Auteur Topic: wat moet ik doen  (gelezen 223 keer)

Mel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2019, 17:59:07 »
Ik heb nu halfjaar een vriend. alle ging goed tot vorige week. toen heeft hij voor de tweede keer aangeven dat hij liefde van mijn kant mist.. en dat hij het leuk zou vinden dat ik dat wel zou doen.

zelf ben ik niet zo klef, bij mijn vorige relatie had ik dit ook niet. Maar blijkbaar mist mijn huidige vriend dit wel. Ik word hier onzeker van en ga ik denken dat ik niet goed genoeg voor hem ben.

Beide hebben wij hierover serieuze gesprekken gehouden. We weten alleen geen goede oplossing. Hij zegt dat hij het wel kan accepteren dat ik niet zo ben. Zelf vind ik dit lastig, omdat hij toch iets mist.
alles gaat er door mijn hoofd. stel we blijven zo door gaan, dan gaat hij het later toch steeds meer missen en uit eindelijk de relatie beëindigd..

what to do?!

Raichu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2019, 22:50:08 »
Hey Mel,

Het is nooit leuk om te horen dat je partner iets bij je mist. Sommige mensen zijn nou eenmaal aanhankelijker dan andere, hiermee zitten jullie dus niet op één lijn. Uit je bericht lijkt het alsof je wil veranderen voor je vriend en hem meer affectie wil tonen, maar niet zo goed weet hoe. Heb je al met hem besproken welke specifieke manieren van affectie hij mist? Zijn het lichamelijke aanrakingen, complimentjes of intimiteit bijvoorbeeld? Als je dit weet kan je er misschien beter op in spelen. Alsnog blijf jij zoals je bent en hij zoals hij is, wat dus betekend dat jullie nooit helemaal hetzelfde zullen zijn op dat gebied. Als hij aangeeft dat hij hiermee kan leven, zou ik er niet te veel achter zoeken, tenzij dit verschil leidt tot veel ruzies etc. en echt een verstoring wordt in je relatie. Heel veel sterkte in ieder geval!