Auteur Topic: Wat wil hij van mij? Vind hij me leuk of niet?  (gelezen 3170 keer)

Annoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 januari 2019, 22:10:12 »
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik zit namelijk met het volgende:

Ik ken een jongen van een kroeg waar ik vaak kom maar ik vraag mij soms af wat hij nou werkelijk van mij wil? Hij gedraagt zich namelijk anders tegen mij dan tegenover andere mensen, meiden en vrouwen en z'n vrienden die daar komen. Hij maakt altijd veel uitzonderingen voor mij die hij bij anderen niet maakt zoals bijvoorbeeld dat ik minder hoef te betalen of zelfs helemaal niet voor de consumpties die ik bestel(hij mag dat want hij is mede eigenaar). Ook staart hij mij de hele tijd aan en als ik hem betrap, kijkt hij snel weg, hij wil alles van me weten, hobby's, wat ik leuk vind, lievelingseten, wat ik haat enzo en wanneer ik weer kom. Ook is hij vaak wel gewoon aanwezig als hij weet dat ik kom terwijl hij tegen andere mensen zegt dat hij er niet is, maar als hij weet dat ik kom, is hij er altijd. Ook wil hij alles voor me doen en is hij meer behulpzaam naar mij toe dan naar anderen. Hij probeert stoerder te doen als ik er ben, terwijl hij dat volgens andere mensen die daar komen nooit doet. Dat weet ik omdat ik dat aan andere mensen gevraagd heb die daar komen als ik er niet ben. Ook zie ik dat hij zich gewoon heel anders gedraagt naar mij toe dan naar anderen. Nu is het mijn vraag wat hij nou eigenlijk van mij wil? Vind mij mij leuk? Hij heeft al een vriendin dus het is een beetje gek dat hij dit doet, in ieder geval, het valt op, zelfs als je in een kroeg werkt en dit doet.

Kan iemand mij vertellen wat het betekend als een jongen zo doet? Niet dat ik het erg vind of vervelend maar ik probeer er achter te komen wat hij nou wil, en ik weet ook niet of ik hem wel leuk vind.

groetjes!

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2019, 22:15:11 »
Het kan zijn dat hij je leuk vindt,maar jij kent hem natuurlijk het beste. Ik ken hem niet persoonlijk dus dat wordt lastig inschatten. Maar denk er niet teveel aan ,want als hij je echt leuk vindt verteld hij je dit ooit wel. En dat hij je misschien leuk vindt betekent niet dat jij hem leuk hoeft te vinden. Wees dan eerlijk en dan komt t goed.

Annoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2019, 22:30:06 »
Dank je wel Nutella! Hij gedraagt zich echt compleet anders. Het is zelfs zo dat andere mensen, waaronder personeel, aan mij gevraagd hebben of ik hem leuk vind. Niet heel veel mensen maar wel een paar. Dan vraag ik mij af, heeft hij die mensen op mij af gestuurd om er achter te komen wat ik van hem vind en of ik hem leuk vind? Of heeft zijn vriendin dat gedaan omdat ze iets vermoed bij hem? In ieder geval best wel onduidelijk voor mij. Maar het komt wel goed denk ik.

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2019, 16:25:32 »
Hmmm als het zó ver gaat denk ik wel dat hij je leuk vindt.
Wat denk jij er eigenlijk over? Je had eerder aangegeven dat je het niet zo goed weet of je hem wel/niet leuk vindt.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 januari 2019, 19:12:08 »
Klinkt wel alsof hij interesse heeft maar gezien hij al een vriendin heeft zou ik vooral een beetje afstand van hem houden eigenlijk. Tenminste, als hij het gewoon vriendschappelijk houd hoeft het niet natuurlijk, maar als het verder gaat dan dat wel.
Hoi

Annoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2019, 16:27:21 »
Hoi iedereen,

Ik weet het niet zeker of ik hem leuk vind, hij is wel ok en ik moet vaak wel om hem lachen(hij maakt mij wel vaak aan het lachen) en we hebben vaak wel de allergrootste pret en kunnen goed ouwehoeren en hebben ook persoonlijke verhalen gedeeld en ik weet ook wel het een en ander over zijn leven wat hij leuk vind en wat niet etc en wat hij in z'n leven doet. Hij heeft me nog nooit echt expres aangeraakt ofzo of op onprettige plekken, dat nog nooit, maar hoe weet ik nou of ik hem leuk vind? Ja het is een gevoel zegt iedereen dat je zelf moet bepalen, maar zijn er bijvoorbeeld ook dingen of manieren waaraan je kunt zien dat mensen elkaar leuk vinden? Lichaamstaal bijv?(ik weet dat dit bij ieder persoon verschillend is maar er moeten toch dingen zijn waaraan je het kunt herkennen?)

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2019, 16:57:11 »
Ten eerste he je dit topic aangemaakt, dat zegt toch misschien al iets?
Verder kan je je misschien afvragen of je verongeluk/stiekem niet veel over hem nadenkt, wat voor een gevoel hij jou geeft, of je naar die kroeg gaat omdat je weet dat hij er zal zijn? Maak je jezelf meer op of leukere kleding als je naar de kroeg gaat?

Weet niet, noem een aantal redenen op die er misschien mee te maken kunnen hebben...
Onthoudt wel dat hij een vriendin heeft.

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2019, 17:09:58 »
Het kan zijn dat hij misschien relatieproblemen heeft en op zoek is naar iemand anders, wat natuurlijk onterecht is. Maar daar moet je natuurlijk niet van uit gaan.
Het kan ook zo zijn dat hij gewoon een extravert is, dat soort jongens heb je altijd. Ik ken ook zo'n jongen, maar die wil volgens mij ook niks met mij en daarom zijn we ook bevriend. Sommige jongens zitten gewoon zo in elkaar.

Ik hoop dat hier iets mee kan <3

Annoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2019, 17:17:28 »
Ik weet dat hij een vriendin heeft, dat maakt het ook juist zo verwarrend. Nee meestal ga ik alleen mee omdat mensen mij mee vragen. Ik heb geen standaard dagen dat ik er heen ga. Ook vertel ik hem eigenlijk nooit uit mezelf dat ik kom, maar hij vraagt het altijd aan mij, dus ik heb ook geen idee hoe hij dan weet dat ik er ben als hij er nog niet eens naar gevraagd heeft. Zeggen andere mensen dit dan misschien tegen hem? Het is een hele verwarrende situatie. Mensen zullen dan zeggen: vraag het aan hem, maar zo makkelijk is dat niet hoor. Komt omdat ik nee heb gezegd tegen mensen en personeel die vroegen of ik verliefd op hem was maar zij mij niet geloofde toen ik met nee antwoordde, en dan is het toch een soort van akward als je dan toch hierover in gesprek gaat met de persoon waar het om gaat en dat geeft mij geen veilig gevoel. Dat ik dit topic hier plaats is meer omdat ik graag wil weten wat hij nou van mij wil, of hij mij leuk vind of niet en wat ik het beste kan doen. Ja, afstand houden, maar dat probeer ik al zo veel mogelijk en het valt op als je op eens niet meer komt opdagen. Moeilijk.

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 02 februari 2019, 12:41:11 »
Vind dat niet eerlijk tegenover zijn vriendin, volgens mij heeft hij de intentie om vreemd te gaan
Stel het is jouw vriend en achter jouw rug om gedraagt hij zich zo?! zou je dat accepteren?

Annoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 februari 2019, 23:58:21 »
Nou, vreemd gaan is iets heel anders dan gevoelens krijgen voor een ander. Maar dan kun je beter een keuze maken voor wie je gaat dan idd stiekem met een ander gaan. Maar zo gemeen ben ik niet voor z'n vriendin dat ik dat toe laat dat hij vreemd gaat met mij, ook om mezelf te beschermen en dat hij mij niet zal gebruiken voor wat dan ook, want ik ben veel meer waard dan dat. Maar ik vind het gewoon vreemd dat hij dit doet. Ik bedoel, natuurlijk moet je met gasten mee praten in een restaurant, maar dat is om ze tevreden te houden en dat doe je maar tot een bepaalde grens, maar hij gaat ver over de grens heen van de functie als barman/ober die wat babbelt met mensen en ze tevreden houd.