Auteur Topic: Waarvoor zouden jullie je vriendje net niet dumpen?  (gelezen 2281 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 04 januari 2009, 20:40:55 »
Zoals de titel al zegt ,waarvoor zou je je vriendje net niet dumpen? Wat is echt de grens? (Meerdere antwoorden kunnen natuurlijk)

LiesLIQUOR

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2009, 20:47:31 »
Ik denk dat ik zoenen in een dronken bui nog wel kan vergeven, maar zoenen terwijl hij gewoon helemaal helder is niet.

VAMPIREzombie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 januari 2009, 20:48:22 »
Ligt er nauurlijk aan hoe close je bent :']

Maargoed : Een afspraakje net op het laatste moment afzeggen om vervolgens met z'n vrienden ofzo wat doen. ( En dan niet 1 of 2 keer ofzo)
Altijd te laat komen
& Héél vaak over z'n ex praten.

Als hij een van deze dingen doet  dan moet ik er wel over nadenken of ik wel door wil gaan :3
she  was suddenly certain that she wanted  nothing more  than to spend hours and hours wrapped in his arms.

flowers111

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2009, 20:48:23 »
een kusje.

Astronautt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2009, 21:28:19 »
Voor een kus zou ik hem niet dumpen maar wel heel kwaad zijn..
( ik zou hem niet dumpen omdat ik dan dat meisje niet de kans wil geven dat ze gaat lopen met mijn vriend )

Rosa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 januari 2009, 21:45:28 »

Ik denk dat ik zoenen in een dronken bui nog wel kan vergeven, maar zoenen terwijl hij gewoon helemaal helder is niet.

whaha ik dacht waarom is het erg dat hij je zoent

dacht niet helemaal helder na :fieuw:
« Laatst bewerkt op: 04 januari 2009, 21:46:25 door Knorretje94 »

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 januari 2009, 22:07:41 »

als hij dronken zou zijn zou ik evengoed heel erg pissig zijn, had hij maar minder moeten drinken :O
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Miss-Greece

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 januari 2009, 13:14:11 »

[...]

als hij dronken zou zijn zou ik evengoed heel erg pissig zijn, had hij maar minder moeten drinken :O

kom op zeg.. eigenlijk iedereen wilt toch gewoon wel eens een lekker avondje hebben en dan niet opletten hoeveel hij/zij drinkt..
als hij zoent met iemand anders in een dronken bui zal ik um dat wel vergeven. omdat ik weet dat hij dat normaal nóóit zal doen.
i love κρητη

xstardust

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 januari 2009, 14:27:43 »
maar een keer is eigenlijk toch al teveel denk je niet?
het ligt eraan hoe de relatie is tussen de twee, al was het gewoon een scharrel zal ik het hem nog wel kunnen vergeven maar al is't z'n ex of iemand die hij heel vaak ziet, kan die het vergeten.
als je me niet ziet zitten ga ik wel staan

Stempel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 januari 2009, 14:43:44 »
ik ga al ruim 3 jaar met hem, dus na alleen zoenen zou ik hem niet meteen dumpen.. Maar zodra hij meer doet met een meisje dan tongen (handwerk for example) is het over!
Sowieso meerdere keren vreemdgaan zou ik moeilijk vinden om dat te vergeven.. Dat zou me denk ik het gevoel geven dat ie echt niet kan veranderen of dat het niet 'een foutje' was.

En; wanneer hij me 1x slaat is het ook boem over en uit.
"Een slonzige, brildragende en een pukkel op haar neus hebbende, schoonmaakster natuurlijk. Zo een dat totaal geen concurrentie voor je is." - 'Op de man af' van Jane Fallon

Rutt

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 05 januari 2009, 14:44:04 »
als hij liegt