Auteur Topic: What to do tijdens een midweek weg  (gelezen 483 keer)

Pindakaas

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 mei 2021, 21:38:19 »
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan in juni een midweek weg. We gaan naar een mystery park van Center Parcs, dus waar we heen gaan weten we nog niet exact (de dag voor vertrek).

Hebben jullie nog originele ideeën voor what to do? Zeker omdat vanwege corona veel gesloten is/we waarschijnlijk niet op tijd kunnen reserveren.

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2021, 21:43:19 »
Meestal is zo'n park in de natuur, dus een stuk wandelen of fietsen is misschien leuk. Je kan ook wat bordspellen meenemen en die spelen in het huisje. Winkelen in een dichtstbijzijnd stadje/dorpje. Meestal ligt bij de receptie ook folders voor dingen in de buurt, maar dat kan inderdaad nog beperkt zijn vanwege Corona.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2021, 12:16:20 »
Meestal is zo'n park in de natuur, dus een stuk wandelen of fietsen is misschien leuk. Je kan ook wat bordspellen meenemen en die spelen in het huisje. Winkelen in een dichtstbijzijnd stadje/dorpje. Meestal ligt bij de receptie ook folders voor dingen in de buurt, maar dat kan inderdaad nog beperkt zijn vanwege Corona.

Ja dit inderdaad
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?