Auteur Topic: Weer contact opnemen met ex na meer dan 2 jaar  (gelezen 570 keer)

Flo

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 maart 2021, 20:51:30 »
Hey iedereen,

Ik ben zelf 23 en ik zit al 1,5 jaar in een relatie met mijn lief. Het gaat best goed tussen ons, maar van grote verliefdheid is er nooit echt sprake geweest. Pas na 8 maanden daten waren we samen en ik had van in het begin al best twijfels, omdat ik nooit die verliefdheid voelde. Tuurlijk zie ik hem graag en voel ik wel iets! Mijn ex waar ik maar 4 maanden mee samen was maakte het in 2018 uit. We zaten in een moeilijkere periode, veel stress langs mijn kant over mijn studies en hij is profwielrenner dus hij had nooit veel tijd, maar in die periode was ik ZOOOO VERLIEFD en nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven. De break-up kwam heel onverwacht en het was heel zwaar om te verwerken maar, daar ben ik nu al over.

Af en toe (om de zoveel maanden/weken) sturen we elkaar berichtjes en eens we beginnen praten, dan praten we uren en uren verder en het is altijd zo gezellig! Gisterenavond hebben we de hele avond gepraat tot zelfs 3 uur 's nachts. Hij vroeg mij of ik ooit nog aan vroeger dacht en aan onze relatie. Hij denkt daar ook nog vaak aan. Hij zei ook dat hij zich nog steeds seksueel aangetrokken voelt tot mij en ik heb dat ook bij hem.. We flirten vaak en het is altijd best gezellig! Gisteren stelde hij voor om eens iets af te spreken om coronaproof te gaan wandelen, want we hebben elkaar sinds 2018 niet meer gezien. We wonen niet in elkaars buurt, daarom. In de lente als het wat beter weer is, gaan we gaan wandelen. Ik merk dat ik toch echt af en toe kriebels voel als ik met hem praat op social media en ik weet niet meer wat ik nu moet doen met mijn relatie.

Ik wil hem niet kwetsen, ik wil niet vreemdgaan, maar ik heb het gevoel dat ik dat al doe omdat ik achter zijn rug met mijn ex praat en flirt.. Mijn ex is trouwens ook aan het 'daten' maar hij is nog 'niet echt' samen met dat meisje. Het is een moeilijke situatie. Ik weet dat als we afspreken we sowieso samen in bed gaan belanden (nu met corona natuurlijk niet haha), daarom lijkt het me verstandiger om gewoon te gaan wandelen in plaats van iets te gaan drinken.

Tips?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2021, 14:19:44 »
Hoe lastig ook, ik zou niet gaan. Je hebt nu een vriend en of je verliefd bent of niet, je gaat niet met een andere jongen flirten of daten, dat verdient je vriend niet.
Ik denk dat je jezelf beter kunt afvragen of je wel gelukkig bent in de relatie die je nu hebt en of je er verder mee wilt.

This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2021, 23:30:09 »
Je bent eigenlijk al fout bezig, vind het ook echt heel lullig voor je vriend wat je nu doet. Als ik erachter zou komen dat mijn vriend zo met zijn ex zou appen over seksuele aantrekking en flirten weet ik het zou ik echt heel verdrietig zijn.

En je wilt met hem afspreken? Ga je dat je huidige vriend ook vertellen of ga je het geheim houden? Je bent al aardig tegen de grens van vreemdgaan aan, bij mij zou je al ver over m'n grenzen zijn.

Bedenk ook dat het niet voor niks uit is met je ex. Hebben jullie nu wel tijd voor elkaar als jullie weer samen komen?

Ga eens goed nadenken wat je wilt en heb tot die tijd geen contact met je ex, echt ontzettend fout tegenover je vriend. En als je echt zo graag met je ex wilt, maak het dan alsjeblieft gewoon uit. Je vriend verdient beter dan dit.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Anoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2021, 10:30:47 »
Je bent eigenlijk al fout bezig, vind het ook echt heel lullig voor je vriend wat je nu doet. Als ik erachter zou komen dat mijn vriend zo met zijn ex zou appen over seksuele aantrekking en flirten weet ik het zou ik echt heel verdrietig zijn.

En je wilt met hem afspreken? Ga je dat je huidige vriend ook vertellen of ga je het geheim houden? Je bent al aardig tegen de grens van vreemdgaan aan, bij mij zou je al ver over m'n grenzen zijn.

Bedenk ook dat het niet voor niks uit is met je ex. Hebben jullie nu wel tijd voor elkaar als jullie weer samen komen?

Ga eens goed nadenken wat je wilt en heb tot die tijd geen contact met je ex, echt ontzettend fout tegenover je vriend. En als je echt zo graag met je ex wilt, maak het dan alsjeblieft gewoon uit. Je vriend verdient beter dan dit.

Ben het hier zeer mee eens!