Auteur Topic: Wat moet ik doen?  (gelezen 162 keer)

Sarah

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2019, 09:59:20 »
Mijn vriend en ik zijn bijna 3 weken geleden uit elkaar gegaan. Mijn vriend maakte het uit, omdat hij 'niet meer verliefd' was. Maar een andere reden is ook zijn ex geweest. Tussen ons liep het even niet zo goed en hij kreeg steeds meer contact met zijn ex. Toen zijn we in goed overleg, maar wel vanuit hem uit elkaar gegaan. Ik was echt kapot afgelopen weken. We hebben sporadisch contact gehad de afgelopen 3 weken, maar afgelopen dagen werd dat steeds meer.. En ik kreeg echt veel hoop. Toen we op een avond belde zei hij dat hij het allemaal niet wist en mij miste.
Ik ben daarheen gegaan en daar heeft hij opgebiecht dat hij zijn ex een aantal keer heeft gezien. Ze hebben ook seks gehad... Maar hij kwam tot het besef dat zij het helemaal niet is voor hem en dat hij haar helemaal niet terug wil, maar dat hij mij mist.
Ik was zooooo boos op hem, maar ik hou ook nog zo ongelofelijk veel van hem en ben nog echt verliefd op hem..
Nu willen we rustig aan gaan kijken of het er tussen ons nog is.. en of het nog goed kan komen.
Maar wat denken jullie? moet ik hem en ons nog een kans geven?

SayCheese

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2019, 12:11:45 »
Hey Sarah,
Wij kunnen niet voor jou bepalen of je hem nog een kans moet geven. Dat moet jou intuïtie gevoel mee bepalen. Vanuit ervaring gezien, weet ik hoe moeilijk dit is, om naar je buikgevoel te luisteren aangezien je nog zoveel van hem houdt.
Ik kan wel mijn mening en raad uiten, hopelijk helpt je dat alleszins al wat verder.
Ik zou inderdaad rustig aan doen en kijken hoe het verder gaat tussen jullie zonder meteen terug in een relatie te stappen. Hij heeft echt jouw vertrouwen gebroken en je gekwetst. Hij beweerd jou te missen, maar eerst zei hij niet meer verliefd op je te zijn. Ik snap dat hij verward was met zijn ex, maar jij verdient het dat hij honderd procent voor jou gaat. Die kriebels in je buik en vlinders verdwijnen na loop van tijd en dan veranderd het inderdaad in houden van, dus misschien heeft zijn verwardheid daar deels mee te maken.

Hoe zie jij dit verder gaan met hem op lange termijn? Zie je echt een toekomst met hem en je oud worden met hem? Ik wens je veel succes!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2019, 12:29:50 »
Dus hij moet het met je uitmaken en sex hebben met zn ex hebben voordat hij erachter komt dat """"zij het toch niet is""""? Waarom was het uit en ging hij met jou als hij niet al zeker wist dat zij het niet is? Dit klinkt echt als een lul verhaal voor "Het ging even niet goed tussen ons dus naar mijn ex gaan voor sex was makkelijker dan aan onze relatie werken" Ik zou dat echt niet pikken, maar goed. Het is jouw relatie, doe waar je je goed bij voelt.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2019, 19:09:00 »
Idd wat iedereen zegt, zelf weten wat je ermee wilt.

Maar mijn relatie is zelf ook pas geleden beëindigt, en het beste om je ex te kunnen vergeten is geen contact meer hebben met hem, en als hij contact met jou zoekt negeer je hem of block je hem. Alle spullen die je aan hem doen denken wegdoen, geen oude gesprekken meer lezen en foto’s/video’s verwijderen.

Ik zou tenminste hem geen 2e kans meer geven, want een ex is niet voor niks een ex. Vooral na wat hij geflikt heeft met zijn ex. Ik zou die jongen gewoon proberen te vergeten, leuke dingen doen met vriendinnen/familie, en vooral op je toekomst focussen. Er komt echt wel een moment dat je liefdesverdriet weggaat, en je in je hoofd ook plaats maakt voor een nieuwe relatie.
la vie est belle