Auteur Topic: Wat is jouw perfecte man/vrouw?  (gelezen 44582378 keer)

louisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2725 Gepost op: 03 augustus 2014, 00:38:06 »
lang rond de 1.90 vind ik super mooi!
blond vol haar.
mooi slank met mooie brede schouwer  :aanbid: helemaal hoe mijn vriend is :blush:

Nicky

• Bekijk profiel
« Reactie #2726 Gepost op: 03 augustus 2014, 12:07:36 »
Ideale situatie qua uiterlijk:
- Beetje warrig haar waar geen hele pot gel in zit
- Tussen de 1.80 en 1.90 m lang
- Sprekende ogen, hij moet me wel durven aankijken
- Een leuke aanstekelijke lach is echt +++, het liefst met een beetje lachrimpeltjes rond de ogen
- Gespierde armen vind ik mooi, een beetje gespierd is sowieso leuk maar hoeft niet
- Niet extreem veel lichaamshaar, hij moet er wel verzorgd uitzien
- Het is aantrekkelijk als ie een beetje over z'n kleding nadenkt en z'n best doet er leuk uit te zien, al bedoel ik ook weer niet dat ie er altijd gestyled bij hoeft te lopen

T-Raww

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2727 Gepost op: 11 november 2014, 09:29:27 »
[font=Helvetica Neue]- blauwe ogen[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- donker haar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- tietjes (Ja you know van die spieren tieten bij mannen :p)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- mooie kont is ook leuk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- goede kaaklijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]- guitig koppie (je weet wel zo'n eigenwijze kop)[/font]
[font=Helvetica Neue]- volle lippen[/font]

Euroshopper

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2728 Gepost op: 11 november 2014, 13:39:33 »
Hij moet langer zijn dan ik en ik hou er ook wel van als er een beetje vet aan zit, in tegenstelling tot de meeste denk ik. :p Van mij hoeft hij niet gespierd te zijn, heb liever een lekkere knuffelbeer. Ik vind jongens met donker haar vaak het mooist, terwijl bijna al m'n exen blond zijn. Niet te kort haar, maar ook niet te lang.

Mininini

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2729 Gepost op: 11 november 2014, 13:46:34 »
In die gif is het Michael Scofield, in het echte leven is het Wentworth Miller.

Wentworth Miller <3___<3 Heb de dvd box van prison break, alleen omdat hij de hoofdrol speelt....  :blush: Ja hij zou leuk zijn, maar mijn huidige date is ook erg leuk :)

Bijna niet meer online

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2730 Gepost op: 11 november 2014, 14:33:26 »
Hij moet langer zijn als dat ik ben. En verder bruin of zwart haar hebben. Ik ben wel veeleisend denk ik, maar ik zou zo niet echt een precieze beschrijving kunnen maken van mijn 'perfecte' jongen.
Oh hij moet wel mooie schouders en een mooie rug hebben, hoeft niet gespierd, maar wel mannelijk, een beetje vierkantig.
Precies dit.
Zoek je nieuwe, leuke kleding in een lagere prijsklasse? Neem dan eens een kijkje in mijn verkooptopic.

Illusion.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2731 Gepost op: 11 november 2014, 14:43:07 »
Uiterlijk: Bruin haar, niet te lang niet te kort. Bruine ogen. Langer dan mij, wat niet zo moeilijk is. Beetje gespierd, hoeft niet heel erg maar een beetje is altijd leuk!
Innerlijk: Spontaan. Lief. Behulpzaam. Humor is een hele belangrijke. Maar bad boy mag 'ie ook wel zijn op sommige momenten!
Pleasure can come from illusion, but happiness can come only of reality.

honeybabe

• Bekijk profiel
« Reactie #2732 Gepost op: 11 november 2014, 14:47:17 »
ik val echt op lange mannen. mijn zomervlam was dan ook 1,96 meter lang. Staand zoenen ging beetje lastig dus dan tilde hij mij op of ik ging van de voorkant op hem zitten of natuurlijk liggend hahhaahaha. liefst bruin haar btw, mooie ogen, sportief, niet roken en lief :) :huglove:
whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop - BW

paashaas_

• Gast
« Reactie #2733 Gepost op: 11 november 2014, 15:06:16 »
Een langere jongen met bruin haar en mooie blauwe ogen. Ook is het leuk als hij een mooie lach heeft. Als hij dan ook nog af en toe in pak loopt, ben ik helemaal blij :) Daarnaast moet hij wel lief en betrouwbaar zijn, en moet je er mee kunnen lachen.

Ik ben niet zo veel eisend, maar volgens mij heb ik hem gevonden! :)
« Laatst bewerkt op: 11 november 2014, 15:16:54 door paashaas_ »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #2734 Gepost op: 11 november 2014, 15:09:40 »
langer dan ik, bruin haar, lieve lach
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

paashaas_

• Gast
« Reactie #2735 Gepost op: 11 november 2014, 15:15:59 »
--

Wallflower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2736 Gepost op: 22 maart 2016, 18:59:46 »
- Lief
- Langer dan mij (voor tijdens het zoenen hehe)
- Stoer, ma als hij bij mij is heel lief
- Iemand die complimentjes kan geven
- Geen lang of ros haar
- Geen snor of baard
- Toch wel een beetje gespierd  :sex:

Starphire

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2737 Gepost op: 02 mei 2019, 02:10:07 »
Mijn perfecte man...hmmm
Sowieso geen zwart haar. Ik weet niet waarom maar dat geeft me gewoon een kortsluiting in mijn hoofd. Blond haar met elke oogkleur of bruin met een lichte oogkleur (kan ook een lichte bruine kleur zijn he).  Langer dan mij maar ook niet te. Niet te veel lichaamshaar en niet te gespierd. Persoonlijk snap ik niet dat vrouwen op zo’n behaarde bodybuilders vallen. Maar dat is mijn mening.

Maar eigenlijk maakt uiterlijk niet zoveel uit.
Innerlijk: grappig, respectvol, intelligent, loyaal, iemand die je kan vertrouwen en mee kan praten. Om 1 of andere reden val ik vaak op een vervelend plagerig stoer voordoend maar eigenlijk best wel verlegen type.