Auteur Topic: Wat wilt hij nou???  (gelezen 407 keer)

Jack96

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 oktober 2019, 15:52:26 »
Hallo  :bounce:

Dit wil ik even kwijt en misschien hebben jullie advies voor mij hoe ik dit verder moet oppakken.
Kees is niet zijn echte naam.

Een tijdje geleden kwam ik in contact met een jongen, dat begon eind april.
Ik was met vriendinnen gaan uiteten na onze diner gingen we nog even op het terras zitten.
Even later kwamen we bekende jongens tegen die bij ons gingen zitten.
Na heel veel geteut met elkaar. Begon die jongen een beetje met me te flirten.
Ik was daar niet op in gegaan, want ik wist hoe hij is. (Badboy, player)

De volgende dag kreeg ik een berichtje van hem. Ik ben niet zo'n iemand die mensen gaat negeren, dus ik ben er op in gegaan. We hadden wel een klik met elkaar. Hij heeft dagen lang berichtjes gestuurd (hartstikke leuk natuurlijk). Maar had er zelf nog helemaal geen gevoel bij.

Uiteindelijk wilde hij mijn nummer, had ik gegeven.
Ik had die week een oppas huisje en hun zijn ook bevriend met hem.
Ik had hem uitgenodigd om bij me te gaan eten en ik wilde even met hem praten.

Hij kwam het was hartstikke gezellig, later op de avond kwam een vriendin van me langs.

2 dagen later nog steeds elke dag contact
Toen had ik hem weer uitgenodigd om even langs te komen.
Hij was meteen enthousiast en wilde komen. uiteindelijk hadden we een mis communicatie, dus was hij naar huis gegaan. op een gegeven moment had ik hem een berichtje gestuurd met ''de poort is open''
Hij zei ''oh ben al bijna thuis! moet ik omkeren?''

Uiteindelijk omgekeerd, maar dan merk ik al dat hij veel voor me over hebt hij kwam eigenlijk alleen maar om een peukie te roken.

Na nog elke dag contact te hebben.
Heb ik hem uitgenodigd om naar de kroeg te komen.
We hebben gebiljart en tijdens het biljarten wilde hij een wetje leggen.
Wie er wint 'krijgt een zoen' Toen dacht ik al gaan we dat zo spelen. Het maakte niet uit wie er verloor of won die zoen zou er komen. :kusje:

uiteindelijk hebben we met elkaar gezoend. Hij kan toch goed zoenen ik denk wel de lekkerste kus in mijn hele leven.

Puntje bij paaltje
heb een heerlijke tijd gehad met heb, we hadden onze eigen serie. ik kookte weleens voor hem.
We hadden goede seks. uiteindelijk zijn we maar 2 maanden met elkaar geweest. Geen relatie alleen friends for benefits.

Ik had in de tijd dat ik met hem ging heb ik met een andere jongen gezoend die helemaal niet knap was. Dit deed ik alleen om (kees) te vergeten, want ik werd verliefd.

Daardoor is onze romance geëindigd.
Wat ik heel jammer vind.

Ondertussen heb ik een vriendje helaas niet (kees).
Ik ben niet zeker van deze relatie, want ik heb nog gevoelens voor (kees).

Als ik (kees) zie vraagt hij veel aandacht van me.
Hij maakt sexuele opmerkingen of dat zegt hij weer ''Als jij haar niet neem, neem ik der wel!''
En dan vraagt hij weer 'ben je jaloers?'

Van zulke dingen maar ze zeggen weleens wat je zegt ben je zelf.

Dames wat moet ik doen?????
Ik vreet mezelf helemaal op zo

Denken jullie dat ik nog een kans heb bij (Kees)

Mijn Familie mag (kees) niet
Hij is niet welkom in mijn familie
Het is een foute jongen
Kees is niet verstandig   

Jack96

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2019, 10:54:43 »
UPDATE: gister is het uit gegaan met mijn huidige vriend (ex-vriend)

Ann

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2019, 22:26:17 »
Is het uit met je vriend vanwege Kees?

Ik weet niet of je nog een kans maakt bij Kees. Heb je weleens aan hem gevraagd wat zijn gevoelens voor jou betekenen? Ik denk dat je dat eerst moet achterhalen, als je zo gek op hem bent is het de moeite waard om het te proberen! Maar vertel hem wel dat je serieus wilt zijn met elkaar .. laat je niet gebruiken door hem . Succes!