Auteur Topic: Wat moet ik doen??  (gelezen 127 keer)

Xmandyx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 februari 2020, 15:48:11 »
Heey allemaal

Ik heb een vraagje omdat iets mij echt enorm dwars zit..

Ik zit bij een jongen in de klas die ik echt heel erg leuk vind. Ik heb mijn vriendinnen hierover verteld en een van hun denkt ook dat het wederzijds is, maar weet het niet zeker.

Hij kijkt best vaak naar me, vaak kijken we elkaar tegelijk aan, en wordt wat zenuwachtig als we praten. Afgelopen week zat ik tijdens een tussen uur alleen en zijn vrienden gingen weg. Hij zag dat ik alleen zat en kwam toen bij mij zitten. Hij werd ook echt helemaal zenuwachtig en bleef maar praten haha. Toen zijn vrienden later terug kwamen, bleef hij toch bij mij zitten.

Maar hij doet ergens ook wel weer wat vager. De ene dag kijkt hij alleen naar me en de andere dag praten we ook echt. Ik denk ergens ook dat we allebei te verlegen zijn om nog een stap te zetten, maar ik weet het niet zeker.

Ik vind hem in ieder geval echt leuk en wil echt een stap zetten, maar weet gewoon niet hoe. Ik Word heel snel zenueachtig als ik in de buurt ben en daardoor kom ik misschien juist heel dom en afstandelijk over. Verder ben ik bang om stalkerig over te komen als ik hem vraag om een keer wat af te spreken ofzo.. weet niet of dat ook zo overkomt.

Iemand tips?