Auteur Topic: wat moet ik hier nou mee ?  (gelezen 1505 keer)

Elinee__

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 januari 2009, 14:35:17 »
Heyhey,
Nou ik zal maar meteen met mijn verhaal beginnen  :)
Ik vind een jongen leuk, en heb hem dat al ongeveer 1,5 maand geleden gezegt. Nou toen zei hij dat hij me ook heel aardig vond maar hij was niet verliefd op me.
Nu ongeveer 1,5 maand later zeggen vrienden van hem en vriendinnen van mij dat hij wel op mij verliefd is. Dus ik vroeg waarom ze dat dachten, en zijn vrienden zeiden dat ze dat merkte hoe hij deed als ik erbij was, en als ze aan hem vroegen vind je haar leuk?, dan kreeg hij een heel rood hoofd en zei die uh uh nee. Nu zei een van zijn beste vrienden vraag gewoon eens of hij iets met je wilt gaan doen. Eerst durfde ik het eigenlijk niet. Maar nu kwam zijn vriend op het idee om met zijn vieren te gaan : ik , die jongen, de vriend van die jongen en een vriendin van mij. Dus ik vroeg hem dat, en eerst twijfelde hij een beetje (zijn vriend zei dat hij zich schaamde  :?: ) maar nu gaat hij toch mee. Waarschijnlijk gaan we wel met zijn tweeën uiteindelijk want zijn vriend kan niet, en mijn vriendin ook niet.
Maar op msn doet hij altijd heel aardig en lief, en op school ook. We zijn heel vaak na school nog samen ergens gewoon gaan "hangen" met zijn tweetjes meestal en dat was ook altijd heel gezellig. En de laatse schooldag voordat kerstvakantie begon waren we rond 10 uur al klaar, en hij moest om 12 uur werken en had geen zin om naar huis te gaan. Toen zijn we met zijn drieën (hij, ik en een vriendin van ons) nog wat gaan eten bij de albertheijn  laughing7. En dat was ook heel gezellig, maar thuis waren een beetje problemen bij mij en ik voelde me eigenlijk niet zo fijn. Dus ik vertelde ook niet veel toen we daar met zijn drieën stonden. Toen merkte hij zo op : "Wat ben je stil?" en toen keek ik hem aan en toen zei ik "Njä..." en toen wist hij al waar het over ging want ik had op msn al met hem erover gepraat.
Op msn is hij ook soms wel bezorgd om me, dat ik moet 'ontspannen' en zo en dat ik goed mijn best moet blijven doen op school ookal gaat het thuis niet zo lekker. En ik vertel hem dingen die ik nog nooit iemand heb verteld en hij houd ook gewoon zijn mond. En hij verteld mij ook dingen waar ik mijn mond over hou. Dus hij vertrouwd me denk ik wel ..
Maar soms zijn er van die dagen dan doet hij heel droog.
Heel veel mensen zeggen wel hij vind je volgens mij wel leuk. Soms denk ik wel van ja nu valt het wel op.. en dan zijn er dagen dat ik denk hij wil niet eens vrienden zijn.
Maar wat denken jullie? Wil hij meer als vrienden of toch niet, wat moet ik doen??
Hij laat zich er ook niet over uit tegen zijn beste vriend , tegen niemand niet. Maar zijn vriend zegt dat hij het gewoon 'weet' dat hij me leuk vind omdat hij heel anders doet als ik er ben, en hoe hij tegen mij doet, maar zijn vriend zegt dat hij zich gewoon schaamt?

Sunkissages

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 januari 2009, 14:40:54 »
Ik denk dat hij er misschien zelf nog niet helemaal uit is. Ik heb ook gehad dat ik het zelf nog niet helemaal wist en het ook nog een beetje ontkende. Maar ik denk dat jij en je vrienden het niet moeten gaan aandringen, ik zou hem gewoon een keer vragen of hij wat leuks met je wil doen, en misschien komt hij er over een tijdje wel gewoon voor uit. Ik zou 'm even een beetje met rust laten over dat onderwerp denk ik.
hoi (:

LiesLIQUOR

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 januari 2009, 14:41:53 »
Ik heb een soort van het zelfde alleen was het bij mij 7 maanden geleden, en ontbreken er 'de vrienden' die zeggen dat ie me leuk vind..

Maar goed, je moet het gewoon nog eens vragen ga ik ook doen..

hongerigbrein

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2009, 14:46:21 »
Vraag mij niets over jongens, een paar weken geleden hetzelfde gehad, bleek die jongen eerst op mij verliefd geweest te zijn, en nu niet meer xp
Mja, ben er overheen xD
En back 2 you; ik denk dat hij zich wel schaamt, maar is die best vriend van die jongen te vertrouwen? Wel, ik bedoel gewoon, misschien zegt hij het om te lachen? Al denk ik dat niet maarja, jongens hebben ook gevoelens, dus het kan best wel dat hij zich schaamt, maar misschien weet hij zelf niet goed wat hij voelt en probeert hij soms afstand te nemen? Wel meid, ik weet het niet goed xp vertrouw niet op mijn raad! xp
x<3
I'll always remember joyful eyes.

Elinee__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 januari 2009, 14:53:30 »
zijn vriend is wel te vertrouwen ja  ;) .
zondag gaan we samen iets doen dus we zien  :)
maar ik heb hem daar over ook met rust gelaten niet aangedrongen ofzo maar een van zijn vrienden heeft gewoon een keer gevraagt of hij me leuk vond (Waar ik zelf niets van af wist -.-' kreeg ik ook pas achteraf te horen). maar ze zeggen tegen mij op msn wel van ja hij vind je wel leuk hoor alleen durft hij er niet voor uit te komen.
misschien weten hun wel meer dan mij .. ik weet het ook niet :stil:
iig alvast bedankt
x

Sunkissages

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 januari 2009, 14:54:14 »
alvast veel plezier zondag! En ik weet zeker dat het wel goed komt.
hoi (:

Elinee__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 01 januari 2009, 18:07:36 »
dankjewel :)

Demhne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 01 januari 2009, 21:02:31 »
raad van jongens.

OF ze maken een grapje (ze mogen je echt niet en ze willen je voor lul zetten) maar dat lijtk me in deze zaak niet het geval.

OF je moet het advies met beiden handen aanpakken en bedank ervoor. want jongens zijn jongens en weten hoe jongens denken (volg je hem nog :P) dus moet je jongens eerder geloven dan bijvoorbeeld vriendinnen van je.

mijn advies is; laat hem lekker de eerste stap zetten en doe vooral niet te veel laten merken dat je hem leuk vind. Het is nu aan hem om interesse te tonen
lotsgeburt @ Hyves, XCaptainPoopypantsX @ VF

BrigitteBardot

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 januari 2009, 21:11:10 »

raad van jongens.

OF ze maken een grapje (ze mogen je echt niet en ze willen je voor lul zetten) maar dat lijtk me in deze zaak niet het geval.

OF je moet het advies met beiden handen aanpakken en bedank ervoor. want jongens zijn jongens en weten hoe jongens denken (volg je hem nog :P) dus moet je jongens eerder geloven dan bijvoorbeeld vriendinnen van je.

mijn advies is; laat hem lekker de eerste stap zetten en doe vooral niet te veel laten merken dat je hem leuk vind. Het is nu aan hem om interesse te tonen

I agree

xPatricia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 01 januari 2009, 21:22:05 »
Als hij soms heel droog doet kan dit ook een teken zijn van dat hij je juist wel leuk vind .. Ik zit met hetzelfde probleem .. Ik vind ook een jongen leuk alleen doet hij nooit zo lief tegen me als die jongen tegen jiu :( .. Maar me vriendin zegt wel dat hij me ook leuk vind .. K zou het gewoon aan hem vragen en dan maar zien .. je weet in ieder geval wel waar je dan aan toe bent !! :p

Elinee__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 02 januari 2009, 16:59:49 »
ik denk dat ik dit : jongens zijn jongens en weten hoe jongens denken. advies dan maar zal opvolgen want die jongen die het mij vertelde is zelf heel gevoelig enzo , en hij zou zoiets niet doen dat weet ik eigenlijk 100% zeker.
Vandaag zijn we samen beetje rond gaan hangen ander half uur met zijn tweetjes , wat gegeten bij de albertheijn (hoe sjiek  laughing7. hahaa was wel heel gezellig :) ) en zondag schaatsen met misschien nog 2 vrienden dus daar kijk ik ook wel naar uit.en ben er ook nog achtergekomen dat ik een tijdje tegen hem aan heb gestaan (wat ik zelf niet in de gaten had op dat moment ) toen we ergens stonden, maar hij vond het niet erg hij schuifde niets op hij bleef gewoon rustig staan en lachte eens naar me dus dat zal wel goed zitten :)

alvast bedankt voor alle reacties :)
en voor de mensen die met het zelfde probleem zitten het is heel vervelend als je het niet zeker weet idd maar wie weet word het ons over een tijdje heeeelemaal duidelijk.