Auteur Topic: Wat doe je als je vriend/verloofde/man besluit om een vrouw te worden?  (gelezen 5885 keer)

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 april 2014, 19:09:19 »
Hallo!

De titel zegt het al: hoe zou jij reageren als je partner besluit dat hij een vrouw wilt worden, compleet met ombouwen?

« Laatst bewerkt op: 18 juli 2018, 13:55:18 door kopjechino »
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2014, 19:10:03 »
Ik zou het accepteren en respecteren maar ik zou niet bij hem/haar/het blijven denk ik. Ik ben hetero dus ja.
I think that loneliness can be romantic

Apodyopsis

• Hold me fast, cos I'm a hopeless wanderer.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2014, 19:10:54 »
Zo grappig, ik had het hier laatst over met enkele vrienden! Ik zou er meteen een punt achter zetten, ik denk niet dat ik 'met zo'n iemand' zou kunnen samenleven.
When your hope's on fire, don't hold a glass over the flame.
Ik ben Dulcis, maar dan in een nieuw jasje.

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2014, 19:11:40 »
Ik zou het accepteren en respecteren maar ik zou niet bij hem/haar/het blijven denk ik. Ik ben hetero dus ja.

Maar hoe zou je je voelen? Vaak zie je dat vrouwen zich hierdoor gekwetst en onzeker gaan voelen, en dat ze denken dat het aan hun ligt.

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2014, 19:11:50 »
Het zou voor altijd mijn beste vriend(in) blijven, maar ik dénk dat ik niet bij hem/haar zou kunnen blijven.
I do not have a gentle heart.

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2014, 19:12:24 »
Ik zou er niet een ontzettend groot probleem van maken. Als die persoon daar gelukkiger van denkt te worden. Ik ben alleen wel hetero om een reden en zou dus hoogstwaarschijnlijk ook niet bij hem blijven. Ik hou ook echt van man-mannen met baardjes en waar alles gewoon ruig aan is. Dus voor mij zou het denk niet echt werken nee.

GESTOPT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 april 2014, 19:12:43 »
Daar zal ik zo echt geen antwoord op kunnen geven. Ik weet van mezelf dat ik op mannen/jongens val, en als er dan ineens een vrouw voor me staat weet ik niet hoe ik daarop reageer. Als ik hem dan al een hele lange tijd ken, ik ken zijn karakter etc. dan kan het ook zo zijn dat ik gewoon bij haar blijf, en misschien zal ik het verbreken. Echt geen idee.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 april 2014, 19:13:50 »

Maar hoe zou je je voelen? Vaak zie je dat vrouwen zich hierdoor gekwetst en onzeker gaan voelen, en dat ze denken dat het aan hun ligt.
Hm ik snap het maar ik denk  niet dat ik me zo zou voelen. Zoiets is aangeboren en vooral voor een man zijn zulke dingen over het algemeen moeilijk toe te geven. Voor een man is het al lastig om uit de kast te komen, laat staan toegeven dat je je een vrouw van binnen voelt.
Het zal moeilijk zijn om er achter te komen dat de persoon met wie je misschien al jaren samen bent niet blijkt te zijn wie je dacht dat hij/zij/het was maar ik zou het vooral knap vinden dat hij/zij/het er voor uit durft te komen. Beter laat dan nooit en ik zou hem/haar/het alle geluk van de wereld toewensen.

hollaholla

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 april 2014, 19:13:53 »
Ik zou het uitmaken. Maar ik zie het niet direct gebeuren aangezien ik niet op vrouwelijke jongens val.
Once you understand there are people who are committed to misunderstanding you, you'll care less about opinions and more about yourself.

Apodyopsis

• Hold me fast, cos I'm a hopeless wanderer.
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 april 2014, 19:14:48 »
Ik zou er niet een ontzettend groot probleem van maken. Als die persoon daar gelukkiger van denkt te worden. Ik ben alleen wel hetero om een reden en zou dus hoogstwaarschijnlijk ook niet bij hem blijven. Ik hou ook echt van man-mannen met baardjes en waar alles gewoon ruig aan is. Dus voor mij zou het denk niet echt werken nee.
Maar als dat nu je grote grote liefde is die opeens zegt: 'ik word een vrouw', zou je daar geen probleem van maken?
When your hope's on fire, don't hold a glass over the flame.
Ik ben Dulcis, maar dan in een nieuw jasje.

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 april 2014, 19:15:36 »
Hm ik snap het maar ik denk  niet dat ik me zo zou voelen. Zoiets is aangeboren en vooral voor een man zijn zulke dingen over het algemeen moeilijk toe te geven. Voor een man is het al lastig om uit de kast te komen, laat staan toegeven dat je je een vrouw van binnen voelt.
Het zal moeilijk zijn om er achter te komen dat de persoon met wie je misschien al jaren samen bent niet blijkt te zijn wie je dacht dat hij/zij/het was maar ik zou het vooral knap vinden dat hij/zij/het er voor uit durft te komen. Beter laat dan nooit en ik zou hem/haar/het alle geluk van de wereld toewensen.

Dit is ook precies mijn mening hierover, maar ik denk eerlijk gezegt dat ik me toch rot zou voelen over het hele gebeuren, vooral als ik nooit een vermoeden gehad heb.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 11 april 2014, 19:17:17 »
Dit is ook precies mijn mening hierover, maar ik denk eerlijk gezegt dat ik me toch rot zou voelen over het hele gebeuren, vooral als ik nooit een vermoeden gehad heb.
Ja dat sowieso! Het zal denk ik best als een schok komen + dat break-ups nooit fijn zijn om welke reden dan ook, maar dat zou denk ik ook nog een soort rouw-proces zijn omdat die persoon die je kent weg gaat en nooit meer terug komt.

APinkBow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 11 april 2014, 19:17:25 »
Uitmaken, meteen. Niet omdat ik boos ben of teleurgesteld, maar omdat ik op mannen val.
Ik vind het ook knap dat sommige stellen bij elkaar blijven als er een een wilt veranderen van geslacht, maar dat zou ik zelf niet kunnen.

flowerchild

• Don't hate what you don't understand.
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2014, 19:19:08 »
Ik zou het denk ik wel heel jammer vinden, maar het toch uitmaken. Wel m'n best doen om goede vrienden te blijven, maar ik denk dat een relatie dan gewoon niet meer werkt.

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 11 april 2014, 19:19:31 »
Maar als dat nu je grote grote liefde is die opeens zegt: 'ik word een vrouw', zou je daar geen probleem van maken?

Ik zou me vast wel even kut voelen, maar als dat is wat die persoon gelukkig maakt dan kan ik hem moeilijk tegen houden. Wie ben ik om er dan een probleem van te gaan maken.

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 11 april 2014, 19:20:53 »
Tuurlijk zou ik boos en teleurgesteld worden tho, ik geloof ook niet dat mensen: naww schat is goed hoor, zouden zeggen :')

Hallo je vriend bouwt zich om naar een vrouw. De man die je lief hebt en al lang mee bent besluit opeens een vrouw te worden. Is dat echt niks?

Misschien mensen die bi zijn wel? Idk (':

Cayenna

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 april 2014, 19:22:55 »
Sowieso uitmaken. En jezelf ombouwen bedenk je ook niet zomaar even, daar gaat echt wel een lange tijd van nadenken aan vooraf. Dus ik zou ook wel even boos zijn dat hij een relatie met je aangaat terwijl hij zulke gedachtes heeft.
Maarja, uiteindelijk zou ik het wel accepteren natuurlijk.

''When did the future switch from being a promise to being a threat?''

Schaap

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 11 april 2014, 19:23:31 »
Ik zou me toch wel een beetje bedrogen voelen in de zin van, waarom ben je daar niet eerder mee gekomen/heb je het niet eerder gezegd. Ik als hetero heb dus een relatie gehad met iemand die zich vrouw voelt en geestelijk ook vrouw is.
-

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 april 2014, 19:23:48 »
Maar dan nog, je valt op iemand als man.
Zelfs als dat je vriendin opeens onder het mes gaat en tig operaties neemt en opeens anders is.

Ik denk dat er inderdaad niet veel mensen zullen zijn die het accepteren hoor.
Al zou ik het bij vrienden misschien toch nog wel makkelijk kunnen accepteren.
Een vriendin van me zat bij een meisje in de klas en die heeft een geslachtsoperatie gehad en volgens haar was het in het begin even wennen en is het nu gewoon hartstikke normaal.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 april 2014, 20:46:03 »
Ik zou boos, teleurgesteld en verdrietig zijn en het daarna uitmaken/scheiden. Ik bedoel, wie ziet het nou aankomen dat je grote liefde van geslacht veranderd? Ik denk niet dat ik alleen zou zeggen: oké dan maak ik het uit doei, veel plezier!!maar dat er ook veel emoties bij komen kijken (zie eerder genoemde)
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

djerrrrr

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 april 2014, 20:48:44 »
sadness

Fluweel

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 april 2014, 20:59:27 »
-
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2014, 11:57:43 door Terciopelo »

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 11 april 2014, 21:24:14 »
Als mijn man zich een vrouw zou voelen, zou ik bij haar (in dit geval) blijven. Maar ik weet heel zeker dat hij het tof vindt om een man te zijn, dus daar zal ik nooit mee hoeven dealen.

dreamer

• Never lose hope.
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 april 2014, 21:27:26 »
In reality,nobody fucking cares./ Lievde voor de vlinder clan meisjes./
Voor stalkers : http://www.ask.fm/dreamerdani .

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 april 2014, 21:31:37 »