe iemand iets bedoelt. Hij had me de avond van dat gesprek trouwens gebeld, maar dat had ik niet gezien, dus zei de dag erna "Hee! Jij had gebeld?" waarop hij zei "Ja ging per ongeluk, dacht dat ik snel genoeg was, maar niet dus hahaha", wat wel gewoon weer aardig ofzo overkomt.

Ik heb dus nu zijn hoodie nog in mijn huis liggen, lijkt me niet dat hij deze had gegeven als ie het bij 1 keer had willen houden, maarja het kan ook een soort truc zijn...

Ik wil gewoon heel graag weten of het nou helemaal klaar is of niet, dan kan ik het afsluiten voor mezelf.

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2020, 09:38:19 »
Ik denk dat je stiekem toch meer zoekt dan je zelf denkt/zegt. Als je er echt super casual instond zou je het waarschijnlijk niet eens door hebben als hij langzamer reageert, of zou het je in ieder geval een stuk minder doen.
Dit is het ding met Tinder, als je niet een soort verwachtingsmanagement hebt, kun je teleurgesteld raken. Er zitten mensen met een groot spectrum aan verwachtingen op, van mensen op zoek naar 1 leuke avond, naar mensen die een relatie willen en alles daartussenin. Dus je kunt niet verwachten dat iedereen er op dezelfde manier instaat als jij.
Verder vind ik hem echt een lul. :') Hij is inderdaad wat de dame hierboven zegt gigantisch aan het gaslighten, en daarbij spreekt hij zichzelf tegen. Ik zou me eerder afvragen of ik nog contact wil met zo'n persoon, dan of hij nog contact zou willen met mij.

Zie mijn andere antwoord op een reactie hierboven/onder!

Verder doet het me natuurlijk wel een beetje wat, omdat ik niet zomaar met iedereen het bed induik.. Kan gewoon zeer slecht tegen miscommunicatie Maar wat je zegt laat me wel anders denken ...

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2020, 14:08:01 »
Maybe I'm reaching, maar het klinkt echt alsof hij een spelletje met je speelt, zo'n iemand die niet concreet kan zeggen dat het niet veel meer was dan een one night stand; aangezien dat zou betekenen dat je door zou gaan met je leven. Maar de hoodie achter later, en dan de ''per ongeluk'' bellen.. Iedereen heeft wel eens een soortgelijke excuus gebruikt.. Misschien krijgt hij genot uit het idee dat je nog ''beschikbaar'' bent wanneer hem uitkomt, en deze situatie, waar in het overkomt alsof je soort van 'achter hem aan gaat', haalt hij vast veel validatie uit. Hij komt gewoon arrogant en egoïstisch over.. maar jij bent de enigste die in deze situatie zit, dus als iemand moet weten wat hij doet, dan ben jij het wel. Kijk gewoon verder dan een 'miscommunicatie', want je kunt heel duidelijk zijn in een situatie als dit. Probeer er gewoon niet op in te gaan, open zijn Snapchats ff niet, vraag niet naar ''per ongelukken' telefoontjes of het feit dat je nog zijn hoodie hebt: en als hij dan opeens komt vragen voor aandacht.. weet je waar het op staat!

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2020, 19:49:18 »
Maybe I'm reaching, maar het klinkt echt alsof hij een spelletje met je speelt, zo'n iemand die niet concreet kan zeggen dat het niet veel meer was dan een one night stand; aangezien dat zou betekenen dat je door zou gaan met je leven. Maar de hoodie achter later, en dan de ''per ongeluk'' bellen.. Iedereen heeft wel eens een soortgelijke excuus gebruikt.. Misschien krijgt hij genot uit het idee dat je nog ''beschikbaar'' bent wanneer hem uitkomt, en deze situatie, waar in het overkomt alsof je soort van 'achter hem aan gaat', haalt hij vast veel validatie uit. Hij komt gewoon arrogant en egoïstisch over.. maar jij bent de enigste die in deze situatie zit, dus als iemand moet weten wat hij doet, dan ben jij het wel. Kijk gewoon verder dan een 'miscommunicatie', want je kunt heel duidelijk zijn in een situatie als dit. Probeer er gewoon niet op in te gaan, open zijn Snapchats ff niet, vraag niet naar ''per ongelukken' telefoontjes of het feit dat je nog zijn hoodie hebt: en als hij dan opeens komt vragen voor aandacht.. weet je waar het op staat!

Ja het is goed dat je dit zegt hoor, hard om te horen, maar je hebt wel gelijk.

Het kutste is nog, dat hij mijn eerste keer was, wilde het er niet bij zeggen eigenlijk, maar jullie reageren zo oprecht dat het belangrijk is om te zeggen. Ik zei altijd dat ik een eerste keer met een soort scharrel wel prima zou vinden, vandaar dat ik ook liever heb dat het vaker is gebeurd. Zo 1 keer en dan klaar voelt al helemaal zo kut.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2020, 20:23:31 »
oh fuck..
Snap dat je het wel voor je wilt houden, mensen kunnen heel beoordelend overkomen; en mensen gaan dan gelijk van dingen uit als je dan wel de keuze neemt om het zo te ''verliezen''. Of je bent te preuts of een slet.. lijkt alsof je daar dan nooit tussen kunt zitten. Zeker hoef je je niet te schamen, alleen als deze jongen hier van op te hoogte was.. Dan zegt dat nog meer over hem; how insensative  :hamer:

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 maart 2020, 20:31:17 »
Mijn advies is: laat je niet meer bespelen door die eikel. Persoonlijk zou ik hem blokkeren en zijn nummer en social media accounts verwijderen. Niet meer naar om kijken,  niet meer op ingaan. 
Het is misschien naar dat dit zo'n staartje heeft gekregen, maar als die ene ervaring zelf met hem fijn was geweest, dan kun je daar op terugkijken. Je hoeft je hier niet voor te schamen want je stond op dat moment open voor een ervaring waarvan je dacht dat het je iets fijns zou brengen.
Je mag verwachten dat iemand je respectvol en eerlijk behandelt.

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 maart 2020, 06:58:16 »
oh fuck..
Snap dat je het wel voor je wilt houden, mensen kunnen heel beoordelend overkomen; en mensen gaan dan gelijk van dingen uit als je dan wel de keuze neemt om het zo te ''verliezen''. Of je bent te preuts of een slet.. lijkt alsof je daar dan nooit tussen kunt zitten. Zeker hoef je je niet te schamen, alleen als deze jongen hier van op te hoogte was.. Dan zegt dat nog meer over hem; how insensative  :hamer:

Nee hij weet het niet, heb er niet over gelogen, maar heb er gewoon niks over gezegd. Ik heb ook geen spijt van hoe ik het ben verloren, alleen af en toe denk ik wel, had liever dat het dan vaker was gebeurd, dan is het tenminste nog “iets” ofzo. Beetje een rare beredenering Hahahah

fancylife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 13 maart 2020, 06:59:52 »
Mijn advies is: laat je niet meer bespelen door die eikel. Persoonlijk zou ik hem blokkeren en zijn nummer en social media accounts verwijderen. Niet meer naar om kijken,  niet meer op ingaan. 
Het is misschien naar dat dit zo'n staartje heeft gekregen, maar als die ene ervaring zelf met hem fijn was geweest, dan kun je daar op terugkijken. Je hoeft je hier niet voor te schamen want je stond op dat moment open voor een ervaring waarvan je dacht dat het je iets fijns zou brengen.
Je mag verwachten dat iemand je respectvol en eerlijk behandelt.

Ja misschien is dat wel beter, ik moet gewoon stoppen met mezelf er de schuld van geven dat ik die vraag heb gesteld. (Zie mijn recente antwoord op iemand anders over dat ik liever had dat het vaker was gebeurd)

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 13 maart 2020, 15:35:52 »
Helemaal geen rare beredenering.. Ik snap je daar volkomen in; dit voelt vast heel onpersoonlijk over, als je nog wat meer ''ervaringen'' met deze jongen had kunnen beleven, ook al weet je dat dat niet uitloopt naar een relatie, dan heb je toch nog iets van ''inhoud'', lastig te verwoorden. Maar ik denk wel dat ik weet wat je bedoeld, dit is gewoon heel koud en vaag, en misschien maar beter dat je het niet hebt benoemd naar die jongen toe.. Wie weet had hem dat dan wel nog meer een ''ego-boost'' gegeven.