Auteur Topic: Wat niet weet wat niet deert?  (gelezen 216 keer)

NietZeker

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 november 2019, 21:03:15 »
Hi meiden,

Ik zit met een probleempje.

Zelf ben ik vrij open in relaties. Daarnaast hoop ik na mij relaties ook dat ze gelukkig worden. Ik respecteer dat iedereen door gaat en geloof niet in “girl-code”. Over is over. Het is geen eigendom.

En daar gaat het mis. Ik zit nu bij vrienden thuis. In mijn bed bij mij thuis ligt de ex-vriend van 1 van die vrienden te slapen.

Zelf is ze sinds de dag erna constant al met een ex van haar, dus ga er van uit dat ze er over heen is. Na het uitmaken waren ze beide ook tevreden.
Toch vraag ik me af of ik het moet vertellen. Ik bedoel: is het überhaupt haar business? Ik ken hem wel via haar omdat ze samen waren. Zelf zou het me niet uitmaken, maar ik ben dus bang dat zij wel van die girl-code is.

Wat zouden jullie doen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2019, 10:00:52 »
Ligt heel erg aan de situatie. Hoelang is het al uit? Is het kut uitgegaan of als vrienden? Wat zijn jouw intenties met hem? Alleen seks of relatie?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things